|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Shredhead 777> als er 1 iemand NIET arrogant is dan is het Henri Sattler van GD! Dat was gewoon een opmerking om een publiek een beetje uit de tent te lokken (publiek was tot dan ook redelijk mat) en het werkte ook nog, na die opmerking ging het flink los! Als je dat al arrogant noemt...!? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Noem het hoe je het wilt, op mij kwam ie op dat moment enigzins arrogant over. Verder ken ik de beste man totaal niet, dus weet ik ook niet hoe ie verder is. In ieder geval vond ik het een weinig sympathieke actie. |
|
Nou, die gitarist van Vader (die Mauser) kan er ook wat van. Afgelopen week in de Biebob, vroeg ik hem of ie m'n Lp wilde signeren. Daar had meneer geen zin, na enig aandringen kon het alsnog. Maar met een hoop gegrom (death metal hé ), en een krabbel die de gehele plaat in beslag nam. Niet echt een sympatieke aktie, maar goed.... Die Peter was daarentegen wel heel relaxt BLASTBEATS FOREVER |
|
Nou als dat al als "arrogant" of "onsympathiek" wordt betiteld dan zijn er denk ik nog maar heel weinig mensen "niet arrogant" of "sympathiek". Dikke onzin dus! Henri is gewoon een hele toffe gast, is erg makkelijk om te oordelen over mensen die je niet eens kent. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Welke nerd gaat ook om een handtekening vragen, ik zou zelf ook onsympathiek reageren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Lieve schat, ik zeg toch dat ik de beste man verder niet ken en dat ik dat OP DAT MOMENT zo vond..Overigens gaat het hier over meningen en niet over feiten, dus als ik dat vind door een bepaalde ervaring met een persoon, waar haal jij dan het recht vandaan om het als dikke onzin te betitelen? |
|
shredhead... o wacht, er staat "arrogantste", ik dacht heel ff de gay-st... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Oh ja, jij bent "EVIL" Wie is hier nou de nerd ?? zieligerd BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: rustig maar! Heb je de dikke knipoog erbij niet gezien? |
|
Handig he, die smiley's. |
|
Nee, dat niet. Bij deze dan mijn excuses. BLASTBEATS FOREVER |
|
*mod-kuch* |
|
Was maar een grapje evolpietje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
de arroganste: shredhead wat is dat een eikol |
|
quote: Ok, ik was weer effe te vlug. Mijn excuses aan U Mr.Heiden, ook een ? BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik vind Axl Rose eigenlijk best een arrogante eikel. Verstand van muziek heeft ie wel maar verder loopt ie naast zijn schoentjes vind ik Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ja ik drink me nog een. En nu weer snel on-topic voor ubergruppenfuhrer Dargull weer pissig word. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heren niet slow chatten a.u.b... |
|
Zelf eigenlijk alleen een ex-bandlid van Keep Of Kalessin, was een bekende van vrienden uit Noorwegen met wie ik naar dat Inferno Festival ben geweest. "Mooi" rood strak leren bloesje met zwarte mouwtjes en maar denken dat ie de schoonheid zelve was, waar voornamelijk de zus van mijn toenmalige vriendin erg veel last van kreeg om dat hij haar wel waardig vond... Volgens vrienden van mij: Dani (who needs to explain) Iedereen van Dimmu (behalve Nick Barker, schijnt een beste vent te zijn, dus niet alleen qua omvang), die lui komen de Elm Street (In Noorwegen, leuk tentje trouwens) met het idee van "Wij zijn de goden...blabla". Wel grappig dat ze schulden hadden bij een vriendin van mij [edit]gvd weer dat icoontje kwijt....dood aan Wanadoo...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 19-09-2002 16:13] |
|
Def p Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Glenn Danzig Infernus van Gorgoroth When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: zo is het toch in elk geval, het zijn allemaal momentopnames, niemand weet zeker of zo'n muziekant echt arrogant is, boeie! |
|
quote:Waarvan op tv komt ie steeds sympatiek over |
|
Who the fuck is Def P???? Het klinkt als een rapper ofzo... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |