![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De wederopstanding van Grave.Na jaren eindelijk weer een goede old school deathmetal plaat van deze zweden.Zoals de cd titel al aangeeft:Back from the grave!!!! ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Gister Katafalk live mogen zien... ik wist niet wat ik mee maakte!!! maar nu praat ik over de drums, de rest was een beetje ehm.. minder ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ik hoop toch dat hun nieuwe album nog wat beter word als de vorige. ![]() |
|
Twisted tower dire, toffe griekse heavy metal !! The isle of hydra is dus echt een toffe plaat Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Meerdere band eigenlijk: Skyfire, Tristiana, Venom, Lux Occulta ![]() ![]() Nile en Vader kende ik al maar de rest was totaal onbekend voor mij. Kortom: Zeer brute bands TOG? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Zonder twijfel de beste Nederlandse band !! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik vond het een beetje een saai jaar qua nieuwe ontdekkingen totdat ik deze maand muziek hoorde van: Madder Mortem (geniale progdoom met een waanzinnig goede zangeres) Rapture (melodieuze doom/death in stijl van ouwe katatonia) Daylight dies (zie Rapture) The loveless (gothic/wave, beetje een metal-versie van the Cure) SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! ![]() |
|
quote: Is dat niet de 'eis' van iedere fan van welke band dan ook? ![]() ![]() |
|
Vandaag de promo ontvangen van Symphorce (http://www.symphorce.net) Aanrader voor liefhebbers van Nevermore en Evergrey ![]() ![]() |
|
quote: For Evergay? ![]() |
|
quote: pfff... Die cd was/is geniaal! en iig stukken beter dan Jaktens Tid van u weet wel wie... niet alles 't zelfde, rustige, snelle, vrolijke van alles wat nummers... vind er geen reet meer an ![]() ![]() |
|
Nevermore, klinkt raar maar ik kende het niet... erg vetjes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Yep, nieuw album uit op Dragonthrone Productions (www.geocities.com/narqath/dragonthrone.htm ) en zoals hier zo vaak gezegd wordt: het heerscht! Daar kan je trouwens ook Monuments of Misanthropy bestellen. Dragonthrone Productions is het label van een Azaghal lid. Bijzonder snel ... ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: TTD komt uit Virginia, USA. Inderdaad een gave band ![]() |
|
met de cd Lucifigum - Instinct Prevelance ben ik ook wel erg blij! ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Twisted Tower Dire ... die toerden deze zomer met The Lord Weird Slough Feg, als ik me goed herinner ... In ieder geval prima band, die TTD ! ![]() |
|
quote: Dead Heart in a Dead World is één van de beste metalalbums ooit gemaakt! naar mijn mening ![]() ![]() |
|
quote:dat zeg ik niet, maar volgende word vast beter. ![]() |
|
quote: mee 1s! die cd staat ergens bovenaan in mijn lijstje van meest gefdraaide rondjes in mijn cd speler... alles klopt gewoon aan dit schijfje! ![]() ![]() |
|
agalloch ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: zeker een goeie... ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
samael ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |