|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoelde eigenlijk meer hun live performance. Had me duidelijker moeten uitdrukken. Hun muziek staat in de tijd van componeren gezien als een huis. Ik was ook echt enorm fan. Hun muziek sloeg toen Master net uit was echt in als een bom, compleet omver geblazen. Maar als de muziek al oldskool is (op zich geen kritiek, zou t zelfs als compliment kunnen opvatten), moet je de nummers live wel minsten net zo strak spelen als op de plaat (wat al niet echt extreem extreem strak was, maar who cares), zonder fouten etc. Ik snap t wel, geen enkele band kan 30 jaar of hoe lang dan ook de avangarde aanvoeren, de spark behouden, whatever. Stoppen zou dan een optie zijn, maar by all means, speel gerust door, maar ik haak dan af. Ik zet dan liever gewoon af en toe een oud album op. Ik dank dat ik "Ride" weer eens ga luisteren When your people matter, menstrual health matters |
|
Metallica goes country/folk zeg maar, klinkt niet eens zo verkeerd. Sommige nummers zijn behoorlijk verbouwd, zoals opener Dispoable Heroes, die herkende ik in eerste instantie niet eens. Wel gaaf die nieuwe arrangementen, ik vind alleen James' zang de zwakke schakel. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-04-2019 10:24] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Oké, 20 jaar geleden, maar goddomme wat gaat dit erop. Agressief, furieus, hard, lekker! Oh, en Jason was imho toch echt wel een aanwinst in de band. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja, hier hoor je hem, hehe. En hij speelt goed. Wat is dat begin ook alweer, welk liedje? Battery lijkt hier zelfs een tikje sneller gespeeld te worden? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jammer dat zo'n 'oeh yeah' direct alle agressiviteit eruit haalt. |
|
Daar moet je doorheen luisteren. En ook vooral niet naar James z'n kapsel kijken. Want oei oei. Wat ik al eerder zei, beeld bij muziek hoeft van mij vaak niet zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Het is 'ooh yeah' of 'oeh jèèh' When your people matter, menstrual health matters |
|
Je kunt beter alleen maar "oeh" zeggen. Kort maar krachtig. Tom G. Warrior snapt dat. |
|
quote: Sabbra Cadabra Vox Clamatis in Deserto |
|
Ojaaaa, thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Maar hij was straight edge. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: no joh, livin' on the edge... |
|
Goed nieuws dit, misschien gaan ze nu eindelijk weer eens fatsoenlijke muziek maken. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zou het? Toen ze de bijnaam: Alcoholica kregen schreven ze hun meesterlijke nummers. https://www.tumblr.com/search/alcoholica Black Sabbath had een grote kom gevuld met coke in de studio staan tijdens de opnames van hun klassiekers. |
|
Zo bedoelde ik het ook ... hoe de hazen lopen ... |
|
https://www.blabbermouth.net/news/lars-ulrich-can-see-metallica-continuing-for-another-two-decades/ Als Hetfield er uiteindelijk vanaf kan blijven, misschien. Dit was nieuws voor het Hetfield nieuws, btw. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb ze er al drie afgeschreven |
|
quote: Niet helemaal waar. De eerste drie Black Sabbath platen was er nog geen coke in het spel. Laatst gelezen in een interview met Geezer. Laat ik Vol. 4 nu net de minste van de eerste zes vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 29-09-2019 17:37] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wow... knap gedaan ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, maar zang blijft kut. |
|
Niks niet kut gehoord. Oftewel, net zo kut, maar sneller voorbij "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's inderdaad nog best knap gedaan! Eigenlijk vind ik het gewoon goed klinken zo... nou ja, niet als in 'een goed geluid' maar het stijltje ligt me wel. AJFA is met enige afstand mijn favoriete Metallica-plaat. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |