|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Keep of Kalessin duidelijk, Axamenta ook enigzins, maar nog niet heel veel geluisterd. En verder Panic! at the Disco....jaja, gay I know |
|
quote: Misschien is het maar een fase hoor |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: nee, ik vind het leuk en schaam me er niet voor! HA! edit; ben daarintegen wel erg benieuwd of ze een blijvertje zijn of blijven teren op deze plaat... [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 26-09-2006 23:00] |
|
als ze een andere zanger hadden wats vast 10x beter Je moeder. |
|
quote: Het verbaasde me wel enigzins, maar ik weet niet hoe lang die plaat leuk blijft...we zullen zien |
|
Ben de laatste tijd veel aan het rondzoeken naar nieuw talent, dus hier komen er een paar van mij. 1. een yoegoslavische deathmetal band. Interfector(engels en yoego talig). 2. wat meer traditionele hardrock. Lion´s share. 3. glamrockers Sister Sin. 4. VII gates. Geile metal. 5. Requiem Mass. Allen behoorlijk uit elkaar liggende bands maar ze rocken ontzettend live hard ride fast, death to false metal |
|
quote: CDtje kopen? |
|
Laatst bij FRNK thuis: Between the Buried and Me! gaaf! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ja gaaf hoesje he En de nieuwe Severe Torture he!! Vet he!!! En dankzij BoL : Goatwhore! Vet!!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2006 16:16] |
|
Riverside |
|
quote: Is die totaal anders dan het debuut? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wolverine-Still. Lekkere prog metal in de stijl van Green Carnation, Porcupine Tree en Queensryche. Zijn schijnbaar ooit als prog death metal band begonnen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: + Anathema vanaf ongeveer Judgement " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Hmm, maar eens checken dan. Omschrijving klinkt interessant. Welk album raad je aan? [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 27-09-2006 17:48] |
|
Ik denk Still. |
|
D'oh... |
|
Hehe, tis "Still" aan de overkant, idd! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
uhm, ik weet de naam dus niet meer maar iig iets van 3 woorden wat erg sfeervol, rustig en doomy is. zal het eens uitzoeken... hm shape of despair? Je moeder. |
|
quote: neehee, jij bedoeld peter, bjorn and john |
|
die ook ja en nieuwere johnny cash Je moeder. |
|
de man is dood wat vindt je nieuw |
|
niet die typische country die hij eerst maakte, die kende ik al en vond ik weinig aan Je moeder. |
|
Kent iemand hier american head charge?? zo niet check die lui ns. ze rocken enorm en zijn erg goed vooral het "oudje" Just so you know en het nieuwere Loyalty zijn echt de moeite. ze combineren een zang als mike patton (maar dan wel één die ook kan grunten) met muziek vergelijkbaar met de betere NU-Metal pioniers. google ze eens! mijn signature is een regel uit Loyalty BTW "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |