IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : De gemoederen ..... Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 22:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een beetje verkeerd geformuleerd, sommige mensen verdienen wel respect, sommige gewoon niet. En Jenje heeft gelijk soms komen er newbies die gewoon gelijk worden 'opgenomen' niet iedere eikel hoort hier thuis.
En wederom de users beslissen dat, niet de mods....
Wil je newbies dan geforceerd hier door ons welkom laten wezen ofzo.

*typo negative*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 31-10-2002 22:17]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 22:17 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 21:54 schreef TNightmare het volgende:
Als dat niet te moeilijk in te bouwen is...

Met als standaard-instelling bij registreren de "normale" modus.
Als ik het hier zo hoor kan je beter de standaard modus op 'die hard' zetten.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-10-2002 22:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:17 schreef Paul het volgende:
Als ik het hier zo hoor kan je beter de standaard modus op 'die hard' zetten.


Als de "zwaksten" sowieso genegeerd gaan worden in de toekomst dan is die dubbele user-icon mode niet eens nodig .


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 22:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:17 schreef Paul het volgende:
Als ik het hier zo hoor kan je beter de standaard modus op 'die hard' zetten.


Precies, dit is een metal-forum, metal is die-hard, uitgesproken en niet voor nichten...
Gewoon onszelf zijn, val je in de groep; leuk voor je, beval je de USERS niet, haak je snel genoeg af.
Of je moet zo'n stijfkop als mij zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 22:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 21:35 schreef Eternal Darkness het volgende:
Bannen is een uiterste noodzaak.Ik vind wel dat het schelden met ernstige ziektes niet moet kunnen want dat kan personen schaden.Verder vind ik dat iedereen zijn of haar mening mag uitten mits het met respect is.


Maak jullie toch eens niet zo druk om woorden mensen, kanker, sieg heil, tyfus-homo's, who care's? Het is maar een aaneenschakeling van letters, bij Wotan!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 22:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 22:30 schreef Heiden het volgende:
Maak jullie toch eens niet zo druk om woorden mensen, kanker, sieg heil, tyfus-homo's, who care's? Het is maar een aaneenschakeling van letters, bij Wotan!
Rascistische uitlatingen zal en wil ik niet toelaten. De content van de site is nog altijd mijn verantwoordelijkheid (ook juridisch).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje moet kunnen. Maar ik word er behoorlijk irritant van als ik dat om de zoveel post moet lezen.

*reactie op Heiden*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-10-2002 22:32]


Fire
Usericon van Fire
Posted 31-10-2002 22:32 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik wil dan nog wel een puntje inbrengen...

Om een hoop gezeik op het forum te voorkomen hebben we besloten dat klachten gemeld kunnen worden per e-mail. Aangezien we er nog maar 2 hebben ontvangen en dat er misschien toch wel meer klachten zijn. Zouden we eens op zoek kunnen gaan naar een ander systeem



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 22:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:31 schreef Paul het volgende:
Rascistische uitlatingen zal en wil ik niet toelaten. De content van de site is nog altijd mijn verantwoordelijkheid (ook juridisch).


Ik heb er wel begrip voor dat strafbare dingen zoals nazistische leuzen worden weggemodereerd. Maar dat zou ik persoonlijk pas doen als justitie daadwerkelijk aan mijn deur zou staan. Maar dit soort dingen kom je hier nauwelijks tegen... anders moet je ook alle 14/88 shit weghalen, die termen zijn in Duitsland gewoon strafbaar in Nederland weet ik het niet.
Freedom of speech!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-10-2002 22:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

@Fire

Het klachten topic wordt vaak genoeg onder de aandacht gebracht... En werkt prima, oder?

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 31-10-2002 22:38]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 22:46 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 31 oktober 2002 22:37 schreef Heiden het volgende:
Ik heb er wel begrip voor dat strafbare dingen zoals nazistische leuzen worden weggemodereerd. Maar dat zou ik persoonlijk pas doen als justitie daadwerkelijk aan mijn deur zou staan. Maar dit soort dingen kom je hier nauwelijks tegen... anders moet je ook alle 14/88 shit weghalen, die termen zijn in Duitsland gewoon strafbaar in Nederland weet ik het niet.
Freedom of speech!
ZM wil meer dan alleen een forum hosten. Wij willen graag dingen organiseren zoals een festival. Als ZM ook maar enige manier sympathiserend over komt zullen dat soort dingen stukken moeilijker worden. Daarnaast worden alle 14/88 shit hier ook weggehaald. Het zal mij worst zijn of je aanhanger bent van Hitler of iets dergelijks. Zolang dat maar niet geprofileerd wordt op dit forum dmv tekens of beledigende uitspraken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 22:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:46 schreef Paul het volgende:
ZM wil meer dan alleen een forum hosten. Wij willen graag dingen organiseren zoals een festival. Als ZM ook maar enige manier sympathiserend over komt zullen dat soort dingen stukken moeilijker worden. Daarnaast worden alle 14/88 shit hier ook weggehaald. Het zal mij worst zijn of je aanhanger bent van Hitler of iets dergelijks. Zolang dat maar niet geprofileerd wordt op dit forum dmv tekens of beledigende uitspraken.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 22:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb niet alles gelezen dus als ik dubbEle dingen zeg, excuses. Ik ben zelf voor een grote mate van vrijheid. Dus als iemand een bepaalde uitspraak wil doen moet dat kunnen. Ik ben zelf ook geen rascist /nazi maar als iemand dat wel is mag hij dat wel zeggen en evt uitleggen. dan kun je zelfs met elkaar gaan discusiëren. Ik vraag me af , als er iemand hier een link plaats naar een of andere vage ultra rechtse site, kan de "forum-eigenaar" dan in problemen komen? Als dat niet het geval is, gewoon laten staan, als het wel zo is, dan wel weghalen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 22:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik moet inderdeed eerlijk toegeven dat mijn reactie gister inderdaad een 'barstende bom' was.. Vaak was ik het oneens met de manier waarop er de laatste tijd gemod(dert) werd. Ik vind het ook zonde dat er hier steeds minder over interessante dingen gediscussieërd word, het forum lijkt de laatste tijd steeds meer in onzin en 'sex' te verzanden. Dat heeft ook tot een verminderde interesse van mijn kant geleid

Dat terwijl ik met zekerheid kan zeggen dat ZM veruit het overzichtelijkste en snelst werkende forum is dat ik ken.. HM bijvoorbeeld is zo traag als dikke stront tegen een helling op Dus wat dat betreft: voor Paul!

Dus laat dit niet naar de klote gaan!

Ik ben er dan ook voor om het sex-topic te schrappen. Er zijn genoeg andere plaatsen waar je wat dat betreft aan je gerief kan komen. Onzin is wel nuttig (omdat je soms wel wil posten, maar niet weet waarover ), maar zou denk ik niet/ veel minder strak gemod moeten worden.

Ook vind ik dat de 50 posts grens omhoog moet en dat n00bs geen nieuwe topics aan mogen maken, of wellicht alleen in een nieuw subforum 'n00bs' ofzo.

Misschien is het een idee om dit forum wat democratischer te maken, bijvoorbeeld een poll onder users als een user geband dreigt te worden. Eerlijker kan niet! Ook vind ik dat er meer feedback op de mods moet komen, bijvoorbeeld een rating-systeem.

Zo.. Genoeg ideëen voor mijn eigen forum gedeeld met jullie


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-10-2002 22:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Fijne discussie dit

Ik heb inderdaad het idee dat we de regels eens goed onder de loep moeten nemen. Met name op het gebied van Avatars en dergelijke (ik ben vanmiddag erg fanatiek geweest, in een poging consequent te blijven, excuus ) moeten we misschien het een en ander aanpassen.

Ik hoop dat we de sfeer van een tijd geleden weer terug kunnen krijgen.

Misschien is het inderdaad beter het SB&H deel op te laten gaan in een ander deel van het forum op te laten gaan. Ik denk dat er wel topics bij zijn die het behouden waard zijn, maar inderdaad lijken sommige users alleen voor SB&H en Onzin te komen en dat is misschien niet ideaal.
Meer ruimte voor serieuze metaltopics

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 31-10-2002 23:02]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 22:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:46 schreef Paul het volgende:
ZM wil meer dan alleen een forum hosten. Wij willen graag dingen organiseren zoals een festival. Als ZM ook maar enige manier sympathiserend over komt zullen dat soort dingen stukken moeilijker worden. Daarnaast worden alle 14/88 shit hier ook weggehaald. Het zal mij worst zijn of je aanhanger bent van Hitler of iets dergelijks. Zolang dat maar niet geprofileerd wordt op dit forum dmv tekens of beledigende uitspraken.


Ben ik met je eens, die gasten die alleen maar met tekens en termen gooien...
Maar wat vind je dan van bepaalde discussies waar ik in heb deelgenomen? Je weet wel welke ik bedoel...Ik ben nogal anti-semitisch, is dat strafbaar, is het ethisch onverantwoord, of is het gewoon mijn mening?
Probeer me trouwens over het algemeen in te houden over dit soort dingen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 31-10-2002 23:00 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Discussies over dat soort onderwerpen heb ik ook totaal geen moeite mee. Ook links daar naar toe niet. Maar gaat allemaal om hoe een verhaal/reactie onderbouwt wordt. Het maken van een opmerking als 'ik moet geen bier van joden' kan gewoon echt niet en voegt niks toe aan de discussie.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 31-10-2002 23:03 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

een mod rating systeem lijkt me idd een schitterende functie. Sommige mods doen het echt goed maar sommige klooien mij te veel en modden VEEEEEEL te willekeurig


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-10-2002 23:05 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:37 schreef Heiden het volgende:
Ik heb er wel begrip voor dat strafbare dingen zoals nazistische leuzen worden weggemodereerd. Maar dat zou ik persoonlijk pas doen als justitie daadwerkelijk aan mijn deur zou staan. Maar dit soort dingen kom je hier nauwelijks tegen... anders moet je ook alle 14/88 shit weghalen, die termen zijn in Duitsland gewoon strafbaar in Nederland weet ik het niet.
Freedom of speech!
Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar als justitie voor de deur staat ben je helaas te laat. Discussie is prima, maar directe discriminatie niet


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat als de conclusies uit de menigen van de users getrokken worden hier er vanzelf betere 'regels' komen en dus weten de mods beter waar ze aan toe zijn, en DUS modderen ze beter (aan), en dus is ieder vrolijk en blij en strooit met bloemetjes!

*reactie op Rajackar*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-10-2002 23:07]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 23:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mijn tips:

schrap het sex gedeelte, hevel een aantal posts over naar onzin.

Ik zie niet in waarom iemand een aantal posts moet hebben geplaatst voordat deze naar het onzin gedeelte mag gaan. Als iemand onzin uit wil kramen doet hij/zij dat overal. dus als een nieuweling daar behoefte aan heeft laat het dan op de juiste plek doen.

reageer op mensen. soms denk ik dat mensen onzin uit gaan kramen als ze genegeerd gaan worden.(weet niet of dat hier ook menee zich genegeerd voelen,maar in het 'echt'komt het duidelijk wel voor. het is ook maar een terloopse opmerking).


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-10-2002 23:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

de gemoederen...?

Met mijn gemoederen gaat het prima, bedankt voor het vragen

Nee serieus, ik denk dat sommige mensen hier een beetje te ver doordraaien in hun forum bijdrage.
Doe gewoon relaxed en zeur niet zo


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Bloemetjes!
Ik vind dat Heos nog een kans verdient, de laatste tijd vond ik zijn posts echt wel lachen en het moge duidelijk zijn dat alles wat hij post met een korrel zout genomen dient te worden.
Of je moet wel een erg naief persoon zijn om dat niet te zien...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 23:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:03 schreef rajackar het volgende:
een mod rating systeem lijkt me idd een schitterende functie. Sommige mods doen het echt goed maar sommige klooien mij te veel en modden VEEEEEEL te willekeurig


Ja zo'n functie zou echt hard heerschen!!

Wat vinden anderen hiervan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk niet dat het werkt.

Dan krijg je pas echte vriendjes politiek.
Ik stem hem weg want hij is mijn vriendje niet (en misschien wel een goede mod)


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen