|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, is Glenn Benton al genoemd? (of is het z'n imago) |
|
Nog een dr bij.. die gast van Enthroned... deed er alles aan om iets met tieten zn bed in te krijgen .. puke.. |
|
quote: Was het wel goede sex dan? |
|
quote: Flauw... ik ga nie op zulke dingen in omdat meneer toevallig n beetje bekend is |
|
zo heel erg bekend is enthroned nou ook weer niet toch? |
|
Wie? |
|
LOL jij bent weer in een van je buien vandaag, of niet jenje? |
|
Tijd van de maand he ... |
|
quote: die gast van Enthroned.. Sabathan.. of weet ik het hoe tie zich zelf noemt.. en hij was nog lelijk ook.. en hij jatte constant mn sigaretten.. dus dan gaat t zowiezo nie door.. |
|
quote: Aan je foto's op je site te zien was het alleen maar om je sigaretten te jatten, meer niet... |
|
quote:Kan ik me wel in vinden.. we hebben met DRF weleens bij die gasten in het voorprogramma gestaan en wij konden voor de complete backline opdraaien maar een bedankje van hun kant ho maar.... |
|
de nieuwe drummer van salacious gods, jezus wat een klootzak! No meat is sweater |
|
quote: hoezo dan? een paar jaar geleden tijdens deicide in de kade, werd er een gozer in de pit in zijn been gestoken. Deicide stopte meteen met spelen. jongen werd naar achter afgevoerd deicide speelde nog heel even, maar nokte toen omdat ze het zo'n belachelijke actie vonden. |
|
Dani filththththt hij kon het op dynamo '99 niet hebben dat er een dronken idioot rondliep en effe naar de cradletent schreeuwde dat cradle blackmetal underground was. je bent echt goed als je geen kritiek van een dronken nul kan hebbe |
|
quote: wie is dat dan? staat nog niks op hun site.... |
|
Die afschuwelijke frontman van de wannabee-band nikkelbek ('ik ben Chad,ik ben 12 jaar en ik doe mijn grote voorbeelden na door treurig en boos te kijken en te doen alsof ik zing en speel' )Eggs at him!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: die nieuwe drummer is zon arrogante zak dat ie anoniem wenst te blijven () 11.45: restate my assumptions |
|
Earik Mortem en Katablaster. |
|
quote: Ik denk dat ik daar toen ook was ,bij dat optreden-toevallig niet in de Frontline,een tweetal jaar geleden?Hun muziek was oké,maar die air... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ha ha ha Trieste gast |
|
quote: Hehe, ik heb hem vorig jaar ontmoet en hij was erg vriendelijk en sympathiek.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
En hij speelt 3x zn superhit op lowlands. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
quote: nee daar was filthgrinderr zeker niet bij..een tweetal jaar geleden kwam ze nog niet verder dan slipsnot, Cradle of Filth en Kittie |
|
quote: Ja idd, LoL! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 15-10-2002 20:00] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |