|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Lamb of God - Killswitch engage Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slayer spelfout weggehaald... |
|
Site? Mp3? |
|
quote:Ja, vette heersch! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
belangrijkste ontdekkingen 2004: - Isis - Agalloch no text supplied |
|
Disillusion und Avenged Sevenfold |
|
Necrophagist |
|
quote: +1 Wat een geweldige band!! |
|
idd, ik ken er maar 4 nummers van (die op hun site staan), maar ik het spreekt me erg aan! |
|
quote: Disillusion heeft een geweldige CD gemaakt, maar ik heb de band bewust niet genoemd, omdat ze m.i. nog niet zoveel bewezen hebben als Isis en Agalloch, die meerdere top-releases hebben gemaakt... no text supplied |
|
quote: Ik heb een maandje geleden "Epitaph" gekocht, heerschplaat! |
|
quote: De feestdagen hebben me onverhoopt nog wat cd bonnen opgeleverd. Ik twijfel nog tussen deze en Anastacia (nee, geen grap). |
|
quote: Wel grappig, keuze is makkelijk. Keuze tussen kwaliteit en overproduceerde bagger, lijkt me duideljk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Voor mij is het keuze tussen een goede metalplaat waar ik niet altijd zin in heb en een cd die erg lekker wegluistert en die vrijwel altijd aan kan horen. |
|
quote: Je mag wel is gaan nadenken of metal nog wel wat voor je is, zou ik dan denken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ah kijk, ik noemde gewoon de 2 bands die indruk op mij hebben gemaakt de laatste tijd, meer niet |
|
quote: Haha, dat is het zeker nog, alleen heb ik daar lang niet altijd zin in |
|
niet nieuw, maar wel pas ontdekt door mij: Resurrection |
|
quote: Das al redelijk oud toch? Ik heb het ooit eens gehoord maar weet er eigenlijk niks meer van. Als miesje het tof vindt zal het wel thrashie zijn |
|
quote:cd wat ik heb is van 1993. En het is death metal |
|
quote: Oeh, nu ben ik 'benieuwd' hoe dit klinkt. 2 goede bands met 2 enorme klotebands gemixt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Haha, je bent errrug voorspelbaar OTolerance |
|
quote: Wel grappig, dat muhammed een enorme Sinisterfan is. Necrophagist is errug vet. Naar mijn mening de Annihilator van de deathmetal. Superwijze (en retestrakke)gitaarriffs ! |
|
quote: Indruk maken deed Disillusion wel, staat met het debuutalbum op nr.2 in mijn jaarlijst! no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |