|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Liever een kleinere kans op kaarten en fatsoenlijk geluid dan een grotere kans op kaarten voor een volgepropte galmkast. Edit: heb geen kaarten, wil geen kaarten want vind de Metallica van de afgelopen -tig jaar volkomen oninteressant, maar na een aantal concerten in het Gelredome en de Arena een aantal jaar geleden (oa Rammstein, Genesis) besloten nooit meer naar die verschrikkelijke stadions te gaan. Wát een kutgeluid. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 24-03-2017 20:29] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Sowieso bizar dat er nog steeds zoveel mensen metallica willen zien. TUFKAM |
|
Nieuwere mensen ook, natuurlijk. Doen ze wel goed, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het is de nieuwe U2. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Die moeten het inderdaad ook van hun oude werk hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Twee echt grote bands geworden, ja. Had ik van allebei niet verwacht en ik volg ze allebei sinds bijna hullie begin. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Toen ik ten tijde van hun debuut Metallica leerde kennen had ik zeker wel het idee dat het een grote naam zou worden. Alleen had ik destijds niet verwacht dat dat voor een groot deel buiten de metal scene zou zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En dat noemden wij al de Ierse BZN. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Maar dan zonder Annie Painter of Carol Smith. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zowel mijn vrouw als ik hebben Metallica nog nooit live gezien, dat terwijl het van ons beiden jeugdhelden zijn. We moesten ze dus echt nog een keer gaan zien. Tickets binnen, ik ben benieuwd. |
|
Van het voorprogramma moeten ze het wederom zeker niet hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zouden ze willen. Geen nummer van U2 of Metallica is zo geniaal als Rocking the trolls. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik vind Kvelertak wel een tof bandje. |
|
wtf. bijna bejaard zijn en metallica nog nooit gezien ? damn TUFKAM |
|
quote: verbaast me ook hahahahaha Ik ben ook min of meer bejaard en hoef Metallica niet meer te zien aangezien ik ze tussen 83 en 94 wel 25 keer live gezien heb en sindsdien nooit meer. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 28-03-2017 8:39] |
|
lol TUFKAM |
|
Iets met een bucketlist en autistische neigingen. |
|
Ah. hopelijk vallen ze niet tegen TUFKAM |
|
quote: Pure zelfkastijding, als drummer zijnde Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vooral als je snaack heet. Laatst weer zo'n momentje. Ik vind het niet erg als een drummer lazy speelt maar deze gast zat gewoon een fucking 16e achter de tel. Kortom, toen heb ik mij genoodzaakt gezien hem te onthoofden met zijn ride. Zo. Fucking. Irritant. Koop een metronoom en ga oefenen. Maar bij Metallica loopt er toch gewoon een backingtrack mee van de drums en doet Lars maar alsof hij speelt? |
|
quote: Dan moeten ze wel heul snel een nieuwe backing-programmeur zoeken Onthoofden met een ride zal je dit keer in elk geval niet lukken. Zal dan met een China worden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
signature |
|
Leuk bandje voor ouwe lullen die ergens in 1988 zijn gestopt met leven. Ernstig armoedige poging tot muziek maken, eigenlijk heet dit plagiaat. Hafgufa |
|
liever zo dan evolueren tot Metallica anno 2017 signature |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |