IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : De gemoederen ..... Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 31-10-2002 23:13 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik denk dat je de uitslag ervan nergens aan moet hangen maar dat het functioneren van een mod wel zichtbaar gemaakt moet kunnen worden


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 23:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, dan heeft het weinig zin denk ik.

Je kunt dan beter de klachten procedure verbetern


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:12 schreef Jenje het volgende:
Ik denk niet dat het werkt.

Dan krijg je pas echte vriendjes politiek.
Ik stem hem weg want hij is mijn vriendje niet (en misschien wel een goede mod)


Mwah.. dat ligt eraan hoeveel mensen de functie gebruiken. Er is natuurlijk nog niets over gezegd hoe deze functionaliteit eruit zou moeten komen te zien.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-10-2002 23:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:31 schreef Paul het volgende:
Rascistische uitlatingen zal en wil ik niet toelaten. De content van de site is nog altijd mijn verantwoordelijkheid (ook juridisch).




@jenje ik denk dat je zeker gelijkt hebt met bovenstaande.Dat wordt helemaal een zooitje.

Fijn topic dit btw.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 23:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik peins er niet eens over zo'n functie te implementeren. Ik vind dat er genoeg over mods gezeken wordt en vindt het een zeer negatieve insteek.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 23:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat ook.
Ik denk ook (zoals eerder gezegd) dat als de regels duidelijker zijn (ook voor de users) de mods hun werk beter kunnen doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

mwah..

Ik vind het niet per definitie een 'negatieve insteek'.. Ik denk dat het juist ook voor mods verhelderend kan werken te weten hoe er over je functioneren gedacht wordt [in overweging nemend dat deze functie 'wijs' gebruikt zou worden]

Dan zou je dus, indien je merkt dat de relatieve opinie over een mod daalt, de policy eerder bij kunnen stellen of daar een discussie over aan kunnen gaan. Toch?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-10-2002 23:25 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hehe, wat een blijdschap van mijn kant over dit topic en hoe er gereageerd wordt!! Erg goed mensen, zie je wel, we kunnen wel normaal discussieeren zonder gelijk elkaar verrot te schelden!

Ik vind het idee van Paul over de avatars wel goed, maar misschien wat vergaand...tenminste, ik weet niet hoe moeilijk het is om zoiets te maken maar ik zou de moeite en het nut goed afwegen.

Verder is een n00b-forumdeel denk ik geen goed idee, zo zonder je ze alleenmaar af en integreren ze nooit met de 'harde kern'. Je moet het als n00b gewoon leren, hoe het gaat op zo'n forum, en daar hoor het maken van fouten en dus afgezeken worden bij...'word je groot van' om eens een oma-uitdrukking te gebruiken.

Sex, babes en hunks mag van mij geintegreerd in het onzinforum. Zo trek je geen bezoekers die alleen op dat forumdeel uit zijn en de forumers die over dit onderwerp willen posten, kunnen dit gewoon blijven doen.

Het aantal posts voor je het onzinforum kan zien mag van mij drastisch omhoog (zoals het op GOT gaat met De Huiskamer maar dan met wat minder posts). 200 posts lijkt me goed.

Mods...ja...ik vind dat we meer respect moeten tonen voor deze mensen die er keihard aan werken dit forum 'netjes' te houden. Ze verdienen het niet om te worden afgezeken, ook niet als je het niet met ze eens bent!!!! Heb een beetje respect voor je mede-forumers en al helemaal voor de mods dus!

Ik hoop dat ZM weer wordt zoals het was want het was altijd onwijs gezellig en nu hangt er gewoon een klotesfeer en dat is echt heel jammer!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heerschend! Snaack is er ook weer! HM zuigt!
We kunnen beter hier onze mond opentrekken en hopen dat de moderators er wat van opsteken...
Nogmaals, laat die Heos toch gewoon hier posten, godverdomme!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 23:29 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 23:25 schreef Snaack het volgende:
mwah..

Ik vind het niet per definitie een 'negatieve insteek'.. Ik denk dat het juist ook voor mods verhelderend kan werken te weten hoe er over je functioneren gedacht wordt [in overweging nemend dat deze functie 'wijs' gebruikt zou worden]

Dan zou je dus, indien je merkt dat de relatieve opinie over een mod daalt, de policy eerder bij kunnen stellen of daar een discussie over aan kunnen gaan. Toch?
Ik verwacht dat er alleen maar iets mee gedaan wordt als er iets te zeiken valt. Positieve reacties geven gebeurt helaas niet snel.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 23:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 23:28 schreef Heiden het volgende:
Heerschend! Snaack is er ook weer! HM zuigt!
We kunnen beter hier onze mond opentrekken en hopen dat de moderators er wat van opsteken...
Nogmaals, laat die Heos toch gewoon hier posten, godverdomme!
Zeker niet. Mijn beslissing om panda te bannen is naar mijn mening terecht genomen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:29 schreef Paul het volgende:
Ik verwacht dat er alleen maar iets mee gedaan wordt als er iets te zeiken valt. Positieve reacties geven gebeurt helaas niet snel.


Nogmaals, dat ligt er helemaal aan hoe zo'n functie geïntegreerd zou worden imho.. Als een mod een knopje 'rate deze mod' achter zijn naam heeft staan wordt dat denk ik ook alleen gebruikt als iemand iets te zeiken heeft.. Maar goed, dat geeft ook een beeld over een mod..

[pfff... lang verhaal idd om zoiets betrouwbaar te kunnen laten werken]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:31 schreef Paul het volgende:
Zeker niet. Mijn beslissing om panda te bannen is naar mijn mening terecht genomen.


Ik vind het gek om eerlijk te zijn. Anderen mensen hebben ook heftige dingen gezegd, en die het menen itt tot Panda, en die zijn er nog steeds. Niet dat ik die anderen weg wil hebben,integendeel, maar voor mijn gevoel wringt dat toch een beetje.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 31-10-2002 23:38 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:31 schreef Paul het volgende:
Zeker niet. Mijn beslissing om panda te bannen is naar mijn mening terecht genomen.


wat is nou uiteindlijk de druppel geweest?
of was die er niet?

ik was verbaasd over het moment van bannen...ik was ervan overtuigd dat ie ooit gebanned zou worden..maar ik zag er nu geen DIRECTE aanleiding toe...

vertel


I spy with my little and verrry evil eye.....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:38 schreef WickedKimmie het volgende:
.......
ik was verbaasd over het moment van bannen...ik was ervan overtuigd dat ie ooit gebanned zou worden..maar ik zag er nu geen DIRECTE aanleiding toe...

vertel


Ik ook niet.. Dus -- I'm listening..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2002 23:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, ik heb dan niks echt toe te voegen, maar het gezwam over Pinda draagt niet bij aan een beter forum. Daar heeft hij immers zijn eigen topik voor.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:39 schreef Slechtheid het volgende:
Hmz, ik heb dan niks echt toe te voegen, maar het gezwam over Pinda draagt niet bij aan een beter forum. Daar heeft hij immers zijn eigen topik voor.


Das waar

Edit -- maar zijn topic is dicht

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-10-2002 23:45]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:31 schreef Paul het volgende:
Zeker niet. Mijn beslissing om panda te bannen is naar mijn mening terecht genomen.


Idd, jouw beslissing en jouw mening, maar is dat representatief voor de rest van de forummers, ik dacht dat je zo'n moeite wou doen naar iedereen te luisteren, door 2 soorten ikoontjes en dergelijke...
Luister naar dit, Heos hoort gewoon op ZM!
Permanente Bans ist Krieg!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-10-2002 23:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Laat ik dan ook maar even snel wat spuien, voor ik weer van m'n rustige avond ga genieten

- Het aantal posts om het Onzin gedeelte te kunnen betreden moet omhoog. Zeker gebruikers die het er, om wat voor een reden dan ook, om doen zijn zo aan de benodigde 50 posts.

- Het SBH forum mag wat mij betreft weg... dat gaat helemaal nergens over. De topics die wel de moeite waard zijn kunnen makkelijk over naar de overgebleven fora. Als je de godsganse dag borsten wil zien schaf je maar een creditcard aan.

- De posts in het Onzin forum niet meetellen bij het totaal, of apart registreren. Dat sluit 'wedstrijdjes', die ik persoonlijk als irritant ervaar, uit.

- Mensen mogen w.m.b. leren om hun problemen met het beleid (lees: klachten) op de juiste plaats te deponeren. Dit is natuurlijk niet iets beleidsmatigs, maar een algemeen besef wat mag veranderen. Iedereen klaagt wel altijd over de algemene topicvervuiling, maar als ze het ergens niet mee eens zijn mag het topic wel 'even' met hun geklaag vervuild worden. Klachten zijn ongetwijfeld gegrond, maar breng ze op een nette manier en je zult betere respons krijgen.

- Over die usericons.. ik heb persoonlijk geen absoluut geen probleem met 'ranzige' plaatjes (ook daar met mate natuurlijk). Het probleem hier werd m.i. voornamelijk door een bepaald usericon veroorzaakt, en ik dacht daar een negeroide persoon in te zien die met het woord 'pig' op de borst gekerft aan de galg gehangen werd... dat kan natuurlijk niet door de beugel. Als dat beeld onterecht is dan heb ik me (en menig moderator met mij) daar dus simpelweg in vergist.

- Racistische uitlatingen in wat voor een vorm dan ook moeten niet kunnen en daar moet keihard tegen opgetreden worden! Als ZM enige aspiraties heeft om meer te doen dan alleen forum dan wil je absoluut geen verkeerde naam hebben. Een organisatie als Kafka hoeft maar een keer te roepen dat er iets scheef zit en je komt nergens meer binnen. Voor een recent voorbeeld, zoek wat informatie over het Thorns of Avalon festival en Doornroosje (Nijmegen).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:47 schreef helmet het volgende:

[knip]

- Over die usericons.. ik heb persoonlijk geen absoluut geen probleem met 'ranzige' plaatjes (ook daar met mate natuurlijk). Het probleem hier werd m.i. voornamelijk door een bepaald usericon veroorzaakt, en ik dacht daar een negeroide persoon in te zien die met het woord 'pig' op de borst gekerft aan de galg gehangen werd... dat kan natuurlijk niet door de beugel. Als dat beeld onterecht is dan heb ik me (en menig moderator met mij) daar dus simpelweg in vergist.


Ah, dus dat was het.. I see!

Ik kan je verzekeren dat het GEEN neger met 'pig' op zijn borst is.. Gewoon een anoniem blank persoon wiens kop rood wordt omdat hij stikt (althans, die illusie wordt gewekt)

Edit: hier een linkje naar het bericht over Thorns of Avalon: http://amsterdam.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0202/msg00027.html

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-10-2002 23:53]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nou en, miljoenenen christenen lopen met een jood om hun nek met spijkers door zijn handen en voeten...
Maar ja, hij stierf voor onze zonden, nou die neger ook.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 23:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:47 schreef helmet het volgende:

- Racistische uitlatingen in wat voor een vorm dan ook moeten niet kunnen en daar moet keihard tegen opgetreden worden! Als ZM enige aspiraties heeft om meer te doen dan alleen forum dan wil je absoluut geen verkeerde naam hebben. Een organisatie als Kafka hoeft maar een keer te roepen dat er iets scheef zit en je komt nergens meer binnen. Voor een recent voorbeeld, zoek wat informatie over het Thorns of Avalon festival en Doornroosje (Nijmegen).


Maar dat is in de praktijk niet te handhaven. Neem als voorbeeld het incident in Venlo. Hoe kun je daar dan over praten zonder het woord marokkaan te gebruiken? En die lui van Kafka vinden ALLES rascistisch, dus ook zulke uitingen. Daarom kun je zoiets moeilijk verbieden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar dat is in de praktijk niet te handhaven. Neem als voorbeeld het incident in Venlo. Hoe kun je daar dan over praten zonder het woord marokkaan te gebruiken? En die lui van Kafka vinden ALLES rascistisch, dus ook zulke uitingen. Daarom kun je zoiets moeilijk verbieden.


Kafka...
Ik heb het al eens eerder gezegd; doorgetripte paranoide hippies....
Ik en een paar ouwe vrienden van me zijn ook wel eens genoemd op die site. Niet bij naam ofzo, maar ze hadden het wel over ons.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 0:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:59 schreef Heiden het volgende:
Kafka...
Ik heb het al eens eerder gezegd; doorgetripte paranoide hippies....
Ik en een paar ouwe vrienden van me zijn ook wel eens genoemd op die site. Niet bij naam ofzo, maar ze hadden het wel over ons.


[offtopic]
Lijkt er idd wel op dat KAFKA het restant van Politiek Correct Nederland is.. Vreemd dat zij nog zo'n schijnbaar grote invloed hebben
[/offtopic]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 0:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Irritante van Kafka is dat ze weten hoe de algemene opinie mee te krijgen.

Beschuldig iemand van rascisme in Nederland en heel Nederland kijkt boos naar de aangewezene.
En in Kafka's geval is het regelmatig onterecht.



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen