![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
En een Domino die ook nog eens topzwaar is... ![]() |
|
als hij wat meer van deze tijd was had hij dat Fats KFC geheten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hans Kraay sr Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Jon Rossi ![]() |
|
Gert Timmerman. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Timmerdamn. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
John Roffel van Mooi Wark. In de blote kont? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
John Hillerman https://nos.nl/artikel/2202071-acteur-john-hillerman-uit-magnum-p-i-overleden.html R.I.P. Higgins Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Higgy-baby. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hans Vermeulen. Wat deed die gast in Thailand? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het imago van Bart De Pauw ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Wat een componist was dát! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: wonen.leven. het beter hebben dan ons hier. ![]() TUFKAM ![]() |
|
Misschien vond hij het eten daar lekkerder. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Chuck Mosley... Al vind ik de Patton albums wel gaver, toch wel erg jammer. ![]() |
|
Fred Cole van Dead Moon.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Malcolm Young Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
De broer van Neil? ![]() |
|
Nee, de ene zonder schooluniform. Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
quote:Dat leek me niet iemand die in een reclame voor de schijf van vijf voorkwam. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Charles Manson, hoor ik net op de radio. ![]() |
|
Hoorde ik ook net ja. Je was me voor. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |