|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stephane Guegan, drummer van Agressor op Towards Beyond & Symposium of rebirth. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vinnie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The old man van het tv programma pawn stars. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zou die nog wat opleveren? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het is heel even door rick's hoofd gegaan, ja. Denk ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Steve Ditko. Voor de velen die niet weten wie hij was, Steve Ditko heeft samen met Stan Lee oa Spider-man bedacht. [Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 07-07-2018 13:00] “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Brett Hoffman (Malevolent Creation) 51 jaar [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2018 21:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Mark 'The Shark' Shelton van Manilla Road. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Ik zou MR gisteren op Headbangers Open Air voor het eerst live zien maar dat festival heb ik door omstandigheden moeten cancelen. Op Wacken had ik nog een kans gehad, maargoed. Ik ga er maar van uit dat H.O.A. hun laatste optreden ooit was. Kutzooi. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik ben er kapot van |
|
ja jammer, maar helaas.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Randy Rampage (bekend van Annihilator en DOA) http://www.blabbermouth.net/news/randy-rampage-canadian-hardcore-legend-and-former-annihilator-frontman-dead-at-58/ “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
R.I.P. Randy Rampage. Alice In Hell staat weer rondjes te draaien op de platenspeler. bub |
|
Jeetje.... lampje |
|
John Lanting. Afgelopen met open en dichtslaande deuren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Donders. En Piet Bambergen is ook al niet meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De meeste van die gasten uit die kluchten, weg. Wat heb ik er daar vroeger veel van gezien, zeg. Hilarisch! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: 8 jaar leven met alvleesklierkanker, echt lang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vergelijkbaar met Dhr Hawking edit; en Jason Becker [Dit bericht is gewijzigd door 2166612119 op 16-08-2018 17:28] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Die hadden/hebben geen kanker... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-08-2018 18:15] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |