|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 zielen 1 gedachte... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Misschien een overbodige reactie, maar wilt U niet flamen en geen racistische uitspraken doen op dit forum? en iedereen wie over wie dit gaat. |
|
quote: Hier een goed voorbeeld van een user die ogenblikkelijk gebanned moet worden, voordat er andere users zijn die gehecht gaan raken aan zijn racistische opmerkingen. Zijn homepage staat op kkk.com ofzo, reden genoeg om te zeggen "dit tuig willen wij niet" BAN! [edit] Quote gefixt. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-11-2002 15:36] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die gast moet dus wel gebanned worden met een racistische nick, een link naar kkk en een usericon met zo'n kkk-mannetje. Die mag dus ook wel verwijderd worden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
[racistische flame] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 02-11-2002 14:21] |
|
quote: he, iemand van maroc.nl [edit] Wederom quote [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-11-2002 15:36] |
|
quote: Zit je op dit forum om racistische opmerkingen te maken, of luister je ook nog naar metal [edit] Quote [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-11-2002 15:37] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik dacht dat racistisch gedrag op ZM niet getolereerd werd? wat moet die "whitesupreme" dan hier? |
|
goed, het gaat hier duidelijk om iemand die even wil testen hoe snel je gebanned wordt...*zucht* (kom ik belerend over ) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik ben hier om haat te versperren en woede te vervoeren. |
|
quote: Minder dan eergister . (heheh...) Hey white supreme scherp je gevoel voor humor eens aan, ik wil nog wel kunnen lachen, dit is niveau André van Duin. |
|
ik be ndoor een geheime regering gestuurt |
|
quote: Dat lukt nog niet echt. Hoe "versper" je trouwens haat? |
|
quote: Door sakhndasojdf osadfdda |
|
quote: Oh, je maakt rechts-extremistische cryptogrammen... zeg dat dan. |
|
quote: PANDA!! Je verraadt jezelf door je spelling I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
whaha idd, had het al door Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Slecht Nederlands voor een "zuivere" Nederlander. je stemt in ieder geval nietop de LPF aangezien die voor duidelijk en helder taalgebruik waren. |
|
quote: gvd, neehoor ik wou jullie ff sarren maar ik ga der weer vandoor. En die "stem" actie is voor mij iig niet echt nodig hoor. Ik ben toch niet van plan terug te komen. (ps. die dingen die ik onder deze naam zei meenden ik niet hoor) |
|
quote: Nee, zo lomp ben ik nog net niet, hoor. Maar ik werd inderdaad zojuist door kafka getipt dat er zich rechts extremistische elementen op dit forum bevonden, dus ik dacht ik neem eens een kijkje... Maar helaas, het niveau is weer bedroevend. |
|
quote: Jammer. Waar hang je nu uit?) |
|
quote: Ik vind het ondanks het vrij lage ( and i quote: ) "Andre van Duin niveau", wel een leuke actie van je. [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 02-11-2002 14:27] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:haha, leuk dat je dan wel mee gaat spotten, zoek dan iets waar we allemaal om kunnen lachen! jochie [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 02-11-2002 14:28] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Op HollandsMetaal.nl natuurlijk. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |