![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
28 pas? Jeetje ![]() ![]() |
|
Net niet bij de club van 27 dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Let op: als hij 27 was geweest zou hij langer onthouden worden. Aan de andere kant: de bekende leden van die club waren levend ook echt notoire gebruikers of opvallende podiumbeesten. Zijn problemen hebben nooit echt voor relletjes gezorgd volgens mij. Ongeacht muzieksmaak: 28 is veel te jong. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Vond dit wel een goede plaat van ze: ![]() |
|
quote: Dan nog, hij heeft er zelf niets aan. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dat is waar. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Verne Troyer That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Klein snikje. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Jezus wat slecht. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Eerste wat in me opkwam, hehe. So be it. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Mini Me........ ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Historisch figuur. De eerste persoon die bewees dat het uitbuiten van je handicap niet per se grappig hoeft te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Aviciiderci signature ![]() |
|
quote: 49 is die geworden centimeter veronderstel ik blijkbaar is hij vermoord ook, door zijn broer Des [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-04-2018 20:01] signature ![]() |
|
quote: Ik ben even gaan checken maar Herman Brood werd precies 2 keer 27 ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Klopt. DIE MAAKTE HEM EEN KOPJE KLEINER. MWOAHAHAHAHAHA When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ik hoop echt dat je hem snapte signature ![]() |
|
Destroyer pffff om bevestiging van begrip vragen is nog erger dan zelf uitleggen ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Heel erg hoor, van Avicii. Maar is het nou nodig om op de radio ons continu met zijn liftmuzak voorzien van zouteloze beats te bestoken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: het feit dat ik dat überhaupt nodig vond is ook een duidelijk signaal hoor anders signature ![]() |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Post-sludgemetal (‘: ![]() |
|
R.I.P. Glenn Branca Zeer invloedrijke componist voor de experimentele scene in New York tijdens het einde van de jaren '70 en het begin van de jaren '80. Zijn experimentele stukken voor gitaarorkesten zijn vooral op de plaat The Ascension echt fenomenaal. Leden van o.a. Sonic Youth, Swans en Helmet hebben in zijn gitaarorkesten gespeeld. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |