![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoeveel Jumbo's zijn er dan in Veenendaal, zo groot is het toch niet daar? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ook niet zo heel klein, hoor. 63.000 inwoners. Wordt ook wel klein-utrecht genoemd. We hebben best een groot winkelcentrum. En 3 jumbo's dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-05-2014 17:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die ongein was met een krappe week uitverkocht. Kwart miljoen van die ondingen ![]() ![]() |
|
quote: Ga dan maar gauw naar de Jumbo om eten te halen, want volgens mij heb je honger, aangezien je zo lekker hapt. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ow... Ja, weet ik veel... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
http://www.knack.be/nieuws/wereld/israels-nieuwste-wapen-tegen-hamas-de-lolly/article-normal-262007.html best grappig imo signature ![]() |
|
quote: Hmm, volgende stap Zyklon B lollies? Boeiender ![]() |
|
Boeiender ![]() |
|
Kolere wat een bak herrie. Dat ze maar snel zonder zuurstof komen te zitten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kunst. Vandaar dat ik het niet begrijp. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:zeker apart, een kubus van 2 vierkante meter? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hehe, ook apart ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: *noteert* signature ![]() |
|
quote: Wie een scheet laat, gaat er uit! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik denk dat een scheet een welkome frisse wind (*kuch*) zou zijn in zo'n klein hok met zwetende bierbuiken. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
(van de VRT-site) Het Amerikaanse Hooggerechtshof heeft gisteren een omstreden besluit genomen. Werkgevers kunnen voortaan weigeren bepaalde ziektekosten van hun personeelsleden terug te betalen, als de behandeling in kwestie indruist tegen hun religie. Gelooft uw werkgever niet in bloedtransfusies, dan wordt dat niet langer terugbetaald. Veel Amerikanen hebben een ziekteverzekering via hun werkgever. Het Federaal Hooggerechtshof heeft besloten dat werkgevers niet langer verplicht zijn om anticonceptiemiddelen van hun werknemers te betalen als dat ingaat tegen hun religieuze overtuigingen. Bedrijven via de ziekteverzekering verplichten zou volgens de hoogste Amerikaanse rechtbank indruisen tegen de vrijheid van godsdienst. Het besluit werd goedgekeurd door 5 conservatieve rechters tegen 4 progressieve rechters. Volgens rechter Ruth Bader Ginsburg (kleine foto) - die zelf had tegengestemd - is het niet toevallig dat alle vrouwen in het Hooggerechtshof hebben tegen gestemd. "De beslissing van een vrouw om anticonceptiva te gebruiken is iets tussen de vrouw zelf en haar dokter. De werkgever heeft daar niets mee te maken", zegt ze. Ginsburg benadrukt dat er tot dusver onder de Affordable Care Act - de ziekteverzekeringswet beter bekend als Obamacare - zelfs geen verplichting voorzien was aan de bedrijven om anticonceptiva te voorzien voor hun personeelsleden. "De bedrijven moeten wel geld storten in een gemeenschappelijk potje dat gebruikt wordt om zeer diverse medische kosten uit te betalen, waaronder ook anticonceptiva." Toch heeft het Hooggerechtshof in de zogenoemde "Hobby Lobby"-zaak de bedrijven gelijk gegeven. Hobby Lobby is een Amerikaanse winkelketen die samen met enkele andere bedrijven naar de rechter was gestapt, omdat ze volgens hen verplicht werden om via de ziekteverzekering van hun werknemers anticonceptiva terug te betalen. De streng-religieuze familie achter de winkelketen stelt anticonceptiva gelijk met abortus, wat indruist tegen hun religieuze overtuigingen. De originele rechtszaak ging dan wel over anticonceptiva, maar kan verstrekkende gevolgen hebben. Volgens Ginsberg lopen alle mogelijk antidiscriminatiewetten mogelijk gevaar. "Bedrijven kunnen voortaan eender welke wet aanvechten die in strijd zou zijn met hun religie", zegt ze. Bent u getrouwd met iemand van hetzelfde geslacht en heeft u kinderen, maar is het homohuwelijk tegen de religie van uw werkgever? Dan kan die weigeren uw partner en uw kinderen te verzekeren. Is de religie van uw werkgever tegen bloedtransfusies? Dan kunnen ze die weigeren terug te betalen. Gevreesd wordt dus dat het besluit van het Hooggerechtshof zal gebruikt worden om vrouwen en minderheden te discrimineren. Tegen zo'n zotten moet wij, zotte Belgen, toch kunnen winnen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
En weer religieuze dwazen die een wettelijke voorkeursbehandeling krijgen. ![]() ![]() |
|
ja, hier krijg je zelfs tetten van je werkgever! signature ![]() |
|
Anticonceptiemiddelen worden in Nederland toch ook niet meer vergoed? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Komt door de onderwijslobby. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Nee, nee, volgens Fusion zien wij dat helemaal verkeerd. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Geen idee. Maar als het zo is dan niet op religieuze gronden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Nee hoor, idg heeft WMP gewoon gelijk. Te bizar voor woorden zo'n wet. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |