|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind het op zich daar wel cool. Alleen ben ik een uur aan het wachten voordat ik op het forum ben. |
|
Doe Meerie de groeten van me . |
|
quote: Dat is inderdaad klote... Ik heb daar geen last van sinds de bugs verdreven zijn. Anywayz, ik ga er weer vandoor, laters! |
|
quote: OF 24uur ook omdat er geen alternatieve URL bekend was |
|
Ik zal de mededeling maar doen... Dat figuur weer geband [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-11-2002 14:42] |
|
quote:Tja, ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik me daar druk over kan maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: 'dat figuur weer geban' /me snapt het weer niet.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:-->whitesupreme (panda) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Panda had al een ban. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-11-2002 14:42] |
|
Oooh zo.. Dat had ik niet eens door. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zouden jullie SVP dat soort eikels met dat soort uitspraken niet meer willen Quoten ... het is al genoeg gedoe zijn uitspraken te verwijderen ... ik moet de quotes dan ook nog doen. |
|
quote: En je was er een stel vergeten . |
|
quote:Ik bedoel maar |
|
Hehehe, volgens mij is hij de enige in ZM history met als status: poser. |
|
quote: accipiter Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Klopt, maar om jouw mening vroeg ik niet want die doet voor mij niet ter zake; ten tweede heb jij het over iets heel anders (wat het probleem is volgens jou waarbij je allerlei zaken bijhaalt) en over die zaken gaat mijn idee niet. Ik heb het puur over de banprocedure en niet over usergedrag. Mijn vraag gaat om mijn geopperde idee (post: 2 november 2002 0:28) en wat Paul ervan vindt; technisch lijkt het me in ieder geval mogelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een lage actie zeg! GAT-VER-DAMME Konden jullie het kereltje niet meer aan? mijn god wat een huilebalkjes zijn jullie met jullie kanker regeltjes...... |
|
quote:Uh.... quote:Jij ging toch? |
|
Ik hoef geen ZM shirt van jou, je stinkt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
de verslavende werking van ZM Je moeder. |
|
Wat een kolder allemaal zeg. Ik ben een paar dagen weg en er is verdraaid een heuse Zm-rel aan de gang geweest! Nu, ik kan er gerust inkomen. Die racistische en andere idiote uitspraken horen niet thuis op dit forum. Een terechte ban me dunkt. Overigens vind ik die hele commotie er rond om dezelfde reden wel wat overdreven. Hoe kun je zulke uitspraken goedpraten? Nu, ik trek het mij voor de rest niet erg aan. ZM blijft subliem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hear,hear Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Voor er (een bekend) iemand permanent gebanned wordt moet er toch wel heel wat gebeuren. Er komt een procedure die zometeen bij iedereen bekend is. Of stemmen daar een onderdeel van is dat denk ik niet. Het lijkt me te veel gezeik op het forum waar het gezellig moet blijven en het stemmen zal de sfeer niet bevorderen denk ik. De nieuwe procedure is nog niet vastgesteld maar houd er maar rekening mee dat iemand een vast aantal waarschuwingen of time-bans aan zijn broek kan krijgen. Ben je er overheen dan ben je gewoon de lul. Dat geeft duidelijkheid. Kloothommels die rascistische taal uitkramen worden zonder pardon van ZM afgeflikkerd. Geen waarschuwingen niks daarvan. |
|
quote: daar wordt reeds hevig overleg over gevoerd. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |