|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: natuurlijk heb je het recht dat staat ook niet ter discussie. Maar ik vind het erg vervelend om niet te weten waarom. En daar kom je alleen achter als je de post kan lezen. Om een eventuele nieuwe crisis te voorkomen als iemand een ban zou krijgen is het natuurlijk ook handig als iedereen de posts van die persoon heeft kunnen lezen en kan zien waarom iemand geband wordt. Dat scheelt een hoop frustratie mijns inziens |
|
quote:Stel dat iemand allemaal rascistische uitspraken heeft gedaan dan ga ik die echt niet nog een keer online zetten. Als je het echt wilt weten vraag je het maar aan de moderator die het heeft aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 04-11-2002 15:59] |
|
Hehe, ik vind het topic heel leuk en aardig, maar ieder idee wat hier aangedragen is door de users, en waar door andere users ook positieve reacties opgekomen zijn, zijn met een: 'daar kunnen we echt niet aan beginnen' weggewuifd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dan denk ik toch dat je over de argumenten heenleest. Post ze maar eens allemaal dan, de ideeën die naar jouw mening zijn weggewuifd, dan kunnen we de tegenargumenten er duidelijk bij zetten. Dit is een quote uit het modforum met een lijstje van dingen die moeten gebeuren: quote: |
|
Laat ik ook maar weer eens mijn mening gaan ventileren: Ik vind dat posts alleen in hele uitzonderlijke gevallen aangepast zouden mogen worden (bv. in het geval van racistische uitspraken), maar wat op het moment gebeurt, is dat elke post die maar een beetje offtopic lijkt te zijn, het risico loopt om weggehaald (aangepast) te worden. Ik weet niet hoe het voor de andere users zit, maar ik lees liever een aantal offtopic-reacties dan tig keer achter elkaar *offtopic-geneuzel* of *offtopic-geblaat*. Sowieso riekt dat naar censuur en daar zit je in een land met vrije meningsuiting niet op te wachten. Beter zou het zijn om mensen die voortdurend offtopic-reacties plaatsen of zich aan andere dingen 'schuldig' maken, een waarschuwing te geven via e-mail of zo (op Hollands Metaal schijnt dat via de priveberichten te gebeuren - vind ik op zich een goed idee, alleen hebben we die hier [nog] niet), maar de reacties zelf wel te laten staan. Dan kan iedereen zien dat een bepaalde gebruiker de 'regels' geschonden heeft en heb je dat ook nog steeds zwart-op-wit staan, want nu is het ook vaak het woord van een gebruiker tegen het woord van een moderator... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
precies... zouden hier geen private message's ingevoerd kennen worden?? aangezien veel mod's toch altijd tijd teveel hebben kenne ze beter iedereen gaan mailen/PM-en.... *zet z'n Junk mail op hoog...* |
|
quote:Ik heb niet echt tijd te veel hoor |
|
quote: zei hij met zo'n snelle reactie hehe... maar met jou heb ik nooit gezeur gehad... maar sommige hier |
|
quote:Ik kom gewoon vaak langs alles snel bekijken en de admin topics hebben nu eenmaal voorrang (bij mij) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 04-11-2002 18:01] |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: me neither Persoonlijk heb ik veel liever dat off-topic geblaat na een waarschuwing gewoon weggemod wordt dan dat ik door lappen bullshit het topic nog moet proberen te volgen. Misschien dat het voor mensen met tijd teveel anders ligt... |
|
quote: Er werd gezegd dat we ons als gebruiker ook eens in de mods in moesten leven, maar kunnen jullie je als mod ook eens in ons gebruiker inleven, al was het maar voor 1 keer? Ik weet dat het lekker makkelijk is voor jullie om lekker alles weg te modden, maar daar gaat het hier niet om. Het punt is niet hoe we het de mods zo makkelijk mogelijk kunnen maken. Het punt is hoe we IEDEREEN op het forum tevreden kunnen houden en daar horen de gebruikers ook bij!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als we hele lijsten met off-topic geblaat weghalen is dat vaak omdat er al in het begin aangegeven is dat het een serieus topic is. Daarnaast is dan ook al vaak gewaarschuwd. Denk je dat ik het leuk vind om hele pagina's te moeten aanpassen? Dacht het niet. Als iemand een aantal waarschuwing heeft gehad dat hij/zij niet moet slowchatten dan haal ik die zooi gewoon weg. |
|
Het is natuurlijk veel gemakkelijker voor mods om al die dingen gewoon te laten staan ipv ze te editen . Echter, we MOGEN ze niet laten staan. Als iets ge-edit is door moderators zal het dus iets zijn geweest wat niet door de beugel kon (meestal off-topic reacties na een waarschuwing van een mod, of geflame, al dan niet met enge ziektes). |
|
We zullen nu wel wat minder snel ingrijpen in groffe uitspraken en dergelijke. Maar de gebruikers maken uiteindelijk het forum. Dus daar wordt ook het 1 en ander van verwacht. Ik kan me nog herinneren dat er bv complete afspraken gemaakt werden over hoe laat men elkaar in de stad zou zien, en dat dwars door een topic heen. Alsof het een IRC kanaal is . |
|
quote: Ik sprak voor mezelf als *gebruiker*... En idd het is helemaal niet makkelijker om "alles weg te modden". Ik (spreekt weer als *gebruiker*) kom hier graag omdat topics hier tenminste enigszins overzichtelijk blijven, bullshit kan ik overal wel lezen... |
|
quote: Dan komt de lol misschien weer terug zul je bedoelen. |
|
Weet niet of het in het bug topic moet maar ik doe het ff hier aangezien hier suggesties ter verandering worden aangedragen: Het lijkt me te gek dat als je zoekt op een woord/ korte zin binnen topics dat dat woord/zinnetje gemarkeerd wordt; dat zoekt supersnel nl. ipv supertraag als het een lange thread is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
OK NU ALLEMAAL LUISTEREN, Jullie hebben van Pandan een publieke pispaal gemaakt. Hij had de laatste tijd JUIST post met enig humor erin. Dus omdat hij ooit vervelende opmerkingen heeft gemaakt doet er niet toe. JULLIE zorgen er JUIST voor dat het zo door blijft gaan. Doe eens NORMAAL tegen hem en dan doet hij ook NORMAAL tegen jou. Stomme niet nadenkende mods mogen hier ook wel eens weg. Het forum stemt Panda NIET weg. De MEESTE mense waren tegen!!! Ik ben van mening dat Panda niet weg moet! Maak maar een Poll aan! Als meer dan 50 procent tegen is dan wordt hij weer unbanned! DUS ALLEMAAL STEMMEN! ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Jullie? |
|
Spuit 11 komt even langs. Dit is een topic om "Constructief" te zijn. Gezeik over panda hebben we al genoeg gehad. |
|
quote: YOUR A FAGG. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Heb je iets tegen homo's dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hij's de webmaster. Deal with it . Als iedereen nou eens even rustig blijft in plaats van te veranderen in een schoppend kind dan wel een rancuneuze zuurpruim kon dit topic allang dicht . |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |