|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben arrogant. En wat dan nog? Als je niet arrogant bent, bereik je ook niks in dit wereldje. En wat de beast zei klopt: je moet zelf arrogant zijn om mede muzikanten arrogant te vinden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: inderdaad een mooi excuus ja 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Vroeger, toen GD nog niet zo bekend was viel ie best mee. Nu schijnt ie idd een beetje te zijn veranderd nu het hem wat beter gaat. Spreek hem ook nooit meer eigenlijk. En hij heeft een maatje van me een jaar of 5 geleden een naaistreek geleverd. Iets met zijn vriendin, was ik niet helemaal gelukkig mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De grootste arrogante cocksucker is zonder twijfel Lars Ulrich. Ik kwam hem tegen vlak voor de release van "Ride de lightning" en heb me enorm ingehouden anders had ik hem op zijn misselijke kutsmoel geslagen. Wat een levende hoop stink stront is die dwerg!! Ik heb alweer jaren spijt van mijn toenmalige zelfbeheersing. Wat is dat een misselijke loser Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
ik moet zeggen dat ik bij het zien van deze topic metteen aan Glenn Danzig moest denken, toch zie ik hem er niet tussen staan, dus meld ik hem nu... Nooit ontmoet maar heb wel verhalen gehoord... toch is het een super gast, juist door zijn arogantie The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: ja dat heb ik idd ook het een en ander over gehoord ook schijnt hij nog het meest te verdienen aan de misfits, waar ie nu toch al een poosje uit is ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kritische noot: De arrogantie van muzikanten wordt wel snel opgeblazen. Praatjes gaan snel rond en worden van kwaad tot erger. Voorbeeld: Na een optreden pak ik m'n zooi weer in. Komt er een (dronken) figuur naar me toe: "Dat was tof. Heb je een drumstick voor me, 2 stuks?" Ik dacht Dus ik vraag hem beleefd: "Sorry hoor, maar weet je wel wat je me nu vraagt? Je vraagt me of ik je een geeltje wil geven." Zegt ie: "Oh, maar heb je dan niet een paar ouwe, ofzo?" Ik heb deze persoon toen uiterst beleefd moeten teleurstellen, maar ik durf te wedden dat ie me een arrogante krent vond en dat ook wel doorverteld heeft aan anderen. Niet dat me dat nu vreselijk stoort (of dat ik überhaupt bekend ben...), maar zo krijg je wel makkelijk praatjes in de wereld. Touché, pussycat! |
|
Idd ... En realiseer je ook dat die mensen mensen zijn, met hun nukken en buien, en ik denk dat metal ook een stroming is waar je nogal eens grote ego's (goed of slecht) tegen komt. Niemand is 24/7 vriendelijk. |
|
quote: Ik wel 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ok ik kan me voorstellen dat het voor de wat minder bekende bands, met alle respect, moeilijker is om iets weg te geven dan voor de multinational bands, bijvoorbeeld Danzig, of iron maiden. Nou is iron maiden niet arrogant, maar ik denk wel dat jullie mijn standpunt zien The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Zelfs die internationale bands - nu niet iron maiden ok - en zelfs niet alleen de niet-commerciële bands moeten vaak schrapen om rond te komen. Ze geven hun job op en touren enkele maanden in Europa, enkele maanden in Amerika. Ze hebben geen rotte frank meer en hopen dat als ze er 100% voor gaan dat ze dan uiteindelijk met het driedubbele zullen eindigen als waar ze mee begonnen... Maar dat is maar weinigen gegeven. En dan komen er fans om hun t-shirts en dergelijken vragen.. Zou ik ook vervelend van worden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ok ik kan me voorstellen dat bandleden na een zwaar optreden geen zin hebben in ff gratis dingen weg geven en uren na te kletsen, maar misschien hoort dat wel bij hun "beroep". toch? of heb ik het mis? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Iemand die tof is door arrogant te zijn? Dat snap ik niet. In ieder geval vinden de Misfits hem wel tof omdat hij hen met een kleine deal de rechten van het houden van de bandnaam heeft gegeven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Net als Gorefest en Pestilence hebben ze qua interviews in de Aardschok zich een tijd terug niet populair gemaakt. Kennelijk zijn ze flink vergeven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tof door arrogantie... tja.. ik vind het leuk als iemand anders is dan de anderen. G. Danzig heeft echt een uistraling van pure arrogantie, en dat is beter dan een uitstraling van een vaatdoek The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik vind zijn uitstraling eerder pure ijdelheid; hij schijnt nu een pens te hebben en daarom verbiedt hij elke fotograaf een foto van hem te nemen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heel after forever is arrogant.. Tering leiders.. Verder heb ik nooit echt arrogante muziekanten ontmoet.. de meeste zijn wel aardig en gezellig vind ik.. Maar is misschien omdat ik n meisje ben |
|
quote: Welnee... |
|
De Toetsenist van shadowlord, wat een arrogante lul zeg |
|
Op Trailerpop 2002 was ik, omdat SnaacK er met zijn bandje speelde, backstage. Green Lizard speelde die avond dus ik dacht laat ik eens een praatje maken..maaruh wat een arogante lui zeg vooral de bassist! Ze hadden ook niet echt zin om te spelen was mijn indruk....dus Don't blush when I rip you open |
|
quote: tel daarbij op dat ze ook nog een ultra klote muziek maken. negeren dus. |
|
quote: Nou dat zeker en het was ook nogeens een doelloos optreden! Don't blush when I rip you open |
|
quote: zeg, ik heb wel eens een programma op tv over die gastjes gezien,. wat een sukkeltjes en dan niet gebaseerd op hun muziek, maar die hele arrogante uitstraling. nou kun je dat bij mij nog compenseren door supermuziek te maken maar ook dat doen ze niet. gewoon een slechte kopie van de deftones en andere trendy bandjes. negeren dus. |
|
Green Lizard ach ja .. puistepopbandje wat 1 hitje scoort en denkt dat ze groter dan Elvis zijn. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |