|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De wederopstanding van Grave.Na jaren eindelijk weer een goede old school deathmetal plaat van deze zweden.Zoals de cd titel al aangeeft:Back from the grave!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gister Katafalk live mogen zien... ik wist niet wat ik mee maakte!!! maar nu praat ik over de drums, de rest was een beetje ehm.. minder |
|
Inhume was ook heel vet gisteren.Alleen de bierbekers waren zo schaars gevuld(meer schuim dan bier) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik hoop toch dat hun nieuwe album nog wat beter word als de vorige. |
|
Twisted tower dire, toffe griekse heavy metal !! The isle of hydra is dus echt een toffe plaat Ik, Wil Schuurman |
|
Meerdere band eigenlijk: Skyfire, Tristiana, Venom, Lux Occulta Nile , Emperor, MyrksKog, HIM, Vader en Penumbra. Nile en Vader kende ik al maar de rest was totaal onbekend voor mij. Kortom: Zeer brute bands TOG? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Zonder twijfel de beste Nederlandse band !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: HAIL BLADEL METAL |
|
Ik vond het een beetje een saai jaar qua nieuwe ontdekkingen totdat ik deze maand muziek hoorde van: Madder Mortem (geniale progdoom met een waanzinnig goede zangeres) Rapture (melodieuze doom/death in stijl van ouwe katatonia) Daylight dies (zie Rapture) The loveless (gothic/wave, beetje een metal-versie van the Cure) SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
quote: Is dat niet de 'eis' van iedere fan van welke band dan ook? |
|
Vandaag de promo ontvangen van Symphorce (http://www.symphorce.net) Aanrader voor liefhebbers van Nevermore en Evergrey |
|
quote: For Evergay? |
|
quote: pfff... Die cd was/is geniaal! en iig stukken beter dan Jaktens Tid van u weet wel wie... niet alles 't zelfde, rustige, snelle, vrolijke van alles wat nummers... vind er geen reet meer an maar 't is een goeie cd! |
|
Nevermore, klinkt raar maar ik kende het niet... erg vetjes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Yep, nieuw album uit op Dragonthrone Productions (www.geocities.com/narqath/dragonthrone.htm ) en zoals hier zo vaak gezegd wordt: het heerscht! Daar kan je trouwens ook Monuments of Misanthropy bestellen. Dragonthrone Productions is het label van een Azaghal lid. Bijzonder snel ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: TTD komt uit Virginia, USA. Inderdaad een gave band |
|
met de cd Lucifigum - Instinct Prevelance ben ik ook wel erg blij! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Twisted Tower Dire ... die toerden deze zomer met The Lord Weird Slough Feg, als ik me goed herinner ... In ieder geval prima band, die TTD ! |
|
quote: Dead Heart in a Dead World is één van de beste metalalbums ooit gemaakt! naar mijn mening |
|
quote:dat zeg ik niet, maar volgende word vast beter. |
|
quote: mee 1s! die cd staat ergens bovenaan in mijn lijstje van meest gefdraaide rondjes in mijn cd speler... alles klopt gewoon aan dit schijfje! |
|
agalloch true disco chick |
|
quote: zeker een goeie... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
samael |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |