![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wintersun... heerlijke band voor als je een beetje in een melodische bui bent.. ![]() Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
Apophis Flinke death metal uit een ander land dan nederland. ![]() |
|
Stillhet dit is zalig ![]() ![]() .................. ![]() |
|
quote: Hmm... ik heb hier In This Room staan, maar daar wordt ik akelig van. ![]() Zó vals af en toe (Sophisticated Vampire bijvoorbeeld), en volgens mij nog zo bedoeld ook.. ik zal het wel niet begrijpen ![]() |
|
Ik vond Xystsus geen reet aan trouwens. Repent! ![]() |
|
quote: wat de hel, inhell, zit jij hier? nou, gezellig. ![]() maareh, waarom kom je niet terug op het LSD, sinds het afgesloten is voor de buitenwereld hoef je je geen zorgen te maken over enig censuur. algoed. ontopic: Funeral Doom! het vetste genre sinds de slag bij Waterloo. vooral YOB, Tyranny en Monolithe zijn érg te pruimen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Volbeat ![]() |
|
Wolf Eyes ![]() |
|
Empyrean. Heerlijke Death/Black metal. ![]() |
|
CONFESSOR! Eindelijk lekkere technische doom! ![]() |
|
Jazeker, Confessor! Ik heb alleen Condemned, ik wist niet dat ze nog wat deden. Mijn coolste ontdekking van de laatste tijd is overigens Zero Hour, progressieve metal uit de VS. [Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 11-11-2005 22:26] ![]() |
|
quote: LARGE prijskiller? Zo heb ik net The Gathering - Downfall op de kop getikt voor 4 euro, Death symbolic voor 7 en Pestilence - Testimony.. voor 7 euro.. ![]() ![]() |
|
Gorguts weer eens.. hehehe... kreeg from wisdom to hate van jens ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
De nieuwe Craft. Wát een BM plaat! ![]() |
|
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een waardeloos black & roll album, in de stijl van Gorgoroth, is geworden. Voor mij toch wel Shape of Despair. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ruins of the beverast signature ![]() |
|
Electro Quarterstaff ![]() Sleep Terror ![]() Algophobia ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ik weet wel wat jij leuk vindt. ![]() ![]() |
|
Als je Melt Banana kunt waarderen; thu / nov 24 CONCERT: MELT BANANA doors 22.00 - 23.30 / start 23.00 / € 7 + mk / main hall VERA! Suck my piss ![]() |
|
quote: Ga maar snel eens luisteren dan en vel je eigen oordeel ![]() Die plaat heerscht namelijk. ![]() |
|
Rijkelijk laat ontdekt: Thought Industry headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Inderdaad. Die Pestilence heb ik trouwens nu ook. Kan die dingen niet laten liggen voor dat geld... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
vandaag voor het eerst iets van nifelheim beluisterd ![]() .................. ![]() |
|
quote:Nifelheim is idd erg vet! Vooral de zelfgetitelde debuutplaat trouwens ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |