![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook aan kanker? ![]() |
|
Geoffrey Bayldon (Catweazle) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-05-2017 19:42] ![]() |
|
Hij leek toen al 93! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Powers Boothe. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Ken ik alleen van 'The Emerald Forest', wat ik als kind een erg impressionante film vond. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Hij heeft toch redelijk wat goeie films en series op zijn palmares staan, zij het meestal wel bijrollen. Ik zal hem vooral herinneren op basis van zijn rollen in Deadwood, Stalingrad & Frailty. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Southern Comfort ![]() ![]() |
|
Elske had er geen zin meer in. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Chris Cornell... ![]() ![]() |
|
52, sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Neeee! ![]() ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Destructief bezig geweest? Geen idee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Verdomme, dat is onverwacht. Voor mij de Robert Plant van de jaren '90, echt een fantastische zanger. ![]() |
|
Absoluut. Zag er zo'n gezonde kerel uit. Blij dat ik hem nog live aan't werk gezien heb. 'k Dacht al, ze spelen verdacht veel nummers van hem op de radio, het zal toch niet waar zijn hé, maar ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Op radio 10 was er niets van te merken en die staan niet bekend om hun "nieuwe" muziek. Raar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Hij zat zwaar aan de dope en drank vroeger. ![]() |
|
Ik ken er meer en die worden er best oud mee. ![]() Kom net dit tegen. http://www.unilad.co.uk/sound/chris-cornells-cause-of-death-has-been-revealed/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Zonde. ![]() Voor mij toch wel één van de beste zangers van de jaren negentig, heb Badmotorfinger aardig grijs gedraaid. Sowieso vind ik Soundgarden de beste band van die hele Seattle-beweging, dankzij de experimentele en harde stijl vergeleken met al die andere zwamneuzen als Cobain en Staley. Audioslave heb ik toch wat minder mee, net als met zijn solowerk. Maar de kwaliteit van de zang bleef ook daar opvallen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Unwound heb je nodig, Bas. ![]() |
|
quote: Ik had ook wel wat van Veronica radio verwacht, maar helaas ![]() ![]() |
|
quote: Toch wonderlijk. Jezelf ophangen maar niet suicidaal zijn. http://www.blabbermouth.net/news/report-chris-cornells-wife-says-he-was-not-suicidal/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Inxs'je? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik werkte vroeger in een kroeg waar veel alto's en gothics kwamen. Menig gothicmeisje dweepte met zelfmoord, was een soort mode toen om aandacht mee te verwerven. Merkwaardig genoeg werd de daad door dat soort gansjes zelden bij het woord gevoegd. Ik heb een paar keer meegemaakt in mijn directe omgeving dat iemand zelfmoord pleegde, en vrijwel elke keer was de reactie in de omgeving dat men nooit suïcidaal gedrag had bespeurd. Ik denk dan ook dat iemand die daadwerkelijk zelfmoord wil plegen dit zelden van tevoren aankondigt of laat bemerken in de omgeving. Ook omdat diegene anderen niet met zijn of haar radicale daad wil belasten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |