|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Detonation - an epic defiance BEHHH! |
|
Winterthrone Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Brownthrone Dit slaat nergens op. |
|
gehenna |
|
Dolorian & Unholy [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-02-2003 21:19] |
|
quote: Same here. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
ouwe Marduk |
|
't is wel allebei nogal soft, maar de nieuwe CD's van Spock's Beard en Edenbridge zijn me erg bevallen. Bovendien begin ik steeds meer bands te ontdekken die al jaren pleite zijn: Carcass, Gorefest |
|
Porcupine Tree, Wie had ooit gedacht dat zo'n doorgewinterde black metal fan als ik zo'n softe CD (In Absentia) zo mooi zou kunnen vinden...geniaal!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
WatchTower... kent iemand dat hier? net ontdekt... klinkt wel goed ken er alleen weinig van The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik sta waarschijnlijk achter, maar heb net Doro en Warlock leren kennen. |
|
Pinkthrone. |
|
Barroquejon NP: Nile - Unas, Slayer Of The Gods For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Wigrid. Kende het nog niet, maar klinkt erg lekker |
|
Mysticum - In the streams of Inferno! 1996, sindsdien niks nada |
|
Axis of Advance en (oude)Rotting Christ [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-02-2003 23:31] |
|
Enthroned Tis ff wennen maar je moet er wel van gaan houden Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Enthroned |
|
quote: In juli en augustus 2002 hebben ze Engeland en Duitsland aangedaan. Moet wel flink gestoven hebben !!!!! Zelf heb ik ze toen ook niet gezien, maar ik had toch nooit kunnen gaan - ik zat toen met een licentiaatsthesis die dringend binnen moest. Foto's van een aantal van die optredens vind je op http://www.slough-feg.com Twilight of The Idols, wat een ongelofelijk vette plaat |
|
Ik vond de band DIS afgelopen zaterdag bij de Metal Battle heel goed en origineel. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 11-02-2003 11:32] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: ja, ken het wel. heb er 2 albums van: energetic disasembly en control and resistance (spelling) beetje progressive thrash achtig iets, zeer ok idd http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Die vond ik echt te slecht. Veels te eentonige riffs erg simpel allemaal. Maar zo'n viool is wel "bijzonder" natuurlijk. Heb het echter concert niet afgekeken, in de bar heb ik gewacht op de volgende band, het was echt niet om aan te horen. |
|
Christina Aguilera |
|
Sinds ik ADSL heb en zo'n 200 cd's heb gedownd: Dolorian, Hateforest, Shape of Despair, Summoning en The Mist and the Morning Dew ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |