IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 21-03-2014 21:38 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Telecombaas slaat modelvriendin verrot

De Russische telecombaas Pavel Ushanov (33) had het goed voor elkaar. Multimiljonair én in het bezit van een beeldschoon model, Alexandra Sereda (27), als vriendin. Maar aan dat beeldschone heeft de lafbek eigenhandig een einde gemaakt. Hij heeft haar hoofd namelijk compleet tot moes geslagen.

De twee hadden een relatie van twee jaar, toen Sereda aan Ushanov vertelde dat ze de relatie wilde verbreken. En dat ging er bij de Russische miljonair niet in. "Vroeg in de ochtend, rond een uurtje of 7, hoorde ik de deurbel. Toen ik opendeed, kreeg ik direct een vuistslag in mijn gezicht. Vervolgens heeft hij tien minuten op me in geschopt en geslagen", aldus het model.

Uiteindelijk kon Sereda ontsnappen. Ze belde direct de politie, maar Ushanov was uiteraard al gevlogen. De politie is nu op zoek naar de telecombaas, die zich sinds het incident nergens meer heeft laten zien, meldt Daily Mail.

Bron:Spitsnieuws

Foto's hier:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2586099/Russian-millionaire-run-beating-girlfriend-badly-looked-like-zombie.html


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-03-2014 8:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Levenslang opsluiten. Gevaar voor de samenleving.


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 22-03-2014 8:37 by Masturbator Profiel van Masturbator

Dat z'n eigen kop toet moes geslagen mag worden.
Laffe hond.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2014 8:45 by XXL Profiel van XXL

Kusje er op?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-03-2014 9:40 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Met dat verminkte hoofd ka ze zo meedoen in Saw. Dan kan ze mooi die kerel doodmartelen.



5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2014 10:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Gelukkig had ze de gsm bij van de firma


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-03-2014 20:42 by Nimbus Profiel van Nimbus

http://www.nu.nl/buitenland/3731691/antihomodominee-phelps-84-overleden.html

quote:

De Amerikaanse dominee Fred Phelps, die bekendstond om zijn felle afkeer van homoseksuelen, is donderdagochtend vroeg (Amerikaanse tijd) in Topeka in de staat Kansas overleden.


Dat meldt de krant Washington Post.

Phelps is 84 jaar geworden. Hij stond erom bekend dat hij alle rampen die de wereld trof, waaronder de aidsepidemie, en de dood van Amerikaanse militairen in Irak en Afghanistan weet aan de Amerikaanse verdraagzaamheid tegenover homoseksuelen.

Phelps richtte in 1955 de Westboro Baptist Church (WBC) op, die zijn hoofdkwartier in Topeka heeft. De zeer kleine kerk verenigt voornamelijk familieleden van Phelps en is in de Verenigde Staten zeer omstreden.

Wil van God

Kerkleden zorgden voor veel commotie door te protesteren tijdens uitvaarten van gesneuvelde Amerikaanse militairen. Volgens de kerk is hun dood de wil van God.

In 2007 werd de WBC tot een schadevergoeding van omgerekend 7,5 miljoen euro veroordeeld. De nabestaanden van een gesneuvelde Amerikaanse militair hadden hem aangeklaagd omdat WBC-leden diens uitvaart hadden verstoord, omdat hij homo zou zijn.

Nederland

Phelps stichtte de websites GodHatesFags en GodHatesAmerica. Op die laatste site verscheen in 2009 onder de kop 'God hates The Netherlands' een oproep om de herdenking van de slachtoffers van een ongeluk met een vliegtuig van Turkish Airlines op Schiphol te verstoren.

Phelps meende dat Nederland de ramp aan zichzelf te danken had, omdat het alles wat in de ogen van God verboden is zou toelaten. De herdenking verliep zonder problemen.

Kort voor de herdenking was Phelps de toegang tot Groot-Brittannië ontzegd, omdat hij een bedreiging voor de openbare veiligheid zou zijn.
Door: Novum




Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 13:00 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 22 maart 2014 8:45 schreef XXL het volgende:
Kusje er op?


Toffe reactie hoor.
Ik wacht op de dag dat je eigen wijf ( als je die al hebt )
tot moes wordt geslagen.
Kijken of je dan ook nog zo tof doet.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-03-2014 14:03 by XXL Profiel van XXL

Ik heb idd geen wijf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-03-2014 14:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

XXL is af en toe net een wijf

@Masturbator: ondanks dat je af en toe de nuance uit t oog verliest en men hier je daarom soms afbrandt, heb je iig wel een goed rechtvaardigheisgevoel in je donder, en dat juich ik van harte toe

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 23-03-2014 14:08]


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 14:19 by Masturbator Profiel van Masturbator



Dat afbranden boeit me niet zo veel.
Ik snap alleen mensen als WMP niet die je als dom afdoen alleen omdat je het niet eens bent met hun mening, alsof hun mening de enige juiste is.. Daar ben ik soms wel een beetje moe van.
Dat soort postjes van XXL, ik kan daar gewoon weinig mee, en dan moet ik daar zo op reageren. Is gewoon erg wat die klootzak doet, daar een grap om maken... dat hoeft niet.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-03-2014 14:28 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik denk dat XXL het net zo erg vind als jij, alleen gaat ieder anders om met de hoeveelheid ellende waarmee de media ons dagelijks bombardeert


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 14:29 by Masturbator Profiel van Masturbator

Kan ook wel natuurlijk


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


WMP
Usericon van WMP
Posted 23-03-2014 14:37 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 23 maart 2014 14:19 schreef Masturbator het volgende:


Dat afbranden boeit me niet zo veel.
Ik snap alleen mensen als WMP niet die je als dom afdoen alleen omdat je het niet eens bent met hun mening, alsof hun mening de enige juiste is.. Daar ben ik soms wel een beetje moe van.
Dat soort postjes van XXL, ik kan daar gewoon weinig mee, en dan moet ik daar zo op reageren. Is gewoon erg wat die klootzak doet, daar een grap om maken... dat hoeft niet.


Ik doe jou niet af als dom omdat je een andere mening hebt, ik doe je af als dom omdat je die mening totaal niet kunt onderbouwing, en niet verder komt dan 'omdat het mijn mening is'. Er zijn zat mensen hier op dit forum wier mening ik niet deel maar die alles behalve dom zijn. Zij onderbouwing hun mening echter.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 23-03-2014 14:38]


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 14:45 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 23 maart 2014 14:37 schreef WMP het volgende:
Ik doe jou niet af als dom omdat je een andere mening hebt, ik doe je af als dom omdat je die mening totaal niet kunt onderbouwing, en niet verder komt dan 'omdat het mijn mening is'. Er zijn zat mensen hier op dit forum wier mening ik niet deel maar die alles behalve dom zijn. Zij onderbouwing hun mening echter.


Het zal wel.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 14:51 by Masturbator Profiel van Masturbator



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-03-2014 15:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zie je nou wel, een vrouw...


When your people matter, menstrual health matters


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-03-2014 15:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Want...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 15:53 by Masturbator Profiel van Masturbator

Vrouwen, de bron van alle kwaad en ellende op deze wereld.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-03-2014 16:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ze had nooit van die Goudreinet moeten eten!


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 17:04 by Masturbator Profiel van Masturbator

De bitch.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 23-03-2014 21:38 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Discriminatie van Marokkanen in Europese landen is een probleem, maar ook in Marokko zelf hebben migranten en illegalen het zwaar. Ze worden soms gediscrimineerd door de autochtone bevolking, wonen in kleine huizen of kampen en worden soms opgejaagd of zomaar opgepakt door de politie. Om discriminatie tegen te gaan beginnen Marokkaanse maatschappelijke organisaties vandaag een grote landelijke campagne. Tegelijk wil de Marokkaanse regering dat buitenlanders integreren.

Marokko herbergt tussen de 25.000 en 40.000 illegalen. Sinds begin dit jaar kunnen ze gebruikmaken van een 'generaal pardon', waarvoor inmiddels zo'n 13.000 mensen zich hebben gemeld. De criteria zijn strikt: tot nu toe kregen ongeveer 200 mensen een verblijfsstatus. "De grootste uitdaging is om hen te laten integreren", zegt de Marokkaanse minister Anis Birou (Migratie). "We moeten ze helpen bij het vinden van werk, de taal, scholing, gezondheid. Zorgen dat ze onze cultuur leren kennen. En ze beschermen."

Illegale migranten komen veelal uit zwart Afrika en blijven vaak plakken in het Noord-Afrikaanse land als hun gang naar Europa is mislukt. Ze werken in de landbouw, de bouw of restaurants, bedelen en leven soms in tentenkampen in de bossen bij de Spaanse enclaves Ceuta en Melilla. Bijna dagelijks bestormen illegalen deze enclaves om Europa te bereiken.

Dinsdag nog wisten zo'n 500 mensen Melilla te bereiken. Enkele weken daarvoor werden zo'n 1.600 migranten nog tegengehouden. In februari verdronken zeker 15 illegalen toen ze zwemmend naar Ceuta wilden. Birou: "Als we niks doen, zullen er mensen blijven die met gevaar voor eigen leven proberen Europa te bereiken. Met het regulariseringstraject zeggen we: waag je leven niet, blijf in Marokko."

"Gevaarlijk"
Eric William uit Kameroen is een van de illegalen. Hij woont in Rabat en heeft een verblijfsstatus aangevraagd. "Als ik die niet krijg, ga ik weg. Dan wordt het gevaarlijk in Marokko. Nu al worden buurten soms tegen migranten opgezet." Als ze een verblijfsverzoek indienen, moeten ze hun naam, adres en telefoonnummer opgeven. Volgens William kan de Marokkaanse politie daar misbruik van maken. Hij vertelt hoe onlangs vrienden van hem opgepakt zijn. "De politie viel zonder reden binnen. Ze hadden bier thuis en werden beschuldigd van het doorverkopen van alcohol."

Wat er gebeurt met mensen die geen verblijfsstatus krijgen, kan Birou niet zeggen. Een deel zal vrijwillig terugkeren naar hun thuisland, eventueel met hulp van de Internationale Organisatie voor Migranten (IOM). In 2013 keerden 577 mensen op die manier terug. Onder meer Nederland en België dragen hier financieel aan bij.

Bron: De Morgen


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 21:52 by Masturbator Profiel van Masturbator

Tsssk, tsssk !
Asociaal volk !



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-03-2014 22:35 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 23 maart 2014 14:08 schreef Fusion het volgende:
@Masturbator: ondanks dat je af en toe de nuance uit t oog verliest en men hier je daarom soms afbrandt, heb je iig wel een goed rechtvaardigheisgevoel in je donder, en dat juich ik van harte toe
Heb je meer van zijn posts gelezen? Ik denk dat jij er dan wel anders over denkt. Herinvoering van de doodstraf voor bepaalde mensen die niet eens crimineel zijn, voorstander van zware lichamelijke straffen, het terecht vinden dat een politicus ervoor wil zorgen dat er minder Marokkanen zullen zijn (oh, toch alleen de criminelen onder hen). Een rechtvaardigheidsgevoel is het zeker, maar ik verwacht niet dat jij dat een goede vindt.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 23-03-2014 22:55 by Masturbator Profiel van Masturbator

Juist ja, want op basis van een paar posts hier weet je al snel natuurlijk hoe iemand in elkaar steekt he ? Goed man

En een pedo is nog erger dan een crimineel.
Al denk jij daar natuurlijk heeeel anders over.
Maar beschermen jullie die pedofielen maar. Tot er eentje aan je eigen kinderen zit....

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 23-03-2014 22:59]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen