![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Het kereltje heeft iig nog heel wat te weeg gebracht ondanks dat er voor hemzelf al geen hoop meer was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
David Z van Adrenaline Mob. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Fixed! ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
George A Romero. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vonn.Esch op 17-07-2017 0:07] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
R.I.P. George A. Romero. ![]() Mijn favoriete regisseur. Ik wist niet dat hij ziek was. Sterker nog, in de media was er sprake van alsnog een nieuwe Dead film. Totaal onverwacht. bub ![]() |
|
Longkanker, ik wist het ook niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Een oude vriend heeft van het weekend zelfmoord gepleegd. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Shit, sterkte baas ![]() ![]() |
|
Sterkte ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Thanx! Misschien heeft hij nu rust. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Sterkte Wim. Niet te snappen zoiets, vind ik altijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sterkte! Ook overleden: Martin Landau (acteur) ![]() |
|
Damn. Sterkte keerl. ![]() |
|
Vergeten we de moeder van OG3NE niet? @ Wim: klote, dat soort dingen. Sterkte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 20-07-2017 16:46] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Chester Bennington vond het leven ook al niet meer leuk blijkbaar. ![]() |
|
Jammer. Ik vond Last resort altijd wel een goed nummer van zijn band Crazy Town. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-07-2017 22:38] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat ophangen lijkt populair. Lijkt me nou net niks. Al dat gedoe met touw oid, ik bén al slecht in knopen en wat ik heb opgehangen in mijn leven, tot nu toe, blijft af en toe niet eens hangen. Doe dan iets met drugs. Zeker als muzikant makkelijk aan te komen, lijkt me. edit. Crazy Toen? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-07-2017 22:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Je hoort ook nooit dat er eentje het touw te lang had gemaakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |