IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : De gemoederen ..... Vorige pagina | Volgende pagina
Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 20-11-2002 19:45 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 19:28 schreef Kramy het volgende:
Heb je iets tegen homo's dan?


JA TOD MIT ZWAARMETAAL DES AARS NEUKERRRR


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-11-2002 19:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 19:45 schreef Azrael het volgende:
JA TOD MIT ZWAARMETAAL DES AARS NEUKERRRR
--> Nederlands


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fire
Usericon van Fire
Posted 20-11-2002 20:23 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 20 november 2002 19:45 schreef Azrael het volgende:
JA TOD MIT ZWAARMETAAL DES AARS NEUKERRRR
Jij bent voor 2 dagen gebanned, ivm met mogelijk misbruik van je account (Zie je mail)

tnx nix

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-11-2002 20:25]



Nix
Usericon van Nix
Posted 20-11-2002 20:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:23 schreef Fire het volgende:
Jij bent voor 2 dagen, ivm met mogelijk misbruik van je account (Zie je mail)



wat is hij voor 2 dagen?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2002 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Prima, al dat loze gescheld op mensen is zwaar irritant.

Lompheid hoort thuis in metal, maar beetje dom scheldwerk vindt ik een belediging voor metal.

Panda mag van mijn ook best terugkomen, als hij maar eens een beetje normaal doet, beetje zieken moet kunnen, maar (wederom) dat domme gescheld hoort hier niet.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en dat kan panda niet, bleek...

maar om constructief te blijven, biertje voor de mods, zero-tolerance!!!

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-11-2002 20:33]


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-11-2002 20:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:29 schreef Jenje het volgende:
Prima, al dat loze gescheld op mensen is zwaar irritant.

Lompheid hoort thuis in metal, maar beetje dom scheldwerk vindt ik een belediging voor metal.

Panda mag van mijn ook best terugkomen, als hij maar eens een beetje normaal doet, beetje zieken moet kunnen, maar (wederom) dat domme gescheld hoort hier niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2002 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:30 schreef karnivoor het volgende:
en dat kan panda niet, bleek...

Idd, daarom was en ben ik nog steeds voor zijn ban, als ie gewoon normaal doet mag ie van mij elk moment terugkeren.
Overigens mag iedereen van mij hier weg die alleen maar hier komt om onzin uit te kramen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2002 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:32 schreef Greycloak het volgende:


Dude waar was je met Behemoth, ik miste je bijna


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat doe je hier dan nog

maar je hebt gelijk, wordt te snel een zooitje dan maar dat is al te vaak gezegd dus ik ga me maar even nuttig maken en me bek houden in deze discussie


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2002 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:34 schreef karnivoor het volgende:
wat doe je hier dan nog


Ik heb de illusie dat ik af en toe nog wat zinnigs vertel ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jij ook al


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-11-2002 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:34 schreef Jenje het volgende:
Dude waar was je met Behemoth, ik miste je bijna
Waren niet mijn bands, sorry. Had D'666 al een paar keer gezien, Behemoth op een fest en ik was niet erg onder de indruk, volgend keer beter.

On-topic: beetje jammer van mensen die hun user ID met jan en alleman delen, was een account niet een privé iets? Als een user account van bepaalde vriendjes van gebande personen (in het algemeen, ik zie nog wel meer mensen dan vriend panda geband worden in de toekomst) alleen maar misbruikt wordt om verbannen mensen aan een stem op het forum te helpen, mag van mij deze account ook direct dicht. De personen in kwestie waren mijns inziens niet voor niets geband. En dat het dan ook nog mensen zijn die op het eerste beetje persoonlijke postje beginnen te schelden en woorden gebruiken die ze maar tegen mama en papa moeten gaan zeggen... Reden te meer om een leuke lijst met bans aan te leggen.

Maar goed, dat moet Paul zelf weten, het is slechts mijn input.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-11-2002 20:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Precies,maar dat mag je hier niet zeggen want dan heb je meteen die wannabee mod op je nek

Ik ben idd VOOR een panda/Heos/vriendjes ban omdat de jongeman meerdere kansen heeft gehad.En vriendelijk tegen hem doen werkt ook niet..been there done that.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-11-2002 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:48 schreef Vampie het volgende:
Precies,maar dat mag je hier niet zeggen want dan heb je meteen die wannabee mod op je nek

Welke wannabe mod? Slechtheid?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-11-2002 13:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:48 schreef Vampie het volgende:
Precies,maar dat mag je hier niet zeggen want dan heb je meteen die wannabee mod op je nek
Klinkt een beetje LPF, hoor (het eerste deel van de zin). Dit is ook weinig constructief.


Touché, pussycat!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2002 13:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 20:48 schreef Vampie het volgende:
Precies,maar dat mag je hier niet zeggen want dan heb je meteen die wannabee mod op je nek

Dit is idd niet relevant. Ontopik dus.

En waar is Bloody Cool gebleven...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 29-07-2003 11:24 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Kan men mij nog vertellen waar het nou werkelijk nog om gaat op Zware Metalen?
Want men is helemaal de weg kwijt hier.
Komkommertijd in volle gang...


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 13:17 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Aangezien het individu "Panda" er ook 3 jaar geleden was toen ik Zwaremetalen bevuilde met mijn kromspraak en viespeukerij. Toen merkte ik al dat, dat idiote kind geen kans maakte. Ik ben Pro ban!



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 14:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 13:17 schreef latemkcalb het volgende:
Aangezien het individu "Panda" er ook 3 jaar geleden was toen ik Zwaremetalen bevuilde met mijn kromspraak en viespeukerij. Toen merkte ik al dat, dat idiote kind geen kans maakte. Ik ben Pro ban!


Drie jaar geleden zegt ie!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 29-07-2003 14:15 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou, in elk geval heb ik me voorgenomen om me te gaan gedragen, for what it's worth...en voor zover me dat gaat lukken...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 15:59 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 14:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
Drie jaar geleden zegt ie!


2 dan. hehe


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-07-2003 16:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dan zal ik ook maar eens proberen constructief te doen..

Beste Paul (en moderators),

Zwaremetalen.com blijft natuurlijk jouw site en het forum blijft natuurlijk jouw forum. Het forum wordt echter steeds meer verneukt door gesprekken, opmerkingen en smileys die geen kloot te maken hebben met de desbetreffende topics waarin deze ‘mededelingen’ gepost zijn. Dit werd op de vorige pagina reeds door jou bevestigd:
quote:
Op 4 november 2002 21:09 schreef Paul het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er bv complete afspraken gemaakt werden over hoe laat men elkaar in de stad zou zien, en dat dwars door een topic heen. Alsof het een IRC kanaal is .

Dit is volstrekt belachelijk en hoe goed sommige moderators ook hun best doen (m.b.t. het weghalen van deze blödsinn en waarschuwingen geven), dit blijft komen. Daarom lijkt het mij handig om hard(er) op te treden tegen dit soort loze ‘toevoegingen.’ Geef eerder waarschuwingen per mail. Ban (naar jouw inzicht en dat van de moderators) eerder nutteloze kwek-users als Azrael, deze wannabe-Jehova’s voegen toch niks als crap toe aan het gehele forum (hiermee wil ik dus absoluut niet zeggen dat iedereen met een andere mening de mond gesnoerd dient worden.) Ik ben bang dat alleen op deze manier het serieuzere forum weer terug kan komen. Natuurlijk ben ik ook van mening dat grappige posts moeten kunnen, want, zoals als eerder is opgemerkt, als het een stijf non-humor metalforum wordt is de lol van het posten er ook snel af. Cinische/flauwe/leuke posts moeten dus kunnen, maar het moet niet zoals nu het geval is omslaan in offtopic ge-ouwehoer wat, helaas, alleen maar ten nadele van het forum komt.

En dan nog even een quote van mezelf uit het klachtentopic, want ik heb geen zin om dit overnieuw te typen:
quote:
Op 21 juli 2003 13:31 schreef SQT het volgende:
Even geen klacht maar eventuele tip. Ik weet niet hoe de 'intro-e-mail' er nu uitziet, maar is het geen idee om de hele (of het belangrijkste gedeelte ervan) HELP als intro erbij te plakken (geen link, want daar wordt veel minder snel op geklikt), om zo later minder klachten te krijgen van oudere users omdat er weer iemand in het wilde weg post en minder van de nieuwe users omdat ze bijvoorbeeld niet wisten dat de veheerlijking ed van rechts-extremisme hier niet getolereerd wordt?


Natuurlijk is alles wat hier beschreven is slechts mijn mening, maar ik hoop dat je er wat mee kunt om zo het forum wat te verbeteren. Succes ermee verder, ik zie vanzelf wel wat je doet.
mvg,

Bas


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 16:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 15:59 schreef latemkcalb het volgende:
2 dan. hehe
Dat lijkt er meer op.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen