|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: waar heb je die kunnen vinden? gewoon bij de platenboer? of i-net? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Jaaaa idd... ik heb allebei de Dolorian cds ook al tijden, erg tof!!! En ik maar denken dat ik de enige was die ze kent Zenial |
|
quote: 'k ken ze al een tijdje... onwijs goeie muziek, samen met Evoken de beste Doom metal... vind ik The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik vond het prachtig dat die zanger met viool op het podium stond, eentonig riffs of niet, beter dan die eenheidsworst wat je normaal moet slikken.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Black Crucifixion Immortal Pride |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja dat zijn beide gewoon klasse bands. Technisch goed, niet TE doom, maar zeker doom genoeg Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Graveland (ja, nu pas ) coole band , geweldige teksten en totale duisternis. die sfeer, daar kunnen alleen Burzum en Darkthrone aan tippen. Waarschijnlijk de ontdekking van 2003. Beter laat dan nooit |
|
Sun Caged www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Sun caged zijn dat niet die gasten van Lemur Voice (rules) Zit die zanger er ook bij???? |
|
quote: Alleen Marcel Coenen (die ook op ZM rondhangt..) |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hmpf.. waarom click ik ook op die @#$%@#$@#% linkjes van je |
|
quote: Dat is weer eens wat anders dan een link naar Gerard Joling. |
|
Hehehe.... Wat??? je vindt het niet goed??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Excuses, ik heb al weer een paar biertjes op. (Hehe, mijn werk rulez) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: NIET GOED? Ik speel zelf in die band man, gitaar, drum, toetsen en zang tegelijk Hmpf.. grmbl.. |
|
Blood Red Throne en Aeternus!! There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Het eerder genoemde Wicked Mystic is ook zeer oké! |
|
Firewind, odtss nog nix bijontdekt in feite heeft nog iem Firewind ontdekt? geniale scorpions cover Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: gristus! Ik ben ook niet een ontzaglijke DIS-fan, maar je kan niet zeggen dat hun nieuwe werk simpel is... Het steekt allemaal verdomd goed in mekaar en ze experimenteren er zwaar op los. |
|
quote: Sorry maar het was heel eentonig en zat vol met herhaling zeg maar het zelfde stukje "ladder op, ladder af". Je kreeg er gewoon hoofdpijn van |
|
quote: Hier sluit ik mij bij aan! |
|
quote: Heb ze ontdekt op UVA IV, godverdomme |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |