![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lang geleden dat ik daarover gehoord heb ![]() edit: volgens mij was dit in deel 3 [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 20-07-2017 22:21] ![]() |
|
quote: Nou ja. In the end.. It doesn't even matter. ![]() ![]() |
|
quote:Soms is het gewoon praktisch. De wat teerdere weefsels gaan niet in de droger, dus hang ik ze toch maar aan de lijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
R.I.P. Chester Bennington Ik had echt een brok in mijn keel toen ik het nieuws las. Linkin Park was dé band waar het allemaal mee startte. Hybrid Theory was mijn eerste CD toen ik zes was. Chester Bennington was mijn held en ik zou, later als ik groot ben, ook rockzanger worden en de wereld veroveren. Door Linkin Park ben ik naar Iron Maiden gaan luisteren, daarna naar Slipknot. Linkin Park heeft mij de breed georiënteerde luisteraar van muziek gemaakt die ik nu ben. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-07-2017 11:26] ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hybrid Theory was de doorbraak van nu metal na die cd had het gewoon moeten ophouden signature ![]() |
|
quote: Fixed ![]() |
|
quote:Las t net. Misbruikt in zinn jeugd door e.o.a pestlijer en daarna continu aan de srank en drugs en nu dit. Diep triest. R.I.P. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja Fusion, die kerel pakt wel gewoon door. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Vette opmerking man. Lekker nonchalant. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ik denk anders niet dat ie nog veel pakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Waardoor? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het noorden van Limburg? Een hondendrol? Een bak zoutzuur? sonduidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-07-2017 21:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het linkertuitje met op rechts een tafel van vier, waarvan 3 van 3, bovenaf gezien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Betekent dit nu dat releases van Linkin Park in plaats van 1 euro nu 2 euro waard zijn? ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
De burgemeester van het dorp Talkeetna http://www.nu.nl/dieren/4854216/kat-twintig-jaar-burgemeester-van-dorp-alaska-was-overleden.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Zou die kat ook meerdere mandaten hebben gehad? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Raadgever van Proximuis. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Goldy McJohn Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Robert Hardy (James Herriot, Harry Potter) ![]() |
|
De pa van Max. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |