![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog een schrijver, Philip Roth. 85 geworden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij was meer van de pong, maar het geluidje is wel treffend. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Pong! Dat heb ik me toch veel gespeeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hier ook. Mijn oom had een pong kloon waar je ook mee kon kleiduif schieten. Met zo'n geweer erbij. Fantastisch! De A1 van de duiven was een partij onvoorspelbaar! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
https://pitchfork.com/news/josh-martin-guitarist-of-anal-cunt-dead-after-escalator-accident/ Josh Martin van Anal Cunt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
'Escalator accident' ook. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Martin was “clowning around and riding the rail of the escalator” before he fell and suffered a fatal head injury. Er zijn minder komieke manieren om dood te gaan ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik zie net George Michael, nu istie blijkbaar al te en tijdje dood maar dat het ik toch even gemist of totaal vergeten. Even dit topic doorstruinen of mijn geheugen nog wel bestaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ah mijn geheugen is blijkbaar overleden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ralph Santolla (oa Death/Deicide/Obituary etc etc) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
oei signature ![]() |
|
Wow ![]() ![]() |
|
Blijkt dat ik een dag te vroeg ben. Morgen trekken ze de stekker er dan uit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Fantastische gitarist. Heeft vooral Deicide in 2006 een enorme impuls gegeven op The Stench of Redemption. Dat is met afstand mijn favoriete Deicide-plaat vanwege het gitaarwerk. R.I.P. ![]() ![]() |
|
Ja exact. De enige Deicide-plaat die instrumentaal wat om het lijf heeft. ![]() |
|
Zou hij door dezelfde spin gebeten zijn als Hanneman? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
zolang leven spinnen toch niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Veel te jong, en ik deel de sentimenten over die Deicide plaat. Later vandaag maar eens opzetten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: To Hell With God heeft ie anders ook aardig opgeleukt, maar het titelnummer van The Stench of Redemption is inderdaad magistraal qua gitaarwerk. ![]() |
|
Anthony Bourdain. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |