IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2014 13:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2014 13:38 schreef bokkie666 het volgende:
Waarom moet dat land bij EU eigenlijk?

Weet ik niet. Moet dat dan?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-03-2014 13:43 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 7 maart 2014 13:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En dat met zo'n geweldige bron!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-03-2014 13:43 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 7 maart 2014 13:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Weet ik niet. Moet dat dan?
Willen ze.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2014 13:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2014 13:43 schreef Helvete het volgende:


Zie je meteen dat zelf goed nadenken belangrijker is dan de bron
quote:
Op 7 maart 2014 13:43 schreef bokkie666 het volgende:
Willen ze.

Wie is 'ze'? Volgens mij heb ik maar weinig mensen die er toe doen horen zeggen dat Oekraïne bij de EU *moet*. Is altijd nog in termen van gewenste toenadering, niet directe toetreding.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-03-2014 13:48 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 7 maart 2014 13:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zie je meteen dat zelf goed nadenken belangrijker is dan de bron
Zelf goed lezen vooral, in dit geval, maar je hebt gelijk. Blijft beter dan de NOS, dat wel!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2014 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2014 13:48 schreef Helvete het volgende:
Zelf goed lezen vooral, in dit geval, maar je hebt gelijk. Blijft beter dan de NOS, dat wel!

BBC doet ook best wat Reuters-naschrijfwerk (al is dat hier meer via ANP), maar schrijft dan vaak wel betere berichten, ja. En/of doen ook wat dieper eigen onderzoek.

Over geheel wel duidelijk beter, in ieder geval

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-03-2014 13:51]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-03-2014 14:17 by Helvete Profiel van Helvete

De laatste tijd lees/kijk ik ook wel eens Al Jazeera. Geen idee in hoeverre ik dat kan vertrouwen, maar er staat in ieder geval een stuk minder onzinnig nieuws tussen dan bij de Nederlandse bronnen en het nieuws is net als op de BBC-website eenvoudig te filteren.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-03-2014 14:19 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 maart 2014 13:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wie is 'ze'? Volgens mij heb ik maar weinig mensen die er toe doen horen zeggen dat Oekraïne bij de EU *moet*. Is altijd nog in termen van gewenste toenadering, niet directe toetreding.


'Ze' is in elk geval de Oekraiense bevolking. De EU heeft al aangegeven dat volledige toetreding tot de unie in de komende 15-20 jaar geen optie is. Maar ondertussen hebben ze de bevolking wel maandenlang aan het lijntje gehouden met de belofte van een mogelijk EU lidmaatschap. De start van de rellen waren vanwege het afketsen van een verdrag met de EU aangande verdergaande samenwerking, dat afketste doordat Yanukovich dit niet wilde ondertekenen vanwege 'onvoordelige gevolgen voor de Oekraine' en in plaats daarvan toenadering zocht tot Rusland.

Persoonlijk denk ik dat de EU en de VS hier ook geen schone handen hebben. De Oekraine is belangrijk voor de westerse economie vanwege olie en de Russische gasleidingen die door het land lopen, dus ze lopen voortdurend wortels te bengelen voor de neus van de bevolking om ze los te weken van Rusland. Onverantwoordelijk gedrag, met alle gevolgen van dien.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-03-2014 14:20]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2014 14:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2014 14:17 schreef Helvete het volgende:
De laatste tijd lees/kijk ik ook wel eens Al Jazeera. Geen idee in hoeverre ik dat kan vertrouwen, maar er staat in ieder geval een stuk minder onzinnig nieuws tussen dan bij de Nederlandse bronnen en het nieuws is net als op de BBC-website eenvoudig te filteren.

Al Jazeera was erg goed, maar begint af te glijden. Teveel opinie door het nieuws heen.
quote:
Op 7 maart 2014 14:19 schreef Mark het volgende:
'Ze' is in elk geval de Oekraiense bevolking.

Wil de Oekraïense bevolking dat *nu* dan? Geloof ik eigenlijk niet.
quote:

Maar ondertussen hebben ze de bevolking wel maandenlang aan het lijntje gehouden met de belofte van een mogelijk EU lidmaatschap.

Hoe? Liepen daar een paar klojo's van het EP rond, toch? Dat is wel even wat anders dan "maandenlang aan het lijntje gehouden [worden] met de belofte van een mogelijk EU lidmaatschap".
quote:
De start van de rellen waren vanwege het afketsen van een verdrag met de EU aangande verdergaande samenwerking, dat afketste doordat Yanukovich dit niet wilde ondertekenen vanwege 'onvoordelige gevolgen voor de Oekraine' en in plaats daarvan toenadering zocht tot Rusland.

In casu Yanukovich durf ik niet te zeggen dat die overweging zo zuiver was. Sowieso veel te veel corruptie en frauduleus gedoe in vrijwel de volledige Oekraïense politiek
quote:
Persoonlijk denk ik dat de EU en de VS hier ook geen schone handen hebben. De Oekraine is belangrijk voor de westerse economie vanwege olie en de Russische gasleidingen die door het land lopen, dus ze lopen voortdurend wortels te bengelen voor de neus van de bevolking om ze los te weken van Rusland. Onverantwoordelijk gedrag, met alle gevolgen van dien.

Oekraïne (niet "De Oekraïne", het is al heel lang een land), is inderdaad (deels) een speelbal van tegenstrijdige machten. Waarbij ik toch nog steeds denk dat het volk liever naar de Westerse kant dan naar de Russische kant hangt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-03-2014 14:27]


Quis moderabat ipsos moderatores?


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 07-03-2014 14:35 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

.

[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 07-03-2014 14:59]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-03-2014 14:38 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 7 maart 2014 14:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Al Jazeera was erg goed, maar begint af te glijden. Teveel opinie door het nieuws heen.
Oké, ik volg het nog niet zo lang, dus ik ben er nog niet zo bekend mee.
quote:
Op 7 maart 2014 14:19 schreef Mark het volgende:
'Ze' is in elk geval de Oekraiense bevolking.
Ik vraag me wel af wat voor deel van de Oekraïense bevolking zich bij de EU zou willen aansluiten. Zijn daar gegevens over?
quote:
Persoonlijk denk ik dat de EU en de VS hier ook geen schone handen hebben. De Oekraine is belangrijk voor de westerse economie vanwege olie en de Russische gasleidingen die door het land lopen, dus ze lopen voortdurend wortels te bengelen voor de neus van de bevolking om ze los te weken van Rusland. Onverantwoordelijk gedrag, met alle gevolgen van dien.
Misschien onverantwoordelijk gedrag, maar zou Rusland daar niet diplomatisch i.p.v. militair op in kunnen grijpen? Het is duidelijk dat aan beide (alle) kanten dit soort vuile politieke spelletjes gespeeld worden, maar de Russische militaire bezetting van de Krim vind ik in zoverre ik me verdiept heb te ver gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 07-03-2014 14:42]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-03-2014 14:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 maart 2014 14:38 schreef Helvete het volgende:
Oké, ik volg het nog niet zo lang, dus ik ben er nog niet zo bekend mee.

Voor de duidelijk, het *begint* dus minder goed te worden, maar het is nog wel goed. Kritische bril ophouden, eventueel de pure opiniestukken helemaal mijden


Quis moderabat ipsos moderatores?


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 07-03-2014 14:43 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

.

[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 07-03-2014 14:58]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-03-2014 14:52 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 maart 2014 14:38 schreef Helvete het volgende:
Misschien onverantwoordelijk gedrag, maar zou Rusland daar niet diplomatisch i.p.v. militair op in kunnen grijpen? Het is duidelijk dat aan beide (alle) kanten dit soort vuile politieke spelletjes gespeeld worden, maar de Russische militaire bezetting van de Krim vind ik in zoverre ik me verdiept heb te ver gaan.


Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind de Russische reactie verwerpelijk en opportunistisch, het is gewoon een verkapte vorm van landje-pik onder het mom van bescherming van de bevolking, maar in veel westerse media die ik zie wordt de vinger wel erg nadrukkelijk en eenzijdig richting Rusland als grote boeman gericht. Dit valt historisch gezien natuurlijk erg makkelijk bij de lezersdoelgroep, maar het ligt toch een stuk genuanceerder.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 09-03-2014 18:44 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-03-2014 19:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Echt? Wat een kelerezooi.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 09-03-2014 19:57 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

Flink anti-riant inderdaad.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2014 14:54 by Mark Profiel van Mark

Goh, eindelijk een artikel met wat genuanceerde inzichten aangaande Oekraine. Werd tijd:

http://www.theguardian.com/world/2014/mar/10/ukraine-and-west-hot-air-hypocrisy-crimea-russia


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2014 15:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 maart 2014 14:54 schreef Mark het volgende:
Goh, eindelijk een artikel met wat genuanceerde inzichten aangaande Oekraine. Werd tijd:

http://www.theguardian.com/world/2014/mar/10/ukraine-and-west-hot-air-hypocrisy-crimea-russia

Méér genuanceerd is het zeker tov wat we meestal zien.

Ook wat foutjes/dingen gemist.

For a moment, the frothing stopped and a truce was negotiated, with the help of Poland, Germany and France, and supported by the US, Russia and the Kiev protesters, all realising that things had gone too far. The agreement allowed for a return to the old constitution, and new elections. Order was restored. Phew!

But this compromise was quickly sabotaged by extreme elements among the protesters, including some sinister far-right elements who are now a de facto part of the government. They pre-empted the outcome of the elections by continuing the occupations and installing themselves in power. (But it's OK: it's not a coup, because they are pro-west.) The Russians were alarmed. What was the point of negotiating, if the agreements were not respected, the Russian interior minister demanded to know.


Hier zit bvb. nog tussen dat er een... misverstand (?) was tussen de oppositie en Yanukovych wat die 'agreement' inhield.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-03-2014 15:03]


Quis moderabat ipsos moderatores?


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 12-03-2014 16:52 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Man koopt seks met vuurwerk

Een 21-jarige medewerker van een kinderboerderij in Amsterdam komt volgende week voor de rechter voor het in bezit hebben van illegaal vuurwerk en ontucht met twee minderjarige jongens. Hij gaf de jongens van 11 en 13 jaar oud zwaar vuurwerk in ruil voor ontuchtige handelingen.

De 11-jarige jongen raakte zwaargewond bij het afsteken van een Cobra 6 vuurwerkbom. Bij het afsteken verloor hij zijn hand en raakte zijn milt, nieren en darmen beschadigd. De kracht van Cobra vuurwerk is vergelijkbaar met die van een handgranaat.

Kinderboerderij
De verdachte is een medewerker van kinderboerderij Jeugdland in Amsterdam-Oost. Daar werd ook een deel van het illegale vuurwerk gevonden. Een ander deel lag bij de man thuis. Het misbruik van de jongens vond plaats tussen mei en november, vermoedelijk bij de man thuis in de kelderbox.

De man werd 18 december aangehouden en zit sindsdien vast. Het is niet bekend hoe de man aan het vuurwerk kwam. De slachtoffers en hun ouders krijgen hulp van de GGD.

nos.nl


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2014 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Mogelijks waren de darmen van die jongen beschadigd door de seks en niet door het vuurwerk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-03-2014 17:08]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-03-2014 21:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Godverdomme, wat een naarheid.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-03-2014 21:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat een teringzooi


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-03-2014 21:17 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 12 maart 2014 21:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Godverdomme, wat een naarheid.





Zieke wereld.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 12-03-2014 21:20 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Die kerel naar Oeganda sturen en zeggen dat ie homo is. Opgeruimd staat netjes!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen