|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
DFat zijn er gelukkig nog wel genoeg hoor! Marcel Coenen ofcourse ff denken alle leden van Dark Tranquillity vooral de zanger is super vriendelijk. En Pansterpuist heerscht!! |
|
ongetwijfeld Blaze / Jon Schaffer / Gunther tijs "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Jan en Jelle van 1 of andere death metal band. sebinsagoil |
|
Metal Mark |
|
quote: ja.. echt toffe lui zijn dat 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Is hij een muzikant? Trieste gast |
|
quote: |
|
vertel? Trieste gast |
|
ik verklap niks, vraag maar aan mark |
|
Ohh, je bedoelt mark...nu weet ik het weer. Trieste gast |
|
Ik denk dat zowel dit topic als het 'wat is de arroganste ....' topic niet echt representatief zijn voor de desbetreffende muzikanten.. Immers hebben de meeste hier hooguit slechts enkele grootheden ontmoet, en dan meestal eenmalig. Elke muzikant kan een keer een pisbui hebben, net al overvallen zijn door veel te veel fans of journalisten voor jij hem tegen kwam, etc... of vica versa.. Dus zo'n eenmalige ontmoeting lijkt mij niet genoeg zeggen over de arrogantie/sympathy van een muzikant.. Als je echt wilt weten welke muzikanten sympathiek/arrogant zijn moet je gewoon op de bladen af gaan,, die interviewers zien die lui namelijk wel een paar keer per jaar, wat de boel al wat betrouwbaarder maakt.. Ja,, dan heb je nog kleine bandjes, maar dat is uiteraard niet te vergelijken.. |
|
Welnu die gitarist/zanger van Krisiun kwam iig over op mij als een prima gast toen ik vroeg of 'Black Force Domain' nog ergens te halen was. |
|
Jelle douma Trieste gast |
|
quote: Welnu, volgens mij bespeelt hij toch echt bas ipv gitaar Hij's btw wel relaxt, heb hem nog even ontmoet toen ik een shirt wou kopen op X-mass 11.45: restate my assumptions |
|
Jorge Palma (= een soort van Portuguese Herman Brood), na afloop van zijn concert ging ie gezellig biertje drinken in de zaal met iedereen, en mijn ex begon tegen em te lullen, dus ik had me al snel ook met het gesprek bemoeit....heel leuk mens is dat!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
één van de sympathiekste die ik ooit al ontmoet heb is toch wel Kenneth Ollson van Tristania, de drummer die is pas sympathiek en leuk, Vibeke is ook errruuuuugh vriendelijk. Floor en Mark van After Forever zijn ook best wel sympathieke lui. De gasrten van Fintroll zijn ook best wel goed (wanneer ze zat zijn ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Die interviews kloppen blijkbaar ook voor geen reet hoor.. Vorige week hebben we voor de mannen van Ill NIno enkele interviews met hen vertaald in oa Aardschok en Mindview. Stond gewoon vol met onwaarheden. De zanger zou half Pools zijn, er stonden dingen in die hij nooit had gezegd.. Dus interviews moeten ook wel met een korrel zout genomen worden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat avondje zullen we niet snel vergeten he!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat is de zanger van Nile! Ik was dus op xmass en toen heb ik een gesprek met hem gevoerd van een half uur..Echt een aardige gozer is dat! nog handtekening enzo en persoonlijk email adres dus dat heerscht |
|
Ik vond die gasten van naglfar toen in unitas wel super aaridg eigenlijk. En de heren van obscenity, ook super luitjes [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 23-05-2002 11:44] |
|
quote: Had je met die blonde gepraat, dat is namelijk een vuile naaier.. Trieste gast |
|
quote: dat is de gitarist roel die zanger is btw wel relaxt ja 11.45: restate my assumptions |
|
quote: neen, zeker niet, hun bassist ook niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die zanger is zeker okay! heel symphatiek en hij praat VEEEEEEEEL! haha..heel cannibal corpse gemist..maarja die vind ik toch niets eigenlijk (no offence voor de CC fans :D) |
|
Ik heb zwaar respect voor Wim van der Valk (drummer Centurian) en de mannen van Crowbar. Allemaal vanwege een instelling daar kunnen velen wat van leren, metal tot in de dooie puntjes van hun haar, en nog relaxt ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-05-2002 11:53] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |