|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL, vrouwen die bekvechten zjin altijd veel leuker |
|
sorry! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik heb ooit eens in een tussenuur met een stel klasgenoten een hoop lol beleeft met d'r CU2, gappig! |
|
Cu2 is vermaak maar on-topic ik ken een paar bands persoonlijk die zichzelf af en toe te goed vinden, maarja. Heb je als je bekend word. Argh! |
|
De zanger van denizen was ook zoon arrogante zak, de enigste die werkte, de rest van de groep ging nog naar school. Het enige wat ie wilde was zo snel mogelijk naam maken. Gelukkig heeft ie dat nu besseft en is ie vertrokken |
|
quote: Ehmm... Wie is dat op je Icoon? Ik vind het maar een blotebillen gezicht |
|
Hey.. morgil.. dat jij mij hier gaat pakken zeg.. dat is zielig.. Goede invloed van Frank zeker? Shit.. spreek me dan in het echt aan.. Of durf je dat niet? Ik bekvecht niet... ik vind Eline.. aka.. Morgil gewoon zielig.. so what? Das persoonlijk.. en daar heb ik nog nooit wat over gezegd op ZM.. Enne even over mijn cu2.. Dat adult’s only.. ik zie het alleen maar als n lolletje.. en het zorgt er nog voor ook dat mn cu2 niet verwijderd word.. Ik heb geen zin om elke dag mn cu2 opnieuw te maken.. Ik ben verder 17.... en wat er op mn cu2 staat.. zo ben ik gewoon.. Kleding misschien niet.. maar t zijn foto’s voor n fotosessie van n vriend van me.. die foto’s zijn zijn portofolio.. en ze staan op internet.. dus waarom zou ik ze niet gebruiken? Dat jullie er verder lol aanbleven dat moeten jullie weten.. Daar kan ik me verder niet druk om maken.. Have fun zou ik zeggen.. |
|
quote: Geen probleem... Owhja... Je meent toch niet dat je die foto's dan echt prof. kunt noemen!? Nou ja... Who cares anyway... |
|
quote: Ghehe.. nee.. zo nie nee. maar de orginele wel maar ingescand nie.. nah ja.. boeien.. vrede? |
|
Do sjust er oars net uut mei die harses! sebinsagoil |
|
quote: Hmm niks te invloed van Frank (heb die gast al 4 maanden niet meer gezien en ik neem je helemaal niet te pakken, ik geef gewoon mijn mening. In wat voor opzicht vind je mij zielig dan? Ohja, een half jaar geleden liep je nog in die kleding die je op die fotoos draagt, dus ik snap niet helemaal wat daar nu weer verkeerd aan is. Ik herinner me ook dat ik toen we elkaar nog niet zo goed kenden vriendschap met je wilde sluiten en je zei dat we samen wel naar Nightwish konden gaan. Ik vond dat hele leuk want veel vrienden heb ik nooit gehad. Toen hoorde ik van iemand dat je had lopen zeggen dat je van plan was mij kwijt te gaan lopen, nou dat is aardig... Drie kwart jaar geleden stond er nog op je cu2 dat je "gothic" was enzo..en nu zag ik pas geleden dat er in je niet leuk lijstje het woord "gothic" stond..Is dat ineens niet true genoeg meer ofzo.. En dan je bandlijst. Ik heb gezien dat alle spelfouten er nu uitzijn maar enkele maanden geleden stond er nog vrolijk Childeren of de Bodom etc etc. Je kopieerd gewoon blindelings allerlei bandnamen waarvan je de helft nog nooit geluisterd hebt. Ik weet niet waar je mee bezig bent Leonie, en ik zal er niet verder over zeuren, maar ik wilde dit echt even kwijt. -ohja, en hoe zou ik je in het echt moeten aanspreken als ik je nooit zie- (edit - text toegevoegd) [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 16-10-2002 17:08] |
|
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze discussie terug te brengen naar een privé-gesprek in plaats van deze hier te voeren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ON TOPIK oh shit |
|
quote: Sorry!! Er is alleen geen mogelijkheid om te discusieren aangezien we elkaar nooit spreken. leonie: als je nog iets aan mijn post toe te voegen hebt dan mail me maar of voeg me maar toe ofzo. Ontopic: Een zeer arrogante muzikant was wel de gitarist van Destoyer 666 die bij een optreden een stagediver van het podium aftrapte en die brak vervolgens zijn kaak en had er 3 tanden uit en een hersenschudding |
|
oe bitchfight. ik ben lekker veel meer metal dan jou lekker puwuw is maar goed dat jullie geen metalartiesten zijn, dan wel het btw wel ontopic geweest |
|
quote: Hoe weet jij dat allemaal? Ik had alleen gehoord (hoe kan ik dat nou niet gezien hebben, maar goed ) dat die vent wat bloedde... Hakkuh |
|
quote: Ik heb later teruggelezen op een forum (dont ask me which one!!) dat er dat gebeurd was..Best erg dat jij dat niet gezien hebt zeg..where the fuck were you |
|
quote: ik denk dat het correcte antwoord is: ik was zo'n met mijn gedachten verdiept in mijn liefde voor jou, blind voor de omgeving. (niet sarcastisch bedoeld btw, ben alleen beetje melig, sorry) |
|
uhm, ik wil het niet weten Ik vind dat niet arrogant van Die Dude Die in Destroyer666 speelt. (logopedie met aerodis). ik bedoel, alsof het de bedoeling was om die gozer zn kaak te breken, en 3 ! tanden eruit te knikkeren. |
|
Ik heb een hekel aan bands die mensen van het podium trappen... Bah! Laat mensen doen wat ze willen op een concert, moshen, crowdsurfen, stagediven... Waarom moet er altijd zo moeilijk ergens over gedaan worden!???! |
|
Ik vond het persoonlijk prachtig dat die gitarist van Nile zo'n stagediver hardhandig van het podium afsmeet. Stagedivers zijn toch alleen maar irritant Zenial |
|
quote: |
|
quote: ik moest wel bukken laag overvliegende zuiplappen. |
|
quote: kan ik ook aan jou vragen, durf je Judge M niet in het echt aan te spreken? oh domme vraag van mij, ik weet het antwoord al, een grote dikke NEE Met andere woorden, kijk eerst es naar je zelf voordat je iets op dat toetsenbordje van je tikt. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |