|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Erg gave band ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik ben zeer te spreken over 'Servants of Darkness'. Is dat debut beter? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: zal dit dan maar eens checken .................. |
|
Plus Jon Nodveidt speelt nog gitaar op het debuut volgens mij. Btw kent iemand Devil's Force van Nifelheim? Die ken ik weer niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Subconscious Dissolution into the Continuum wat een plaat. Nu moet ik de rest ook ho(e)ren! Esoteric dusch. Suck my piss |
|
Wat is het? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Suck my piss |
|
quote: ik denk dat het die cd is dat ik heb zal eens kijken .................. |
|
No Remorse, met dank aan de ongekroonde forum koning Heiden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: die cd heb ik , is het enigste die ik van nifelheim heb de andere cds heb ik nog niet hoort .................. |
|
quote: Ik zal morgen ofzo even wat bands voor je branden. Ik heb van onderstaande bands complete albums en nog veel losse nummers van andere bands. Bound for Glory No Remorse Razors Edge Störkraft Landser Odins Law Nordic Thunder Brutal Attack Skullhead Celtic Warrior Saga Skrewdriver Bully Boys Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Shit hoeveel Guinness gaat me dat kosten ?!? Fuck the world and fuck you |
|
Je eerste vier blikken staan koud te worden hier trouwens, en versturen kost me niks, doe ik via men werk Fuck the world and fuck you |
|
Wil je al die bands hebben? We regelen het wel als ik zie hoeveel CD's ik nodig heb enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
RaHoWa heb ik trouwens ook nog. Maar daar vind ik persoonlijk niet zoveel aan, op de zang na. [edit] Hier kunnen 2 nummers van RaHoWa gedownload worden. http://www.rahowa.com/music.html [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 12-11-2005 18:48] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: alles zou heel tof zijn, maar Rahowa ken ik, maar vind er net als jij niet veel aan, op resistance.com stonden een paar nummers maar vond het niet geweldig, kijk jij even hoeveel cd's je ervoor nodig hebt, dan regelen we de rest wel via de mail...anders gaan ze hier weer lopen zeiken, je weet hoe ze hier zijn. Fuck the world and fuck you |
|
Met muziek is het bij mij altijd zo : Hoe meer, hoe beter !! Fuck the world and fuck you |
|
Regicide Ik zag het album Viorus voor 7 euro bij de Large en heb die op de gok aangeschaft zonder 'm vantevoren gehoord te hebben (heb natuurlijk wel ff snel een paar reviews erop nageslagen). Maar ik vind het een wereldplaat. Sommige mensen zullen het veel en veel te soft vinden, maar ik vind het feit dat ze een zanger en zangeres hebben (a la Lacuna Coil) plus de combinatie van gitaar, viool en keyboards persoonlijk meer dan geslaagd. En waarom zou alles super heavy moeten zijn? Recensie in de Aardschok: quote: Nog een andere recensie: http://members.lycos.nl/hellspawnmag/index.php?itemid=700 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
The Amenta "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Theory In Practice Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Deranged. Ik vond het optreden van ze vanavond supervet. |
|
quote: hoe was Wormed? ik wilde ze zie-hien! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: +1! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Gojira Confessor Gehenna Mörk Gryning Khold Eindelijk weer eens wat albums/bands waar ik snel en overtuigend van onder de indruk ben! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |