|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wintersun... heerlijke band voor als je een beetje in een melodische bui bent.. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Apophis Flinke death metal uit een ander land dan nederland. |
|
Stillhet dit is zalig .................. |
|
quote: Hmm... ik heb hier In This Room staan, maar daar wordt ik akelig van. Zó vals af en toe (Sophisticated Vampire bijvoorbeeld), en volgens mij nog zo bedoeld ook.. ik zal het wel niet begrijpen |
|
Ik vond Xystsus geen reet aan trouwens. Repent! |
|
quote: wat de hel, inhell, zit jij hier? nou, gezellig. maareh, waarom kom je niet terug op het LSD, sinds het afgesloten is voor de buitenwereld hoef je je geen zorgen te maken over enig censuur. algoed. ontopic: Funeral Doom! het vetste genre sinds de slag bij Waterloo. vooral YOB, Tyranny en Monolithe zijn érg te pruimen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Volbeat |
|
Wolf Eyes |
|
Empyrean. Heerlijke Death/Black metal. |
|
CONFESSOR! Eindelijk lekkere technische doom! |
|
Jazeker, Confessor! Ik heb alleen Condemned, ik wist niet dat ze nog wat deden. Mijn coolste ontdekking van de laatste tijd is overigens Zero Hour, progressieve metal uit de VS. [Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 11-11-2005 22:26] |
|
quote: LARGE prijskiller? Zo heb ik net The Gathering - Downfall op de kop getikt voor 4 euro, Death symbolic voor 7 en Pestilence - Testimony.. voor 7 euro.. |
|
Gorguts weer eens.. hehehe... kreeg from wisdom to hate van jens "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De nieuwe Craft. Wát een BM plaat! |
|
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een waardeloos black & roll album, in de stijl van Gorgoroth, is geworden. Voor mij toch wel Shape of Despair. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ruins of the beverast signature |
|
Electro Quarterstaff Sleep Terror Algophobia |
|
quote: Ja, ik weet wel wat jij leuk vindt. |
|
Als je Melt Banana kunt waarderen; thu / nov 24 CONCERT: MELT BANANA doors 22.00 - 23.30 / start 23.00 / € 7 + mk / main hall VERA! Suck my piss |
|
quote: Ga maar snel eens luisteren dan en vel je eigen oordeel Die plaat heerscht namelijk. |
|
Rijkelijk laat ontdekt: Thought Industry headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Inderdaad. Die Pestilence heb ik trouwens nu ook. Kan die dingen niet laten liggen voor dat geld... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
vandaag voor het eerst iets van nifelheim beluisterd .................. |
|
quote:Nifelheim is idd erg vet! Vooral de zelfgetitelde debuutplaat trouwens Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |