IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-03-2014 21:02 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2014 21:03 by XXL Profiel van XXL

Dat is een wereldje met eigen regels en gedragscodes. Lekker hun gang laten gaan en het probleem lost zich met wat geluk zelf op.

Verder hebben ze die evenementen echt niet nodig om elkaar op te zoeken en heb ik mijn twijfels of het juist op dergelijke evenementen tot een confrontatie gaat komen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-03-2014 21:06 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 29 maart 2014 21:03 schreef XXL het volgende:
Dat is een wereldje met eigen regels en gedragscodes. Lekker hun gang laten gaan en het probleem lost zich met wat geluk zelf op.

Verder hebben ze die evenementen echt niet nodig om elkaar op te zoeken en heb ik mijn twijfels of het juist op dergelijke evenementen tot een confrontatie gaat komen.


In het buitenland (Denemarken, Noorwegen, Duitsland) is het wel al flink geëscaleerd bij diverse evenementen tussen de Bandidos en de Hells Angels. Dus wel terecht dat ze nu dergelijke maatregelen nemen vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-03-2014 21:07]


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-03-2014 21:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

Brandstichting clubhuis Bandidos


Bij het clubgebouw van de motorclub Bandidos in Heerhugowaard is vannacht brand gesticht. Het was de eerste nacht dat er geen politiebewaking voor de deur stond sinds deze week bekend werd dat de Bandidos er zijn gevestigd. Burgemeester Ter Heegde spreekt van "een vervelend incident".

Volgens de politie plaatsten onbekenden pallets tegen het gebouw en staken ze die in brand. Het vuur sloeg naar binnen en de ramen sprongen. De brandweer had de brand snel onder controle.

Camera's
Juist gisteren werd de permanente politiebewaking bij het clubhuis vervangen door camerabeveiliging. Volgens de burgemeester was dat "uit voorzorg": grote problemen door de komst van de motorclub zei hij toen niet te verwachten.

Nu zegt Ter Heegde dat de brand op hem overkomt als "een reactie". Het incident bewijst volgens hem dat de camerabewaking terecht is. Hij zegt dat de brandweer is ingeschakeld toen het vuur op de camera's was te zien. Onderzocht wordt of de daders herkenbaar in beeld zijn.

Spanningen
De Noord-Hollandse afdeling van de Bandidos is de tweede die de motorclub in korte tijd heeft geopend in Nederland. Gevreesd wordt dat de opmars van de Bandidos leidt tot spanningen onder concurrerende clubs als de Hells Angels.


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 29-03-2014 21:18 by nark Profiel van nark

Naar Maroko met dat tuig?



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2014 21:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2014 21:06 schreef faalhaas het volgende:
In het buitenland (Denemarken, Noorwegen, Duitsland) is het wel al flink geëscaleerd bij diverse evenementen tussen de Bandidos en de Hells Angels. Dus wel terecht dat ze nu dergelijke maatregelen nemen vind ik.


Zeker. Mee eens.

Alleen zul je deze clubs niet op zomaar elk evenement aantreffen.

Extra aandacht voor Harley gerelateerde evenementen en clubs is iets waar ik mij goed in kan vinden, maar zoals de media het nu voorspiegelt lijkt het weer een hetze te gaan worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-03-2014 21:37 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 29 maart 2014 21:02 schreef faalhaas het volgende:
Bron
Een beetje jammer dat een krant als de Volkskrant een betwistbare mening als deze zonder aanhalingstekens als inleiding gebruikt en pas na die inleiding aangeeft dat het de woorden van een bepaalde persoon (van de politie) zijn. Zo hoor je niet te schrijven. Oh, en '1 procentmotorclubs' schrijf je als '1-procentmotorclubs'.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 29-03-2014 21:43]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-03-2014 21:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 29 maart 2014 21:23 schreef XXL het volgende:
Zeker. Mee eens.

Alleen zul je deze clubs niet op zomaar elk evenement aantreffen.

Extra aandacht voor Harley gerelateerde evenementen en clubs is iets waar ik mij goed in kan vinden, maar zoals de media het nu voorspiegelt lijkt het weer een hetze te gaan worden.


Het zijn vooral de motorclubs zelf die roepen dat de media (en justitie) er een hetze van maken. Feit is echter dat het wel degelijk criminele organisaties zijn waarbij de vetes vooral gaan om ordinaire drugshandel. Er zijn al vele bloedbaden aangericht in Duitsland en Scandinavië tussen de rivaliserende bendes, waarbij er ook doden zijn gevallen.

Bron: http://nos.nl/artikel/624532-motorclubs-delen-bloedig-verleden.html

In Nederland zijn in een Limburgs Hells clubhuis van de Hells Angels ook al eens 3 clubleden doodgemarteld. De dertien aanwezigen werden vrijgesproken omdat de rechter niet kon aantonen wie nou wat had gedaan.

Dus ja, het verweer dat het alleen maar sensatie en een hetze tegen motorclubs is vind ik altijd een beetje onzin.


... hoe de hazen lopen ...


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 30-03-2014 1:22 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 29 maart 2014 21:18 schreef nark het volgende:
Naar Maroko met dat tuig?




Crimineel is het wel maar betwijfel of ze daar op dit tuig zitten te wachten
Gewoon opsluiten, die wannabe's.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 30-03-2014 1:51 by Masturbator Profiel van Masturbator



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 30-03-2014 4:57 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 29 maart 2014 21:00 schreef _Thomas_ het volgende:
Wat is de bron van het artikeltje?


Shit is aan. Fuck de bron.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 30-03-2014 9:42 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 29 maart 2014 21:45 schreef faalhaas het volgende:
Het zijn vooral de motorclubs zelf die roepen dat de media (en justitie) er een hetze van maken. Feit is echter dat het wel degelijk criminele organisaties zijn waarbij de vetes vooral gaan om ordinaire drugshandel. Er zijn al vele bloedbaden aangericht in Duitsland en Scandinavië tussen de rivaliserende bendes, waarbij er ook doden zijn gevallen.

Bron: http://nos.nl/artikel/624532-motorclubs-delen-bloedig-verleden.html

In Nederland zijn in een Limburgs Hells clubhuis van de Hells Angels ook al eens 3 clubleden doodgemarteld. De dertien aanwezigen werden vrijgesproken omdat de rechter niet kon aantonen wie nou wat had gedaan.

Dus ja, het verweer dat het alleen maar sensatie en een hetze tegen motorclubs is vind ik altijd een beetje onzin.



Waren dat niet de Nomads toen ? Volgens mij wel.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-03-2014 10:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 30 maart 2014 9:42 schreef Masturbator het volgende:
Waren dat niet de Nomads toen ? Volgens mij wel.


Klopt. De Nomads waren de Limburgse chapter van de Hells Angels


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2014 11:03 by XXL Profiel van XXL

Wat ik me afvraag:

Als een juweliersvrouw 2 overvallers dood schiet vindt half nederland dat ze een lintje verdiend omdat we van die boefjes zijn verlost.
Als leden van (criminele) motorclubjes elkaar om zeep willen helpen is dat een probleem.

Vanwaar dat verschil?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-03-2014 11:14 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Waarschijnlijk omdat de juweliersvrouw in principe een eerzame burger lijkt te zijn die met criminelen geconfronteerd wordt, waar de motorbendes bestaat uit 'louter tuig'.

Noot: dit is niet per se míjn mening!



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 30-03-2014 11:18 by Masturbator Profiel van Masturbator

Ik zie er ook weinig verkeerds in als dat tuig elkaar afmaakt


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-03-2014 11:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

Eigenlijk verdienen die bonkige leernichten ook een lintje ja


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-03-2014 11:48 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 30 maart 2014 11:24 schreef faalhaas het volgende:
Eigenlijk verdienen die bonkige leernichten ook een lintje ja


Is ook 12,7% meer hardcore dan een patch.



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-03-2014 13:46 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

De ouders van een 9-jarige kankerpatiënt die met spoed is opgenomen in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam zijn in het ziekenhuis beroofd van hun portemonnee. De daders hebben vervolgens 1100 euro gepind.

Het AD meldt dat de ouders ten einde raad zijn. Een Rotterdamse wijkagent uit zijn verontwaardiging op Twitter. Hij hoopt dat de officier van justitie toestemming geeft om beelden van de verdachten aan de media te geven, zodat ze snel kunnen worden opgepakt.

De daders pikten de portemonnee gistermiddag rond 16.00 uur. Zij gingen direct naar het Centraal Station waar ze met een pinpas van het gezin zeker 1100 euro hebben gepind. Bij een tweede pinpoging zou de pas zijn ingeslikt.

Inzamelingsactie
Inmiddels wordt er druk getwitterd over de laffe diefstal. Advocaat Simone ten Haaf is onmiddellijk een inzamelingsactie begonnen via Facebook. Er zou al een paar honderd euro binnen zijn. Mocht het ingezamelde bedrag hoger zijn dan het gestolen bedrag, dan is de rest voor een cadeau voor de zieke jongen, zegt de initiatiefneemster.

Bron: NOS/AD



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2014 13:56 by XXL Profiel van XXL

2 mensen hebben hun zakken dus laten rollen en er is met hun pas gepind?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-03-2014 14:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 maart 2014 13:56 schreef XXL het volgende:
2 mensen hebben hun zakken dus laten rollen en er is met hun pas gepind?

Dat staat er ja. Wat er bijzonder aan is weet ik ook niet.


Boeiender


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-03-2014 14:34 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Nee niet bijzonder maar wel heel laf om ouders van een kankerpatient te beroven. En dan ook nog eens in het ziekenhuis. Ik zou die verdachten dan ook iets heel ergs toewensen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-03-2014 14:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 maart 2014 14:34 schreef _Thomas_ het volgende:
Nee niet bijzonder maar wel heel laf om ouders van een kankerpatient te beroven. En dan ook nog eens in het ziekenhuis. Ik zou die verdachten dan ook iets heel ergs toewensen.


Alsof je kan zien wie ouders zijn van kankerpatiënten....



Zakkenrollen is altijd kut, dit is niet kutter dan dat.


Boeiender


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-03-2014 14:37 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 30 maart 2014 14:34 schreef _Thomas_ het volgende:
Nee niet bijzonder maar wel heel laf om ouders van een kankerpatient te beroven. En dan ook nog eens in het ziekenhuis. Ik zou die verdachten dan ook iets heel ergs toewensen.


Ik niet. Ze moeten gewoon berecht worden als iedere andere zakkenroller.


... hoe de hazen lopen ...


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-03-2014 14:38 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Maar in het ziekenhuis beroven hoe ver ben je dan heen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen