|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
is ie ook, zanger van amsterdamse hiphopgroep, weet enkel de naam niet meer |
|
quote: Osdorp Posse natuurlijk. K hou ook niet van rap, maar sinds hun samenwerking met Nembrionic kan ik ze wel waarderen Zenial |
|
Wie ik behoorlijk arrogant vind zonder ze ontmoet te hebben zijn die kleuters van Slipknot... Ik vind het van behoorlijke arrogantie en disrespect voor je publiek getuigen als je tijdens een optreden je publiek in gaat pissen, etc. Aangezien er veel jongeren naar luisteren bevestigt dat het beeld dat veel (amerikaanse) ouders/volwassenen waarschijnlijk toch al hebben van 'extreme' bands. Dit beeld zou juist onbevestigd moeten blijven ZEKER in de VS. Helaas werkt een band als Slipknot dit soort kortzichtigheid wel in de hand.... heel jammer.... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: nu je toch over nembrionic begint, de zanger/gitarist van hun kwam best wel arrogant over in een interview van langgeleden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Shredhead > "Lieve schat"? Gaan we bijdehand doen ofzo knul? Dikke onzin was MIJN mening over JOUW verhaal dus niet gelijk zo zielig doen over "recht vandaan halen"... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 20-09-2002 15:20] |
|
op bospop afgelopen juli, Dinand van Kane....vieze faggot!!!!Iedereen gooide lege bekertjes met bier naar het podium en toen begon hij opeens te zeiken: 'als jullie niet ophouden dan ga ik weg, dus het is jullie eigen keus....'Meteen kreeg ie 300 bekertjes met bier naar zich toegegooid en toen zong hij gewoon door...mietjes.Ik bedoel ik hou absoluut niet van die muziek maar ik was toch op bospop dus en in de tent was er toen nix. luuuuuuv is in the air......... |
|
Dave Wyndorf van Monstermagnet mag er anders ook wel wezen qua dikke nek : hij vindt dat hij het al zo ver geschopt heeft,dat hij een heel optreden vals mag spelen en zingen!En dat hij zijn gitaar mag stukslaan zodat er iemand gewond raakt. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Vind je? Met Dave heb ik het van meet af aan altijd goed kunnen vinden. Dat arrogante was mijn eerste indruk eigenlijk meer van Danny maar tegenwoordig is Les deze karaktereigenschap ook alles behalve wereldvreemd.. quote:hahaha! Dat doet hij altijd hoor.. Feit is wel dat er in het Noorden en Oosten van het land veel uitbundiger wordt gereageerd op zulke muziek. Die opmerkingen heb ik hem ook alleen maar in het Zuiden en Belgie (Eurorock indeed) horen maken... Maar Henry is een beste vent hoor.. Overigens snap ik ook al dat gekanker op Def P. niet... Na een optreden heb ik weleens gezellig met hem zitten lullen. Paar biertjes erbij en dik voor elkaar.. WT? Nee hoor WT zelf niet.. Meer het hele circus wat zich om hen heen begeeft (Ja RIK, VUILE KANKERMONGOOL MET JE KLEURLENZEN, IK BEDOEL JOU!!!! ) wel.. Heeft in dienst van After Forever mij en mijn voormalig bandje (Wij waren de goden) een enorme kutstreek geflikt die ik hem nimmer zal vergeven... |
|
Def P is gewoon niet zo'n fan van al die aandacht. Ik heb ooit de kans gehad een krabbel te vragen, maar om die reden niet gedaan. |
|
Def P is echt wel één van de meest sympathieke gozers!! Arrogant: Die lul van een gozer van Biohazard! Evan? |
|
ik hoorde van iemand van de crew van Annatar dat After Forever heel erg ging zeuren omdat het drumstel niet op het podium paste... en die ex-zangeres van Annatar die kwam ook niet echt sympathiek op me over, ze vond van zichzelf dat ze heel erg mooi kon zingen, en ze schreeuwt ook van de daken dat ze adhd heeft. ow en als iemand Gweldolyn van A. kent, dat is helemaal bitch nr.1 laat ik daar maar niks over zeggen met Sharon van Within Temptation heb ik wel gewoon kunnen praten, was wel een aardig mens. [Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 21-09-2002 21:58] |
|
quote: Biohazard is LEUK. EVAN is de man. Net als BILLY de gitarist want ik heb zijn plectrum gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door mansongirl op 22-09-2002 13:23] luuuuuuv is in the air......... |
|
Sja.. Misschien word ik dadelijk wel van ZM afgetrapt.. maar dr is iemand die ik niet zo snel zou aanspreken in de metal wereld.. en die komt goh, hoe toevallig, uit etten-leur/breda.. en heeft bij "dark rivers flow" gezeten.. hij weet zelf wel wie ik bedoel nou.. Ken hem niet.. wil hem niet kennen.. Want over "ARROGANT" gesproken.. |
|
Oh.. en even terug op meneer "Arrogant" Hij geeft zelfs zn lul n naampje.. en hij heeft bij de nederlandstalige (Guus Meeuwis achtige) band "Kaas" gezeten.. Jongens.. vertel mij.. is dat "Metal"?! |
|
Er word gevraagd wie je arrogant in de muziekwereld vind en niet of je een zo schijterig mogelijke hint wil geven!Wees aub duidelijk,Als je het lef hebt een ZMer aan te spreken daarop doe het dan recht toe recht aan! Ontopic:Het hele muziek soort staat me al niet aan maar het is dus Usher.Die vind zichzelf ''gods grootste geschenk aan vrouwen'' ik walg daar echt van die uitspraak want voor iedere vrouw en man is er iemand anders het grootste geschenk!iedereen heeft een andere smaak. |
|
Over arrogant gesproken, die zanger van Judgement Day, dat is me toch een arrogante l*l. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
nee joh, da's echt een vet lekker ding. daar zou ik als man bijna nog op vallen |
|
quote:Het gaat over mij.. En ik weet verdomd goed wie mevrouw Filthgrinder is alleen vind ik het bijzonder raar dat ze haar lelijke rotkop gisteren in de 013 niet durfe open te trekken maar haar toetsenboerd wel goed weet te vinden voor deze ongein. Mevrouw (nou ja, mevrouw.. Met 17 jaar stelt dat ook nog maar bijzonder weinig voor..) kent mij zoals ze zelf zegt helemaal niet maar is goeie maatjes met een ex-vriendin van me en kwablijkelijk het nodige over mij ingefluisterd. Kan me allemaal geen ene tering schelen. Sommige mensen weten gewoon af en toe niet beter. Kun jij ook niks aan doen... Een andere tip: laat Lonneke eens wat minder achter je PC zitten. Of ben je zelf verantwoordelijk voor deze post onder jouw account en die ene post van een maand of 2 geleden in het Lords of Metal gastenboek? Beetje laf he vind je ook niet? |
|
quote: Zo what, ik geef mijn lul ook een naam.. ik heb er zelfs meerdere... King Kong, the Almighty, God, Tarzan en nog wat meer persoonlijkere namen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Zeg het eens lekker ding.. quote:Dan weet jij meer dan ik.. En if so, who gives a shit.. quote:And proud of it!! http://www.kaasnederpop.nl Maar ken jij die band zelf eigenlijk? Volgens mij niet he? quote:Nope.. CU2 sites zijn dat wel.. |
|
quote: Zoals negen op tien mannen... Nog niet al te veel ervaring zeker... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die kerel liep backstage ook rond alsof hij het warm water had uitgevonden... Ik gaf hem wat foto's die ik op Werchter van ze had getrokken en hij bekeek ze amper.. Laatste keer dat die iets van me krijgt.. Was ook erg aan het showen met z'n vriendinnetje.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Whahahaha wat een pracht uitspraak. Maar Dinand is ook een enorme eikel .. Loopt te geilen op zijn eigen kop. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |