|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat niet te moeilijk in te bouwen is... Met als standaard-instelling bij registreren de "normale" modus. |
|
quote: @Jenje Don't blush when I rip you open |
|
quote: - ZM weer meer fixeren op Metal (niet volledig, beetje overige topics moet kunnen (algemeen ??) - Tere zieltjes bescherming moet weg. |
|
quote: Het *is* toch geen "algemeen gezelligheids-forum"? Daarom *is* het dus ook niet wenselijk dat mensen dat idee krijgen. Het idee van het zwaremetalen.com forum lijkt mij dat gelijkgezinde mensen, namelijk metalliefhebbers, hier kunnen discussieren. Ik zeg dus niet dat het niet gezellig mag zijn! Was het maar wat gezelliger! Maar het zou ook fijn zijn als topics die over muziek gaan niet door hordes onzin topics in no-time naar de 6-e-pagina-die-niemand-leest worden geschoven. mijn punt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat moeten we dan doen met de tere zieltjes? "Tja jammer voor je, ga dan maar naar een ander forum toe...". Dat werkt niet. |
|
ik ben voor het schrappen van heel dit forum ik heb hier nooit veel gepost, ik poste ook alleen maar als ik echt iets te melden had maar ik las wel altijd de laatste tijd is het hier ook alleen nogmaar gezeik, ik wordt dit dus ook kits beu ik zou zeggen AUFWIEDERSEHEN en zeik nog maar lekker verder over dingen waar je toch niet uitkomt |
|
quote: Dat zijn er zo weinig ... Nu wordt de meerderheid gestraft voor de zwakheid van een erg kleine minderheid. |
|
quote: Gelukkig is Paul de enigste die hierover gaat... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Agree. |
|
quote: Tere zieltjes horen hier gewoon niet thuis, dit is een metalforum, waarom laten we dat niet gewoon merken? Het lijkt hier wel op Nederland, godverdomme! Iedereen moet zich welkom voelen, terwijl we onze echte natuur verloochenen... Ik post hier pas een half jaar, maar er is gewoon een 'harde kern' hier die alles goed vind, waarom is dit forum? Om 30000 leden te hebben of gewoon met een leuke groep te zijn, die elkaar ook vaker irl zien? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
1 heel duidelijk punt is het beleid ten aanzien van de icons en dat zal zeker veranderen. Door de mods wordt hier hard aan gewerkt om Maar er moet denk ik ook wel iets veranderen in de houding ten op zichte van bijvoorbeeld newbies. Momenteel is er vrij grote harde kern. Voor newbies is daar moeilijk tussen te komen. Zeker als er misschien een iets te naieve vraag wordt gesteld. Hoe kunnen we voorkomen dat die mensen niet meteen afhaken? |
|
Ik denk als de gemoederen tussen de 'harde kern' gesust zijn, dat newbies ook weer prima binnen kunnen komen. Overigens komen er ook nu genoeg newbies binnen die meteen opgenomen worden! Hangt van de newbie af denk ik. |
|
quote: Ik vind het zelf allemaal best hoor . Ben niet vies van een stukje "mutilated flesh". Zo lang de mods straks maar niet te horen krijgen dat er "met niemand rekening gehouden wordt op dit forum". |
|
quote: Geduld van de kant van de harde kern. Maar het moet wel van 2 kanten komen; aan de ene kant moeten de huidige gebruikers welwillend genoeg zijn om een nieuwe gebruiker dingen rustig uit te leggen, maar aan de andere kant moet de nieuwe gebruiker welwillend genoeg zijn om zich aan te passen van de "ongeschreven regels" van dit forum. Als de n00b niet welwillend is, dan moeten wij ons afvragen of wij hem/haar Uberhaupt wel in ons midden willen hebben. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je kunt nooit met iedereen rekening houden. Is onmogelijk. Maar je moet niet de grens leggen bij de zwakste, dan heb je zo'n grote groep die buiten die grens vallen, dat is een sure-ticket to trouble. |
|
Ik denk dat het gewoon heel duidelijk moet zijn wat er van een newbie "verwacht" wordt. |
|
Wow, we dachten precies op hetzelfde moment aan de harde kern van ZM. Ik ben ook een newbie geweest eigenlijk nog, er word ook niet echt veel op me gereageerd, ik ben er toch nog...Niet iedere Nederlander is een potentiele ZM-er, Paul. Niet iedereen hoeft zich hier gelijk welkom te voelen, dat is het leven, en het leven zuigt. Respect verdien je niet, je dwingt het af... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wat er van de rest van ZM verwacht wordt! Gene aparte regels en uitzonderingen voor newbies! |
|
quote: Ja, dus wat er van je verwacht wordt als je op dit forum gaat posten. Het probleem is vaak dat newbies maar wat beginnen te blaten voordat ze eens rustig hebben gelezen hoe het er hier toegaat. |
|
quote: Ja en dus worden ze aangevallen/afgezeken. Natuurlijk proces lijkt mij! Enigste wat je kunt doen is ze poberen duidelijk te maken hoe dit forum werkt voordat ze beginnen met posten! Met bijvoorbeeld een welkoms mail (met wachtwoord bevestiging bijvoorbeeld) |
|
quote: Ja precies. Het is al een aantal keer geroepen dat dit moet gebeuren en het moet nog steeds ingebouwd worden. Maar het was wel de bedoeling dat dit er zou komen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 31-10-2002 22:15] |
|
quote: Hier kan ik me helemaal in vinden! Ja DAMN, dit klinkt zo verschrikkelijk triviaal op een METALforum... Waarom is dit niet eerder geopperd? Saves us a lot of work . @Heiden: sommige mensen kunnen idd het beste weggepest worden, als ze dat zelf meteen uitlokken na registreren. Je ziet wat voor heibel er komt als die mensen na een tijdje alsnog geband moeten worden . |
|
Ja dat is misschien wel handiger. |
|
Misschien is dat ook een beetje wat er aan schort, enkele dingen daar wordt al een tijd van gezegd dat dat gaat veranderen/gebeuren, maar het duurt zo lang. Ik begrijp ook echt wel dat het nou eenmaal uit iemands vrije tijd moet komen, maar het werkt wel irritaties in de hand |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |