|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Arjan, de oude zanger van Sidius....... Wat een zak hooi was dat zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vond Nick Barker best arrogant. Misschien was het alleen dat moment hoor. En natuurlijk is mijn vriendje ook zo'n arrogante vent On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nick Barker is anders best een relaxte gast. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bij een ander concert waren ze ook een beetje maf, hoorde ik. Kwamen op de dag zelf aan dat ze bepaalde apparatuur niet mee konden nemen, dus moest er nog snel wat apparatuur gehuurd worden (te kort dag om nog ergens wat te lenen). Bleken uiteindelijk wel de apparatuur meegenomen te hebben en zeiden iets over reserve-blablabla. Wel een vet optreden gegeven Dat scheelt nog edit; overigens weet ik niet of ze hierdoor echt arrogant te noemen zijn. Overdreven zakelijk, ja. Maar als je er van wil leven is dat misschien wel onvermijdelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-09-2010 14:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die van Obituary. gitarist komt naar mij en zegt op een veel te serieuze toon : "ten euros if you want to talk to him" |
|
quote: Hehe, mooi topic dit. Mooi voorbeeld ook overigens, ik geloof nooit dat het serieus bedoelt was. [edit] Overigens valt het mij op dat muzikanten die net begonnen zijn en WOHOOO 2 optredens hebben gedaan voor hun ouders en vriendjes vaak het arroganst zijn. Vreemd toch? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-09-2010 15:31] Boeiender |
|
quote: Oooeeee, als we zo beginnen. Ik hou zo enorm van IO-bandjes; beginnende bands met lui die veelal van Industrieel Ontwerpen komen of op z'n minst een soortgelijke vooringenomen oh-wij-zijn-zo-hip-EN-JULLIE-NIET-houding hebben (sorry, Dirge for November) en dan totaal onoriginele en superpretentieuze muziek maken om dan ook nog eens met een veel te zie-ons-toffe-muzikanten-houding op het podium te gaan staan. Teringsaai, ongelooflijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tuurlijk was het niet serieus bedoeld, maar het kwam gewoon heel lullig over |
|
quote: Tijd voor een 'ie is de minst grappige muzikant die je hebt ontmoet?'-topic! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In welke band speelt ie dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Lain? |
|
quote: Welke gast van Nile? Hebben daar eind juni mee gespeeld in Duitsland en vond het eigenlijk allemaal wel sympathieke lui. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Karl Sanders, die blonde gitarist. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, die heeft zo wel eens zijn dagen ja, al genoeg verhalen van gehoord (alleen niet zelf meegemaakt dus geen oordeel). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Die blonde van Nile blijkt er redelijk op te kunnen slaan, ja. Verder best een moeilijk topic; bekende muzikanten krijgen zo vaak mensen achter zich aan, dat het gewoon niet altijd zo kan zijn dat ze even attent zijn. Het zijn ook maar mensen. Beter, lijst van attente bekende muzikanten, zoals iemand al opteerde. Ja hoor... |
|
quote:Daar heb ik ooit een paar minuutjes mee staan praten, was toen erg vriendelijk juist. |
|
quote: Ik vermoed dat de drummer van Lord Belial (en andere slachtoffers van Karl S. ) minder aantrekkelijk zijn. Bruce Banner |
|
quote: Beetje over het paard getild inderdaad, maar ik vind hem op zich wel vriendelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt helemaal: zo weet ik dat sommige bands vaak bijna 24 uur onderweg zijn voor een show (rijden vanuit Scandinavië) van nog geen uur en even moe kunnen zijn (kunst als je om twee/drie uur in de ochtend al moet vertrekken). En dat staat er iemand die zegt dat 'ie maar liefst een heel uur heeft gereden en dat de band best even wat tijd vrij kan maken voor hem (of haar). Tsja... En ook de meeste forummers zullen wel eens van die momenten hebben (ja, ik ook, zeker van die mensen die vrienden willen worden en elke keer weer beginnen over "of ik niet iets voor hen op de gastenlijst kan betekeken" of van die backstagesletjes...) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mensen die vrienden met me willen worden trek ik ook vrij slecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Beter je best doen dan. |
|
ik nomineer R. We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dat zijn wel die mensen die entree betalen en je merchandise kopen... Of zie ik dat nu verkeerd? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |