IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : De gemoederen ..... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 0:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:59 schreef Heiden het volgende:
Kafka...
Ik heb het al eens eerder gezegd; doorgetripte paranoide hippies....
Ik en een paar ouwe vrienden van me zijn ook wel eens genoemd op die site. Niet bij naam ofzo, maar ze hadden het wel over ons.


Precies, je kunt toch geen rekening gaan houden met de inhoud van een forum om zulke extremisten niet te willen tergen?

Kijk, als Paul echt in juridische problemen komt omdat iemand iets naars over buitenlanders/joden/watdanook zegt ben ik helemaal voor omdat te bannen maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het in Nederland zo extreem is. Maar om ellende te voorkomen moeten de grenzen van het getolereerde maar zeer duidelijk ergens vermeld staan. En dankan iemand zelf beslissen of hij/zij het de moeuite waard vind om iets te typen hier.



Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 0:08 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik heb nu effe geen zin om een uitgebreide reactie te geven, binnenkort wel, maar waar ik me nu aan erger zijn de overdreven lompe reacties op de foto van KoffiesKip in het fototopic.

Net zoals velen heb ik niet zoveel met de foto maar ik vind het wel weer tekenend dat sommigen die kans aangrijpen om haar helemaal in de grond te stampen. In een ander topic wordt ze zelfs indirect een slet genoemd. Erg zielig.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-11-2002 0:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 0:02 schreef Jenje het volgende:
Irritante van Kafka is dat ze weten hoe de algemene opinie mee te krijgen.

Beschuldig iemand van rascisme in Nederland en heel Nederland kijkt boos naar de aangewezene.
En in Kafka's geval is het regelmatig onterecht.




Die gasten noemen je al een neo-nazi als je van je moeder houd. Nee elke vorm van vaderlandsliefde word door die gasten direct als gevaarlijk extreem-rechts gedrag met connecties in duitsland en engeland bestempeld, echt paranoide stemmingmakers, joden...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-11-2002 0:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:43 schreef Heiden het volgende:
Idd, jouw beslissing en jouw mening, maar is dat representatief voor de rest van de forummers, ik dacht dat je zo'n moeite wou doen naar iedereen te luisteren, door 2 soorten ikoontjes en dergelijke...
Luister naar dit, Heos hoort gewoon op ZM!
Permanente Bans ist Krieg!

Hij kon toch gewoon een ander e-mail adres nemen en een andere gebruikersnaam? Kan die gewoon terug komen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 01-11-2002 0:28 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Van mij mag het SBH forum ook wel weg, maar dan moeten vervolgens wel meer topics die daar over gaan meteen weer gedumpt worden. Natuurlijk zijn er algemene topics mogelijk. Maar we moeten dan wel weer een duidelijke grens hebben.

posts omhoog? prima!



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-11-2002 1:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 november 2002 0:08 schreef Jade het volgende:
Ik heb nu effe geen zin om een uitgebreide reactie te geven, binnenkort wel, maar waar ik me nu aan erger zijn de overdreven lompe reacties op de foto van KoffiesKip in het fototopic.

Net zoals velen heb ik niet zoveel met de foto maar ik vind het wel weer tekenend dat sommigen die kans aangrijpen om haar helemaal in de grond te stampen. In een ander topic wordt ze zelfs indirect een slet genoemd. Erg zielig.


LOL!!!
Ik dacht serieus dat die foto een grap was.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 1:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:16 schreef Azagthoth het volgende:
LOL!!!
Ik dacht serieus dat die foto een grap was.


Ik ook!!

Zie het topic, ik meen dat die 'goths' bij mij op school zaten


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 1:21 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Tja dan is het echt een GOEDE grap.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-11-2002 1:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 november 2002 1:21 schreef Jade het volgende:
Tja dan is het echt een GOEDE grap.



Ik weet niet zeker of je dit nou negatief of positief opvat?



Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 1:32 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Nu begin ik dus ook te twijfelen. Ik meende dat de foto van een Z.M.-er was. Zo niet, gelukkig. Zo ja...dan zien we die nooit meer terug waarschijnlijk.

Aan de oprechte bedoelingen achter het plaatsen van de foto heb ik in eerste instantie niet getwijfeld aangezien ik wel vaker eh aparte foto's heb gezien.

Maar goed gezien de herkomst van de foto was dat niet terecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 01-11-2002 2:56]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 1:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat een geblaat

Okay, welke forummer staat er op die foto, nu melden graag.


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 1:47 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat een geblaat

Okay, welke forummer staat er op die foto, nu melden graag.


Het is gewoon stiekem jouw sexslaaf en je wilde weten wat ze van je sexkitten vonden...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 1:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:47 schreef Jade het volgende:
Het is gewoon stiekem jouw sexslaaf en je wilde weten wat ze van je sexkitten vonden...

En wat vond je van mijn sexkitten... er zijn nog vijf anderen beschikbaar!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2002 1:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, welke forummer staat er op die foto, nu melden graag.


Hey .. so .. en dan wat dan nog ey!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 1:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:47 schreef Jade het volgende:
Het is gewoon stiekem jouw sexslaaf en je wilde weten wat ze van je sexkitten vonden...


OMFG!



Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 1:56 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:49 schreef Dwaallicht het volgende:
En wat vond je van mijn sexkitten... er zijn nog vijf anderen beschikbaar!


Het werkt natuurlijk wel in je voordeel dat ze nog niet zo ervaren zijn...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 1:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:56 schreef Jade het volgende:
Het werkt natuurlijk wel in je voordeel dat ze nog niet zo ervaren zijn...


damned.. you're evil


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 1:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:50 schreef Jenje het volgende:
Hey .. so .. en dan wat dan nog ey!

Aha! Jij bent die met die heavy oogschaduw, of niet.... en dat schattige buikje.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 1:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:56 schreef Jade het volgende:
Het werkt natuurlijk wel in je voordeel dat ze nog niet zo ervaren zijn...

Dat stadium zijn ze intussen reeds lang voorbij .


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 2:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat stadium zijn ze intussen reeds lang voorbij .


Dat denk jij


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 2:02 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 1:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat stadium zijn ze intussen reeds lang voorbij .


Ze hebben nog niet de tanden kunnen zetten in het grote(re) vergelijkingswerk.


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-11-2002 2:03 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Oke verder in anale contreien...wel erg off topic.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 2:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

we zijn wel gruwelijk offtopic eigenlijk


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-11-2002 3:10 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

I laat de teugels qua taalgebruik wat vieren (iemand hier welles het gemiddelde 11 jarige buurjongetje horen schelden? juist daar kunnen de meeste hier nog een puntje aan zuigen)
II de icoontjes, maar daar waren al plannen voor
III iedereen moet gewoon een beetje relaxen, kijk je hoef niet als metalfan te worden(wat overigens in mijn ogen een heel leuk forum is maar ik zit er al veel te lang ) maar je ken wel wat losser worden, je hoef niet meteen te gillen ONTOPIC! en als mensen na vriendelijk aandringen niet willen luisteren dan ga je gewoon over tot het algemene wissen(compleet wissen niet alleen maar een post veranderen in een puntje) van alles wat oftopic is
IV uhm tja dat was et voor mij wel

ohja! in bvb een zelfmoord topic wordt een kritische noot niet geduld (iemand zeg dat het voor zwakke mensen is en hij wordt meteen de grond in geboord door bepaalde mensen, niet alleen heos maar ik en anderen (lees het maar door) krijgen het op onze dak als we onze mening, die irl net zo hard in iemands gezicht zeg(tenminste dat doe ik) dan wordt je niet aangevallen dan wordt je mening gerespecteerd...

*da wassum wel*


ps;
als er een n00b een topic open hoeven de user alswel de mods (die doen het vriendelijker) hem niet meteen af te flamen


My madness, my sadness


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-11-2002 3:10 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

*dubbel*

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 01-11-2002 3:11]


My madness, my sadness


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen