|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Negative Plane!,USBM, zwaar beinvloed door jaren 80 metal,met solo s en een bas gitaar die je wel hoort. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Is dat album al uit? ik heb hier nog ergens de demo-cd liggen, die kon me erg goed bekoren. |
|
check de frontpge Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Yeah |
|
Thanks naar San Miguel hiervoor! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Toch wel The Faith and the Muse, kende ik al langer van naam maar pas sinds kort van muziek en FatM heerscht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:er zit idd. dag en nacht verschil tussen het nieuwe en het oude werk. die nieuwe plaat is ff wennen (tenminste als je ned i still heten, of hoe heet dat ding ook al weer precies, alleen kent) maar na een stuk of 10 keer luisteren gaat die nieuwe plaat er ook wel in. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Agalloch Faustian Spirit of the Earth |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Nathan Ells Allegations, Pretension Intimacy, Fits Jeetje, vroeger heette dat gewoon nog "Vocals" |
|
quote: Hmmm.. dus ik kom er op de volgende CL-cd niet mee weg met alleen 'vocals'? |
|
quote: Klinkt wel gaaf. Link? |
|
Arkona, een band uit Rusland, die folkmuziek, folkinstrumenten mengen met goed gespeelde black metal. Tevens is er een fatsoenlijke vrouwenzang te horen die zowaar aanslaat, daarnaas veel grunt en krijs werk. Heel erg gaaf. Titels die aan te raden zijn Arkona - Lepta Arkona - Vo slavu velikim Against God and Government |
|
Avathar folk/black Faustian Spirit of the Earth |
|
triosphere !!!! Noorse band, ze zitten de komende 3 dagen bij WASP in het voorprog hier in Noorwegen, beetje nevermore achtig met een meisje dat basspeelt en zingt, damn wat een stem! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nee miejonge, als je tegenwoordig een beetje mee wilt draaien, zou je toch echt aan de Allegations, Pretension Intimacy en Fits moeten!!1! |
|
Krypteria, beetje gothic rock eigenlijk, slappe zooi over het algemeen maar het klinkt best aardig als je na een uurtje of 3 de dubbelbass ff uit je oren wil hebben www.myspace.com/krypteria (als je van Nightwish/epica en dergelijke houd komt het wel goed. Overigens vind ik iedere week wel een paar bands/cd's waardoor ik aangenaam verrast word, zo heb ik al een paar samples van de nieuwe Amon Amarth gehoord, te bruut gewoon BÄRSÄRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Twee toffe Zweedse bands v/d laatste tijd: Enforcer - Goede speed metal á la Exciter. Eenmansbandje, maar dat is zeker niet te horen. Portrait - Geweldige Mercyful Fate achtige metal. Ouderwets horror sfeertje met een passende zanger. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ow? Heb je misschien een linkje ofzo? |
|
www.myspace.com/tesseract voor mij niks nieuws maar voor jullie kan dit nog wel eens een erg aangename verrassing worden "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: http://www.myspace.com/portraitmetal "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: http://www.myspace.com/97282585 Klinkt verdomde goed! Maar gelijk een demo bestellen. Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |