IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-03-2014 14:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 30 maart 2014 14:38 schreef _Thomas_ het volgende:
Maar in het ziekenhuis beroven hoe ver ben je dan heen.


De zakkenrollers lieten zich niet van hun meest sympathieke kant zien nee. Een kwalijke zaak want op deze manier stellen ze ook andere zakkenrollers in een kwaad daglicht die het wel gewoon netjes bij een oud eenzaam vrouwtje in de metro doen. Op de brandstapel met deze lui!


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-03-2014 14:48 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 30 maart 2014 13:56 schreef XXL het volgende:
2 mensen hebben hun zakken dus laten rollen en er is met hun pas gepind?
Zat de pincode er bij dan? Sukkels.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 30-03-2014 16:11 by Masturbator Profiel van Masturbator

Dat heb je vaak met bejaarden, die kunnen de pincode niet onthouden he.... Weet niet of dat hier het geval is ? Wel in en in triest zoiets.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-03-2014 0:11 by Helvete Profiel van Helvete

Ik mag hopen dat ouders van een 9-jarig kind nog wel in staat zijn iets eenvoudigs als een pincode te onthouden.

Verder is het gewoon weer zo'n nieuwsbericht dat leunt op irrelevant sentiment i.p.v. op nieuwswaarde. Wanneer gaan media eens stoppen met uitspraken als 'de laffe diefstal' en met het noemen van Facebook- en Twitterberichten in de helft van de artikelen? Dat kan je toch niet serieus nemen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 0:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21248261/__Geen_cel_vanwege_opvoeding__.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook


logisch zeker?

Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
BIRMINGHAM -

Een 18-jarige moslim uit het Engelse Birmingham gaat vrijuit nadat hij een 13-jarig meisje had verkracht. Adil Rashid zei in de rechtbank dat hij op een islamitische school heeft geleerd dat vrouwen waardeloos zijn.



Rashid verklaart dat hij door zijn opvoeding niet wist dat seks met een minderjarige verboden is. "Door mijn opvoeding ben ik niet om de hoogte van de Britse wetten." Dat meldt Daily Mail.

Rechter Michael Stokes veroordeelde de jongen tot een voorwaardelijke straf. "Een gevangenisstraf zou in dit geval meer kwaad dan goed doen." Voor seksuele handelingen met een minderjarige staat drie tot zeven jaar celstraf.

Rashid leerde het meisje kennen via Facebook. Ze spraken af in een hotel in Nottingham waar hij zijn slachtoffer verkrachtte. Vervolgens ging hij naar de moskee om te bidden. Een week daarna werd hij opgepakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-03-2014 0:25]


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-03-2014 1:13 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 31 maart 2014 0:24 schreef Hypnos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/21248261/__Geen_cel_vanwege_opvoeding__.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook
Vergelijk dat bericht eens met het bericht van Daily Mail waar de Telegraaf ironisch genoeg direct naar durft te linken en zie wat er allemaal verdraaid en weggelaten wordt. En zelfs dat artikel van Daily Mail zou ik met een korrel zout nemen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-03-2014 1:22 by WMP Profiel van WMP

Dat mensen überhaupt nog een vod als de krant van zwakbegaafd Nederland (en Vlaanderen) als bron van nieuws durven te gebruiken.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-03-2014 6:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2014 19:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Accused Craigslist killer reveals details about other possible murders, claims to have killed 22

A Pennsylvania woman charged with killing a man she met through Craigslist has started revealing information about 22 other murders she says she committed.

Miranda Barbour, 19, met 42-year-old Troy LaFerrara, of Port Trevorton, through Craigslist and stabbed him to death in her parked car in Sunbury last November with the help of her husband, Elytte Barbour, police say.

In her first jailhouse interview in February, Barbour claimed she had killed more than 20 people in Alaska, Texas, North Carolina and California, as part of a murder spree fueled by her satanic cult beliefs.

http://www.foxnews.com/us/2014/03/31/accused-craigslist-killer-provides-info-on-murders-claims-to-have-committed/

22 moorden. Wat voor satanic cult beliefs moeten dat wel niet geweest zijn...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 31-03-2014 20:06 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Awesome, satanic killings heb ik al even niet meer over gehoord



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 maart 2014 1:13 schreef Helvete het volgende:
Vergelijk dat bericht eens met het bericht van Daily Mail waar de Telegraaf ironisch genoeg direct naar durft te linken en zie wat er allemaal verdraaid en weggelaten wordt. En zelfs dat artikel van Daily Mail zou ik met een korrel zout nemen.


verkrachting moet je altijd met een korrel zout nemen


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-03-2014 21:04 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 31 maart 2014 20:37 schreef Hypnos het volgende:
verkrachting moet je altijd met een korrel zout nemen


Tja, ik vraag me eigenlijk altijd al af wat daar eigenlijk zo erg aan is... Ik zou niet klagen als ik door een groep wijven kapot geneukt zou worden.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-03-2014 21:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 maart 2014 21:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, ik vraag me eigenlijk altijd al af wat daar eigenlijk zo erg aan is... Ik zou niet klagen als ik door een groep wijven kapot geneukt zou worden.




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vrouwen verkrachten veel te weinig tov mannen


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-03-2014 21:11 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 31 maart 2014 21:09 schreef Hypnos het volgende:
vrouwen verkrachten veel te weinig tov mannen


Duidelijk niet goed geëmancipeerd



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eerder geëvrouwcipeerd


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-03-2014 21:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 31 maart 2014 21:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, ik vraag me eigenlijk altijd al af wat daar eigenlijk zo erg aan is... Ik zou niet klagen als ik door een groep wijven kapot geneukt zou worden.


Jij gaat dan ook meteen voor de groepsverkrachting. Dat vindt iedereen leuk, behalve eentje.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2014 22:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Met een beetje pech wordt die ook nog eens in de fik gezet. Naarheid.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-03-2014 22:19 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 31 maart 2014 21:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, ik vraag me eigenlijk altijd al af wat daar eigenlijk zo erg aan is... Ik zou niet klagen als ik door een groep wijven kapot geneukt zou worden.


Maar als een man jou van achteren met geweld wil nemen piep je zeker anders?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 22:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

als een vrouw dat doet piep ik ook hoor


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-03-2014 22:37 by WMP Profiel van WMP

In jouw geval bedoel ik niet piepen van genot.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

piepen van de wrijving?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Lars Ulrich drum clinisch dood verklaard?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2014 14:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 maart 2014 23:10 schreef Hypnos het volgende:
Lars Ulrich drum clinisch dood verklaard?


Da's geen nieuws.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 01-04-2014 17:16 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Een juridische formaliteit? Nee, veel meer dan dat. "Het gaat voor mij over gelijkwaardigheid", zegt Nelleke Bos. "Het is ook een erkenning dat je uit liefde een gezin bent en dat je niemand uitsluit, dat je geen groepen negeert."

Duomoeder Bos verwoordt haar gevoelens op deze historische dag voor gezinnen zoals zij. Vanaf vandaag kunnen lesbische paren hun kind erkennen in het gemeentehuis, zonder tussenkomst van een rechter.

"Een eer"
In het gemeentehuis van Amsterdam ondertekende het eerste stel de erkenningsakte. Burgemeester Van der Laan noemt het een eer om de deuren van het stadhuis hiervoor te openen.

"Op de kop af dertien jaar geleden konden hier paren van gelijke sekse met elkaar trouwen", aldus Van der Laan. "En vandaag kunnen de eerste ongehuwde duomoeders in Nederland hier hun kind erkennen, zonder dat de rechter eraan te pas komt."

Ontroerd
Voor Nelleke Bos betekent deze dag meer dan ze van te voren verwacht had. "Als ik zo de toespraak van de burgemeester hoor, ben ik wel ontroerd. Nu horen we erbij, we doen mee met andere stellen."

Voor het kind zal er niet veel veranderen. "We zijn niet afhankelijk van de wet om nu al een gezin te zijn." Maar toch maakt de nieuwe wet ook voor haar vijf weken jonge zoon Ravi wat uit. "Het is leuk voor hem om vanaf het begin van zijn leven officieel twee moeders te hebben. Het is apart, maar volgens de wet is het niet raar."

Meerouderschap
Als volgende stap wordt het meerouderschap onderzocht. In Canada is het al mogelijk om bijvoorbeeld de donorvader ook juridisch te erkennen.

Nelleke Bos ziet hier wel wat in: "In de adoptieprocedure moet de donor verklaren dat hij er niets mee te maken heeft. In ons geval wil hij er zeker bij betrokken zijn. Het is ook zijn kind. Hij is de vader. Om dat te ontkennen, is raar."

Bron: nos.nl

Krankzinnig! Een gezin hoort te bestaan uit kind/kinderen, 1 vader en 1 moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen