IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wie is de arrogantste muzikant die je hebt ontmoet? Vorige pagina | Volgende pagina
Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 18-09-2002 23:45 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Van een afstand lijkt Yngwie me de arrogantste muziekpik.

Op persoonlijk vlak heb ik "niet zulke goeie ervaringen" met een band waar ik een tijdje voor heb gebast...laten we maar geen namen noemen...ik deed 't in ieder geval om hun (en mijn) drummer een plezier te doen.

Maar goed, to the point, als ik ergens een hekel aan heb is het wel arrogante personen...ook buiten de muziekwereld!

Tymon

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-09-2002 14:27 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Shredhead 777> als er 1 iemand NIET arrogant is dan is het Henri Sattler van GD! Dat was gewoon een opmerking om een publiek een beetje uit de tent te lokken (publiek was tot dan ook redelijk mat) en het werkte ook nog, na die opmerking ging het flink los! Als je dat al arrogant noemt...!?

!!! THE SIGN IS ON !!!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2002 14:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 14:27 schreef Hoolie99 het volgende:
Shredhead 777> als er 1 iemand NIET arrogant is dan is het Henri Sattler van GD! Dat was gewoon een opmerking om een publiek een beetje uit de tent te lokken (publiek was tot dan ook redelijk mat) en het werkte ook nog, na die opmerking ging het flink los! Als je dat al arrogant noemt...!?

Noem het hoe je het wilt, op mij kwam ie op dat moment enigzins arrogant over. Verder ken ik de beste man totaal niet, dus weet ik ook niet hoe ie verder is. In ieder geval vond ik het een weinig sympathieke actie.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-09-2002 15:11 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Nou, die gitarist van Vader (die Mauser) kan er ook wat van. Afgelopen week in de Biebob, vroeg ik hem of ie m'n Lp wilde signeren. Daar had meneer geen zin, na enig aandringen kon het alsnog. Maar met een hoop gegrom (death metal hé ), en een krabbel die de gehele plaat in beslag nam. Niet echt een sympatieke aktie, maar goed....
Die Peter was daarentegen wel heel relaxt

BLASTBEATS FOREVER

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 19-09-2002 15:39 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Nou als dat al als "arrogant" of "onsympathiek" wordt betiteld dan zijn er denk ik nog maar heel weinig mensen "niet arrogant" of "sympathiek". Dikke onzin dus! Henri is gewoon een hele toffe gast, is erg makkelijk om te oordelen over mensen die je niet eens kent.

!!! THE SIGN IS ON !!!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2002 15:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:11 schreef EvilPietje het volgende:
Nou, die gitarist van Vader (die Mauser) kan er ook wat van. Afgelopen week in de Biebob, vroeg ik hem of ie m'n Lp wilde signeren. Daar had meneer geen zin, na enig aandringen kon het alsnog. Maar met een hoop gegrom (death metal hé ), en een krabbel die de gehele plaat in beslag nam. Niet echt een sympatieke aktie, maar goed....
Die Peter was daarentegen wel heel relaxt

Welke nerd gaat ook om een handtekening vragen, ik zou zelf ook onsympathiek reageren.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2002 15:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:39 schreef Hoolie99 het volgende:
Nou als dat al als "arrogant" of "onsympathiek" wordt betiteld dan zijn er denk ik nog maar heel weinig mensen "niet arrogant" of "sympathiek". Dikke onzin dus! Henri is gewoon een hele toffe gast, is erg makkelijk om te oordelen over mensen die je niet eens kent.

Lieve schat, ik zeg toch dat ik de beste man verder niet ken en dat ik dat OP DAT MOMENT zo vond..Overigens gaat het hier over meningen en niet over feiten, dus als ik dat vind door een bepaalde ervaring met een persoon, waar haal jij dan het recht vandaan om het als dikke onzin te betitelen?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-09-2002 15:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

shredhead... o wacht, er staat "arrogantste", ik dacht heel ff de gay-st...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-09-2002 15:54 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:42 schreef Heiden het volgende:
Welke nerd gaat ook om een handtekening vragen, ik zou zelf ook onsympathiek reageren.

Oh ja, jij bent "EVIL"
Wie is hier nou de nerd ??
zieligerd

BLASTBEATS FOREVER

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2002 15:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:54 schreef EvilPietje het volgende:
Oh ja, jij bent "EVIL"
Wie is hier nou de nerd ??
zieligerd

rustig maar! Heb je de dikke knipoog erbij niet gezien?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 15:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Handig he, die smiley's.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-09-2002 15:58 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Nee, dat niet.
Bij deze dan mijn excuses.

BLASTBEATS FOREVER

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-09-2002 15:58 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*mod-kuch*

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2002 15:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Was maar een grapje evolpietje.

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 19-09-2002 15:59 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

de arroganste: shredhead wat is dat een eikol

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 19-09-2002 16:03 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:59 schreef Heiden het volgende:
Was maar een grapje evolpietje.

Ok, ik was weer effe te vlug. Mijn excuses aan U Mr.Heiden, ook een ?

BLASTBEATS FOREVER

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 19-09-2002 16:04 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik vind Axl Rose eigenlijk best een arrogante eikel. Verstand van muziek heeft ie wel maar verder loopt ie naast zijn schoentjes vind ik

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2002 16:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ja ik drink me nog een. En nu weer snel on-topic voor ubergruppenfuhrer Dargull weer pissig word.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-09-2002 16:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

heren niet slow chatten a.u.b...

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-09-2002 16:10 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Zelf eigenlijk alleen een ex-bandlid van Keep Of Kalessin, was een bekende van vrienden uit Noorwegen met wie ik naar dat Inferno Festival ben geweest. "Mooi" rood strak leren bloesje met zwarte mouwtjes en maar denken dat ie de schoonheid zelve was, waar voornamelijk de zus van mijn toenmalige vriendin erg veel last van kreeg om dat hij haar wel waardig vond...

Volgens vrienden van mij:
Dani (who needs to explain)
Iedereen van Dimmu (behalve Nick Barker, schijnt een beste vent te zijn, dus niet alleen qua omvang), die lui komen de Elm Street (In Noorwegen, leuk tentje trouwens) met het idee van "Wij zijn de goden...blabla". Wel grappig dat ze schulden hadden bij een vriendin van mij

[edit]gvd weer dat icoontje kwijt....dood aan Wanadoo...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 19-09-2002 16:13]

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 19-09-2002 16:13 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Def p

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-09-2002 16:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Glenn Danzig
Infernus van Gorgoroth

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-09-2002 16:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2002 15:39 schreef Hoolie99 het volgende:

zo is het toch in elk geval, het zijn allemaal momentopnames, niemand weet zeker of zo'n muziekant echt arrogant is, boeie!

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 19-09-2002 17:00 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 19 september 2002 16:13 schreef Possessedpacman het volgende:
Def p
Waarvan op tv komt ie steeds sympatiek over

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-09-2002 17:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Who the fuck is Def P????
Het klinkt als een rapper ofzo...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com