![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord helaas. TUFKAM ![]() |
|
Michele Scarponi That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
kan niet wachten op de dag dat er iemand sterft die jou dierbaar is, zodat ik daar even heel tof over kan gaan lopen doen. ![]() TUFKAM ![]() |
|
Want? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Erin Moran aka Joanie Cunningham Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Heeft Tha Fonz al gereageerd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
CHRIET TITULAER!!! ![]() ![]() http://www.limburger.nl/cnt/dmf20170423_00039587/sterrenkundige-en-tv-persoonlijkheid-chriet-titulaer-overleden?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_term=limburger&utm_content=article&utm_campaign=seeding Iedereen z'n snor er af! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-04-2017 23:15] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
ik dacht dat die al lang heen was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Welnee. Han Peekel is ook niet dood, die ruikt alleen een beetje raar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Titulaer meets Couperus ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Today I am happy for having had the new science of your article. Thanks for sharing their knowledge. This is a hot video.. <a href="https://dewabet.asia">Agen Judi Bola</a> || <a href="http://taruhanjudibolavipbet88.com">Judi Bola Online</a> ![]() |
|
Geeft toch wel een gezellig sfeertje die robots. Erg positief altjjd. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Robert miles, die van het liedje children, blijkbaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Music was my firtst love Edit: Oh nee, wacht, dat was John Miles. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-05-2017 17:40] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Vet nr! Zet het nog regelmatig op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat van John Miles is oneindig veel beter dan dat rampzalige Children. Net weer eens geluisterd en gruwel gruwel wat een hel. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 10-05-2017 19:00] ![]() |
|
Children (Dream Version) & One and One ![]() ![]() |
|
De naam liet geen belletje rinkelen, de naam van het nummer ook niet, maar na het opgezocht te hebben had ik liever gewild dat het belletje helemaal niet gerinkeld had. Toen dit nummer uitkwam had ik er een teringhekel aan, en dat is niet minder geworden. ![]() |
|
is dat niet die X-files tune verkrachter signature ![]() |
|
quote:Dit ja. Fantasieloze liftmuziek met een soort laffe housebeat eronder. Ik hoop dat die Miles nog een beetje een aardige vent voor zijn familie was, want qua muziek is het niet best wat hij nagelaten heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |