|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou en!? Het klinkt zo vet als ik weet niet wat! quote: Ik heb er ook eentje getrade ooit, wel leuk inderdaad, welke heb jij!? Ik heb die blauwe [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-10-2002 11:46] |
|
ik heb het gehad een week of twee terug met eternal tears of sorrow nooit van gehoort maar wat een band echt goed |
|
Officium Triste, en dan vooral live .. Hee-fucking-rschend! |
|
Origin !! Zonder twijfel, echt gaaf !! BLASTBEATS FOREVER |
|
sun caged en conquestador! |
|
quote: dat er christenen in zitten weet ik. maar ja who cares? dus uhh, al je vrienden/innen zijn ook allemaal niet christeluk? just wondering |
|
Inderdaad,Audiopain helemaal vergeten.Blackthrash uit Oslo in de stijl van Aura Noir. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:ik |
|
quote: Mee eens, vooral als er grunts worden gebruikt |
|
Pain, Dakane en Iced Earth totaal verschillend, maar allemaal even goed!! |
|
De coolste van een tijdje terug was zeker The project hate. Van het afgelopen jaar vond ik het live optreden in Extremo )op graspop) erg cool. Alleen raak je toch wel redelijk snel uitgekeken op hun albums. |
|
quote: maak je maar geen zorgen hoor, ik ben dus geen christen |
|
PROSTITUTE DISFIGUREMENT cheers niels jij weet teminste wat echt lompe zooi maken is |
|
Messiah's Kiss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
NO RETURN speelde laatst in het voorprogramma van Nile. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
HEUY!!!! No Return gezien op Hole in the Sky festival in Bergen. Ik had ze nog nooit eerder gezien, maar ze waren retestrak!! |
|
quote: Zeker doen.. erg de moeite waard vooral de eerste twee cd's |
|
quote: Inderdaad had er al een tijdje muziek van nooit de moeite genomen om het te luisteren totdat ze laatst in Atak speelden. Sindsdien luister ik er regelmatig naar. |
|
snapcase signatuurloos totdat de inspiratie weer opborrelt |
|
Sear Bliss erg vette band(vooral de eerste 2 cd's.Heb ze nog in Tsjechie gezien 2 jaar terug.Ken alleen de nieuwe cd nog niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
pigsty! Trieste gast |
|
quote: Hell yes! Wat voor albums hebben ze eigenlijk allemaal? Ik ken alleen die split met Cadaverio (ofzoiets) |
|
Gorelord I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heb vandaag eindelijk een oude cd van Celestial Season gehaald.... Solar Lovers... toch wel heel cool... heb eindelijk de moeite genomen om het te luisteren...... maar tis best gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |