|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de laatste tijd... vooral Forgotten Tomb... geweldige band ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Sleep Combalwoundedveteran Lightning Bolt St Germain - Tourist (lag achter de kast...van daar ontdekt) Suck my piss |
|
quote: Waar was jij zaterdagavond dan?? Je had ze live kunnen aanschouwen hoor, het was supervet! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Winter one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Roxy Music Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Eindelijk Windir ontdekt, eerst 1184, gisteren Likferd gekocht. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
The herbalizer met Miss Dynamite. Ik daag elke metalhead uit om eens naar een optreden van die bende te gaan. Metal verbleekt er bij. mvg wk10 |
|
Winds Reflections of the I is een hele mooie plaat |
|
http://www.biomechanical.co.uk/ Biomechanical dus... De nieuwe schijf van Balance of Power is ook geweldig met sterke nieuwe zanger.. Blijkt deze gast van Biomechanical te zijn... |
|
Sonata Arctica Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik zeg: GREYSWAN een must voor liefhebbers van het latere werk van Katatonia, Anathema en The Wounded mp3: www.ebonytears.com I Find That I Am Not There... |
|
Ben er nog 1 vergeten.....The old dead tree.....Deze band heeft op mij wel een indruk gemaakt......vind ze gewoon goed "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
quote:Zekers! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehehe ik heb gisteravond toen ik MTV zat te kijken ontdekt dat Epica wel een van de gayste bands ooit moet zijn... Whahahahaha die videoclip! Wat een stelletje kneuzen bij elkaar Zenial |
|
quote: die clip is inderdaad een bron van vermaak (jammer dat ze er zulke vervelende muziek onder hebben gezet ) |
|
quote: Dude!! Je denkt toch niet dat ik MTV kijk met het geluid AAN??? Zenial |
|
quote: |
|
Goretrade is toch wel 1 van de bands die ik kan waarderen. Hun eerste full-lenght album ''Ritual Of Flesh'' is zeker een aanrader voor mensen die graag naar US Death metal luisteren. |
|
quote: quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 26-11-2003 11:40] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ongetwijfeld Matthias Steele! verder ook nog: Demon Drive, Foxy Roxx, Hot Boy, Cyclone Tracey, Cutlass, Daisy Chain, Diesel Dahl, EZ Livin, Fatima Hill, Bellicose, ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Captain Beefheart. Ik kende het wel eerder maar ik begin het nu pas te waarderen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Blue Öyster Cult = net ontdekt En, eerder gehoord maar nu pas echt ontdekt: Black Rebel Motorcycle club "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Andralls Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |