IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-03-2014 21:31 by Masturbator Profiel van Masturbator

Daar ben ik het wel mee eens.
Goede oplossing.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 15-03-2014 19:52 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Een 34-jarige Britse vader die vier maanden geleden verkouden werd, heeft beide benen en een arm moeten laten amputeren. Zijn verkoudheid bleek een vleesetende bacterie.

Alex Lewis bleek een dodelijke bacterie bij zich te dragen, waardoor zijn voeten, vingertopjes, armen, lippen, neus en delen van zijn oren langzaam afstierven. De man lag een week in coma, omdat ook zijn belangrijkste interne organen het begonnen te begeven.

Artsen ontdekten dat de man was besmet met streptokokken, een ongevaarlijke bacterie waar het lichaam zich normaalgesproken goed tegen kan afweren. Bij Lewis leidde de besmetting echter tot bloedvergiftiging en het Toxischeshocksyndroom. De man had drie procent kans om te genezen.

Vanuit zijn ziekenhuisbed vertelde de man aan de Mail Online: "Op de een of andere manier is dit de meest bijzondere ervaring die ik in mijn leven heb gehad. Er zal niets dan goeds uit voortkomen, denk ik." Lewis hoopt ooit met protheses weer te kunnen lopen. "Je moet er gewoon het beste van maken."

powned.tv


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-03-2014 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

tssss, Pistorius is nog niet veroordeeld en ze hebben al een nieuwe


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-03-2014 21:08 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 12 maart 2014 17:07 schreef Hypnos het volgende:
Mogelijks waren de darmen van die jongen beschadigd door de seks en niet door het vuurwerk.


LAL


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 16-03-2014 11:12 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Mocht je op een bankje in de zon willen gaan zitten, doe dat dan niet op de Ruysdaelkade. Daar, op de hoek met de Cornelis Trooststraat, staat een bankje met een strip met spikes: twee centimeter lange, puntige, uitsteeksels.

Twee politieagenten weten eigenlijk ook niet wat ze ermee aanmoeten. 'Het is niet bij wet verboden je tuinmeubilair gevaarlijk te maken, maar het is natuurlijk niet erg vriendelijk voor de kinderen in de buurt,' zegt de een.

'Persoonlijk vind ik het absoluut geen goed plan. Stel je voor dat je hier met een slok op even rust wil nemen na een hevig avondje drinken. Dat zal je flink bezuren.'

Maar dat is volgens bewoonster Laura Haman (26) precies de bedoeling. 'Ik heb kots op staan ruimen voor mijn eigen huis, dat wilde ik niet langer. Bovendien hebben we onze slaapkamer aan de voorkant, dus we hadden 's nachts ook last van veel herrie.'

Haman kan zich niet ook niet voorstellen dat je je echt aan de uitsteeksels kunt bezeren. 'De straat is goed verlicht 's nachts, dus je moet wel echt een flinke slok op hebben om eroverheen te kijken.'

De andere agent begrijpt het standpunt van Haman wel. 'Maar we hebben de bewoners wel gewaarschuwd: als er iets gebeurt, zijn zij aansprakelijk.'

Bron: Het Parool


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 16-03-2014 11:42 by Masturbator Profiel van Masturbator



Kots voor je deur, lekker man...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2014 12:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

POIDH


signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 16-03-2014 17:13 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_



Geplukt van daskapital.nl


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2014 17:23 by XXL Profiel van XXL

Dat plaatje maakt een hoop duidelijk over al die ophef om zo'n klote eilandje, he?


Mijn gok is dat de angst groot is dat Gazprom wel eens aan de haal zou kunnen gaan met de olie in de Zwarte Zee ipv ExxonMobil en Shell.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2014 19:54 by XXL Profiel van XXL

Brand in voormalige woning Anne Frank
In de voormalige woning van Anne Frank, aan het Merwedeplein in Amsterdam, heeft zondag enige tijd brand gewoed. De bewoner was op dat moment niet thuis.

Een buurman die probeerde het vuur te blussen kreeg veel rook binnen en is naar het ziekenhuis gebracht. Dat heeft de brandweer gemeld.

Het gaat om de woning in de Amsterdamse Rivierenbuurt waar Anne Frank opgroeide en niet het beroemde Achterhuis waar zij en haar familieleden moesten onderduiken tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Volgens de brandweer ging het om een kleine brand met alleen rook en roetschade tot gevolg.



Bijna bier op mijn beeldscherm @ 'De bewoner was op dat moment niet thuis.' en dan later in het bericht pas lezen dat het niet om het achterhuis gaat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-03-2014 21:41 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 maart 2014 17:13 schreef _Thomas_ het volgende:
http://daskapital.nl/images/fotos/RTCrimeaGroot.png

Geplukt van daskapital.nl
Infographics :')
http://www.smbc-comics.com/comics/20131106.gif


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-03-2014 22:17 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 16 maart 2014 21:41 schreef Helvete het volgende:
Infographics :')
http://www.smbc-comics.com/comics/20131106.gif


Haha mooi


... hoe de hazen lopen ...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 16-03-2014 23:12 by Masturbator Profiel van Masturbator



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 16-03-2014 23:15 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Wat een lul!!!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 17-03-2014 14:20 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

In het recreatieoord Kluisbos in het Oost-Vlaamse Kluisbergen is de politie sinds afgelopen weekend extra waakzaam nadat onbekenden een ijzerdraad hebben gespannen over een mountainbikeparours. Dat zegt korpschef Joost Duhamel van de politiezone Vlaamse Ardennen.

In de kranten Het Laatste Nieuws en het Nieuwsblad vertelt een mountainbiker over een ijzerdraad die vorige week op keelhoogte tussen twee bomen gespannen werd op een afdaling in het Kluisbos.

Afgelopen weekend verwijderde de lokale politie draden. ‘Er werd veel draad verwijderd in de omgeving en weggelegd’, zegt korpschef Duhamel. ‘Allicht gaf draad die daar lag, aanleiding tot het spannen.’

De politie zegt verder dat ze voor de eerste keer met dergelijke feiten geconfronteerd wordt. ‘Gelukkig werd de draad tijdig ontdekt en gesignaleerd.’

Er werd een proces-verbaal opgemaakt, maar de politie heeft voorlopig geen idee wie de dader kan zijn. De lokale politie blijft waakzaam en zegt dat de patrouilles in het Kluisbos voortgezet worden.

bron:de standaard

Doet me denken aan de 'valkuilen met daarin op de bodem betonblokken met ijzeren spiezen'(nos.nl 28/07/2009) in de Heldense bossen.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 17-03-2014 16:34 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_



bron: geenstijl

[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 17-03-2014 16:35]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2014 16:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 maart 2014 16:34 schreef _Thomas_ het volgende:


bron: geenstijl

Geef dan even de volledige context van het plaatje

Bron is ook niet echt GeenStijl, want dat plaatje komt 1-op-1 van hier: http://euobserver.com/opinion/123496

En het lijkt een vrij speculatief verhaal.


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-03-2014 17:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 maart 2014 16:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

En het lijkt een vrij speculatief verhaal.


Misschien dachten de russen het nog niet, maar dit soort plaatjes zijn natuurlijk wel erg overtuigend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2014 17:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 maart 2014 17:27 schreef ElitE het volgende:
Misschien dachten de russen het nog niet, maar dit soort plaatjes zijn natuurlijk wel erg overtuigend

Goed punt

Plausibel vind ik het overigens wel, maar dat is wat anders


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2014 20:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vliegtuig is terecht



signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-03-2014 22:03 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

dat is jou huis?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2014 22:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee, da's een vliegtuig


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-03-2014 22:14 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 maart 2014 22:13 schreef Hypnos het volgende:
nee, da's een vliegtuig


Oh, dus ik ben gek??



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2014 22:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 maart 2014 22:14 schreef Black Jew het volgende:
Oh, dus ik ben gek??





sorry

ik wou gewoon mensen hoop geven, maar ik zoek mee hoor




signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 20-03-2014 23:19 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

In de historische stad Machu Picchu in Peru is men er helemaal klaar mee dat Jan en alleman naakt door de straten banjert.

Om ervoor te zorgen dat tussen de historische gebouwen niet steeds allerhande schaamstreken opduiken, gaat het ministerie van Cultuur de toeristen er nog nadrukkelijker op wijzen dat het niet de bedoeling is dat men er onverbloemd rondsjouwt.

Op de achterkant van de toegangsbewijzen wordt het verbod gemeld, maar blijkbaar is dat nog niet voor iedereen duidelijk genoeg, weet CNN. De afgelopen weken waren er talloze eenzaten die publiekelijk de blaaspijp fier lieten klinken.

Onlangs werden acht toeristen opgepakt omdat ze naakt voor een camera poseerden in de historische stad van de Inca's.

Bron: powned.tv


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen