IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Alonso wereldkampioen wordt [Formule 1 Topic] Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-09-2013 22:49 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Bij gebrek aan een goede titel maar even mijn hoop uitspreken.

Voordat onze grote vriend Slotje de thread kwam dichtdoen werd er het volgende op de Fernando Alonso facebook gepost:

"Welcome to Kimi, for the 2014 Saison !"

Die spelfout maakt het wel verdacht, weet ook niet hoe officiëel die pagina is, maar toch.. Pagina lijkt verder wel echt.. Zou tof zijn!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-09-2013 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hij spreekt toch zo, ik hoorde het hem nog zeggen in Balencia


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-09-2013 22:22 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Liever de Hulk dan die Fin die zijn kansen bij Ferrari al gehad heeft.


Verder nog even een comment fail:
Henk Bruggink · Nvt

alonso is toch een fransoos, vinden de itlianen dat wel leuk dan???


Reply · Like · Follow Post · 25 minutes ago


linkje


Wat een droeftoeter :')


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-09-2013 22:58 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hmm, blijkt niet zijn officiële Facebookpagina te zijn.. Maar toch. Massa heeft inmiddels wél bevestigd in 2014 niet meer voor Ferrari te rijden. Al was dat wel redelijk duidelijk, maar toch.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 11-09-2013 15:14 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Kimi dus officieel naar Ferrari. Heb nu al meer zin in volgend jaar dan het resterende seizoen '13.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2013 18:44 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zeker en vast! Kan misschien wel voor grote spanningen zorgen binnen Ferrari, maar respect voor deze beslissing om een evenwaardige piloot te kiezen ipv een duidelijke 2de rijder


Faustian Spirit of the Earth


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-09-2013 19:09 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Jammer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2013 19:11 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Hulk kan zich gaan bewijzen bij Lotus . Dat zou me eigenlijk nog een betere keuze lijken dan meteen naar Ferrari te gaan en tweede viool te mogen spelen voor Alonso.


Faustian Spirit of the Earth


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-09-2013 19:14 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ik snap sowieso niet dat ze iemand terughalen die ze een paar jaar gelefen maar al te graag kwijt waren.

Vraag me af hoe lang het goed gaat tussen die twee ego's waarvan eer geen een tweede viool wil spelen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2013 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 september 2013 19:11 schreef cataclysm child het volgende:
Hulk kan zich gaan bewijzen bij Lotus . Dat zou me eigenlijk nog een betere keuze lijken dan meteen naar Ferrari te gaan en tweede viool te mogen spelen voor Alonso.


Jip,

een waarom niet Massa terug naar Sauber?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2013 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

tweet van Lotus F1


Lotus F1 Team ✔ @Lotus_F1Team

So #Kimi is off to #Ferrari for 2014; it hurts a little bit… #F1 #Raikkonen pic.twitter.com/HkFhWvqpTo



signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-09-2013 21:29 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Die achterste, dat moet Grosjean zijn.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-09-2013 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vette kwali



op de nipper


Massa weer sneller dan Alonso,


Kimi? wassup?


signature


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 22-09-2013 16:24 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Knap gedaan weer van Kimi. Die gaat nog leuke dingen doen in die Ferrari volgend jaar. Verder is dit seizoen volledig in the pocket voor Vettel. Maakt 't allemaal wel een stuk minder spannend helaas.

Kan iemand Christiaan Albers alsjeblieft even het verschil tussen "als" en "dan" uitleggen:

- Even snel ALS Hamilton
- Snelle/langzamer DAN Raikonnen

Zo moeilijk is het toch niet?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-09-2013 16:32 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Dat verdien je als je via Sport1 kijkt.

Verder de zoveelste saaie race van het jaar.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 22-09-2013 17:15 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 22 september 2013 16:32 schreef Dying Embrace het volgende:
Dat verdien je als je via Sport1 kijkt.


Ik sta open voor suggesties.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-09-2013 17:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Wel reclame, maar ik kijk op RTL.
Of indien mogelijk op de BBC.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-09-2013 17:20 by bazzio Profiel van bazzio

Of livestream met russisch commentaar...


Bazzio Attacks!!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-09-2013 18:57 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Webber houdt gridstraf over aan lift Alonso
22-09-2013 | Door: Bouke van den Berg


Mark Webber en Fernando Alonso hebben allebei een reprimande aan hun broek gekregen vanwege de lift die Alonso aan de gestrande Webber gaf. Omdat het de derde reprimande is voor de Australiër, krijgt Webber een gridstraf van tien plaatsen voor de Grand Prix van Korea.

Mark Webber viel in het zicht van de haven uit. Fernando Alonso was zo vriendelijk om zijn maatje een lift te geven naar de paddock. “De coureur van auto nummer twee is de baan opgegaan zonder toestemming van de baancommissarissen”, schrijft de FIA in het verdict. En dat levert zowel Alonso als Webber nu een reprimande op.

Omdat Webber al twee keer een reprimande heeft gekregen, moet hij nu de gevolgen ondervinden van de lift die hij nam. In Zuid-Korea zal hij tien plaatsen terug worden gezet op de startopstelling.


Formule1.nl


:')


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-09-2013 19:14 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 22 september 2013 18:57 schreef Dying Embrace het volgende:
Webber houdt gridstraf over aan lift Alonso
22-09-2013 | Door: Bouke van den Berg


Mark Webber en Fernando Alonso hebben allebei een reprimande aan hun broek gekregen vanwege de lift die Alonso aan de gestrande Webber gaf. Omdat het de derde reprimande is voor de Australiër, krijgt Webber een gridstraf van tien plaatsen voor de Grand Prix van Korea.

Mark Webber viel in het zicht van de haven uit. Fernando Alonso was zo vriendelijk om zijn maatje een lift te geven naar de paddock. “De coureur van auto nummer twee is de baan opgegaan zonder toestemming van de baancommissarissen”, schrijft de FIA in het verdict. En dat levert zowel Alonso als Webber nu een reprimande op.

Omdat Webber al twee keer een reprimande heeft gekregen, moet hij nu de gevolgen ondervinden van de lift die hij nam. In Zuid-Korea zal hij tien plaatsen terug worden gezet op de startopstelling.


Formule1.nl


:')


Godverdomme zeg. Zie je eindelijk eens een spontaan en leuk moment in de F1...



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-09-2013 19:17 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Webber zal blij zijn dat ie ermee kapt eind dit seizoen denk ik. Heeft hij zoals gewoonlijk alle pech van de wereld en nu dit... wat een onzin.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2013 20:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jongne jongne jongne


de race duurde ook veel te lang trouwens

ook al was einde beste

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2013 20:12]


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-09-2013 22:07 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 september 2013 16:24 schreef adeia het volgende:
Kan iemand Christiaan Albers alsjeblieft even het verschil tussen "als" en "dan" uitleggen:



Kan iemand Albers gewoon afplakken met Ducttape? Godverdomme wat een irritant mannetje. Met zijn spiet, daunfors, krip, sodeflikker op zeg. Die van Dam is al niet best, maar met een Doornbos of een Coronel naast zich is dat nog wel te doen. Maar die Albers, brrrrrrrrr.

Ik mis Olav Mol.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-09-2013 23:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 22 september 2013 22:07 schreef Ethereal het volgende:
Kan iemand Albers gewoon afplakken met Ducttape? Godverdomme wat een irritant mannetje. Met zijn spiet, daunfors, krip, sodeflikker op zeg. Die van Dam is al niet best, maar met een Doornbos of een Coronel naast zich is dat nog wel te doen. Maar die Albers, brrrrrrrrr.

Ik mis Olav Mol.


Of als hij zegt 'brending'. De rillingen lopen je in de bilnaad. Mear het allerergste aan Albers is nog dat hij doet alsof het godverdomme om hém gaat: 'ik ken Kimi persoonlijk...'. Tieftstraal op, misselijk, glibberig, omhooggevallen kneusje.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2013 0:45 by bazzio Profiel van bazzio

mr. Kwalbers noem ik hem altijd.... Krijg ook altijd de kriebels van hem. Mijn Russische commentaar was toch nog niet zo slecht na het wegvallen van de NL stream.


Bazzio Attacks!!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-10-2013 18:34 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Barrichello keert mogelijk terug in Formule 1


Rubens Barrichello keert volgend jaar mogelijk terug in de Formule 1. De 41-jarige Braziliaan is een van de opties voor een stoeltje bij Sauber.

"We weten dat hij ervaring heeft en dat hij graag weer zou rijden in de Formule 1. Laten we zien wat er gebeurt", vertelt teambaas Monisha Kaltenborn van Sauber aan Autosport.com. "We zullen binnenkort mededelingen doen over de bezetting in 2014."

Het is in elk geval uitgesloten dat de Braziliaan al op 24 november van dit jaar aan zijn 'thuisrace' op Interlagos deelneemt namens Sauber.

"Ik zie geen reden om onze bezetting (Nico Hülkenberg en Esteban Gutierrez, red.) in die race te vervangen. Nee, dat gaat niet gebeuren", kondigt Kaltenborn aan.

Barrichello is met liefst 322 Grands Prix de meest ervaren Formule 1-coureur aller tijden. Hoewel hij de sport al eind 2011 verliet, liet hij onlangs weten dat de koningsklasse van de autosport wat hem betreft geen gesloten boek is.

De afgelopen jaren kwam Barrichello uit in de IndyCar en in de Stock Car V8-series.

Lees alles over de Formule 1 op NUsport

Door: NUsport


Kom op zeg... Beste kerel, maar ook een ouwe uitgerangeerde bejaarde.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen