![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Serieus?? Die waren net door Europa aan het touren.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Klopt. Thuis terug kreeg hij een bacterïele infectie en 4 dagen later was hij overleden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mmmkay, hoe bizar is dat... RIP ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Zeer bizar. Ik lees net dat 4 dagen na z'n verjaardag (42) was. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Daarom eet ik dus geen plakjes worst op verjaardagen ![]() Wel bizar en lullig. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote:heb pas voor iemand moeten vertalen in het ziekenhuis die had een splinter. In z'n duim en na een dag of 5 was de infectie plotseling zo erg dat het in een paar uur van z'n hand tot z'n oksel was gekomen en hij direct naar het ziekenhuis moest. Topje van z'n duim moest eraf maar was hij een dag later zou hij er niet meer geweest zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Stephen Hawking. Die heeft het goed lang volgehouden. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hehe idd in 1963 werd hem nog 2 jaar gegeven het werden er 55. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik las het... Wat een held, echte overlever. En dan doel ik niet op z'n ALS, maar op z'n mindset. 76, geen slechte score ! lampje ![]() |
|
He's gone to the great black hole. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
ik hoop dat ze nog waardevolle info tegenkomen als ze hem uit elkaar snijden.. tenminste ik gok erop dat Stephen zijn lichaam ter beschikking heeft gesteld. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Het grappige is dat je vaak maar weinig verschil ziet tussen een genie en iemand als Patricia Paay. In een levend brein zul je tegenwoordig met een fMRI scan wel verschillen opmerken. Maar de wetenschap is nog lang niet zo ver dat we daadwerkelijke verschillen gaan zien. Op gebied van ALS is hij misschien nog wel meer interessant maar daarvoor is er vast al onderzoek gedaan ala DNA onderzoek waarvoor hij niet per se uit elkaar gedemonteerd hoeft te worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ik bedoel natuurlijk over zijn ziekte Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Frank " Killjoy" Pucci (Necrophagia) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Kut ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
R.I.P. Killjoy. Ik kreeg al een bericht van een maat van me uit de US. Ik heb hem 2 maal ontmoet. Eén keer in 2003 in Sneek tijdens de Necrophagia tour. En een half jaar later op een horror film conventie in de US. Toffe gast. bub ![]() |
|
Ja ook vrij jong die Killjoy. Ralf "Waldi" Waldmann is ook niet meer onder ons. Was vroeger één van mijn favorieten in de 250cc... ![]() |
|
Caleb Scofield (Old Man Gloom, Cave In). 39... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Damn, ik was stiekem aan het hopen op een Cave In Roadburn show volgend jaar voor één van hun klassieke albums gezien Brodsky er al speelde met Converge vorig jaar en dit jaar opnieuw met Mutoid man... Zal er dus spijtig genoeg niet meer van komen. En vermoedelijk zal Old man gloom ook wel afgelopen zijn. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 30-03-2018 9:54] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
signature ![]() |
|
28 sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |