|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb ook een zwak voor zijn ik-ga-er-vol-voor-en-de-rest-kan-me-gestolen-worden-stijl. En binnen de band past het ook goed. Maar als ik hem de afgelopen jaren hoor spelen vind ik het toch wel zonde dat hij - zoals hij zelf ook zegt - nooit oefent. Dat niet bijhouden van z'n skills begint 'm nu, op latere leeftijd, toch wel echt op te breken. Vox Clamatis in Deserto |
|
Tot 4 tellen blijkt toch lastiger dan gedacht. Lars bashen wordt zo wel heel makkelijk... Een van de simpelste nummers (qua drumwerk) ooit maar kom op, dit kan écht niet als "grootste metal/rockband aller tijden". Heeft geen reet met eigen stijl te maken, dit is gewoon een van de allerslechtste dingen die ik hem ooit heb zien doen. quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Auw, op die manier schoffelt hij eigenhandig z'n reputatie nog wel verder onderuit ja. Nee, als vijftiger moet je niet meer zó over the top willen spelen als twintig, dertig jaar eerder, want dan wordt het gewoon ongecontroleerd rammen. Maar misschien laat hij zich ook te veel opjutten door de mensen die achter hem staan of zoiets - die enorme uithalen slaan echt nergens op. Vox Clamatis in Deserto |
|
Hmm. Hij komt met zijn roffels steeds niet uit. Lijkt wel of hij ze gewoon vergeten is, niet meer weet hoe ze gaan. M.i. zijn er twee oorzaken mogelijk: 1. Hij oefent de nummers niet. 2. Zijn geheugen is aangetast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:sorry maar je kan over Lars veel zeggen maar niét dat ie strak is. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De fills van de albumversie naspelen doet Lars al jaren niet meer, nog los van wel/niet oefenen. Ik ga voor optie 3: hij heeft een adrenaline-high waardoor ie veel te veel energie geeft en zichzelf overspeelt. Lijkt mij het meest waarschijnlijk: met deze overdreven moves ga je verzuren en dat resulteert in slechte timing. Plus, in zo'n high gaat het alleen nog maar om jezelf uitleven en vergeet je te luisteren. Tenminste, ik wel. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 20-01-2019 12:08] Vox Clamatis in Deserto |
|
Ja allemaal leuk, maar hij kan gewoon niet goed drummer. Te veel rehearsal en live stukjes van hem gezien die dat duidelijk maken. Verzuren of high of whatever, naast een gebrek aan skills mag je verwachten van een drummer van zo;n grote arena power band met zoveel optredens achter de rug, dat ik kan doseren When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Mee eens quote: Dat mag je inderdaad verwachten, maar Lars is nou eenmaal nog steeds een opgefokt mannetje. En zo zwartwit als je het nu formuleert werkt het in de praktijk helaas niet, bij niemand. Ik sta regelmatig als percussionist naast een geweldige Nederlandse drummer met een instrumentbeheersing als geen ander (geen namen), maar ook zo iemand gaat gewoon over de kop als zijn enthousiasme het overneemt. Doe je niks aan. Vox Clamatis in Deserto |
|
Ik zie mijn favo fusion drummers of tech death drummers niet zulke opgekropte scheten eruit fladderen op de toms als ze opgewonden raken Maar fair enogh, snap je punt. Ben er zelf ook onderhevig aan helaas When your people matter, menstrual health matters |
|
Adrenaline-high of niet, dit is wel een van de meest schokkende Lars-video's die ik sinds lange tijd gezien heb. De tering. Die fill op 0:43, auw... En dat terwijl dit nummer gewoon sloom, 4-to-the-floor met af en toe wat 16-en op de snare als fill moet zijn. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hehehehe, mooi... Hij heeft in elk geval wel een gevoel voor humor en zelfspot https://www.instagram.com/p/BtcPjO-hEDU/ Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
- go for the cymbal on two, not one Dat vind ik altijd gaaf aan Lars, hij doet een bekken pets wanneer je het niet verwacht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier drumt hij toch prima. En omdat ik er ineens zo'n zin in heb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat is James wel oud geworden. Hij lijkt steeds meer op zijn vader die te zien is bij de opnamesessies van het black album. Lars blijft afgezien van zijn haarverlies hetzelfde. |
|
Denen worden geboren met een oude kop dus dat verbaasd me niets. |
|
Als ik James zie, verwacht ik ieder moment 'Drommels, drommels en nog eens drommels' te horen Hafgufa |
|
James is tegenwoordig druk bezig gekleurde steentjes te verzamelen. Iets met een handschoen en de helft van alle levende wezens in t universum uitroeien. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij lijkt op de Regents uit Battleship. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo zie ik Lars tegenwoordig het liefst, als interviewer. Het gaat niet om hem, hij is echt oprecht geïnteresseerd in de ander. En hij stelt precies de vragen die je als fan ook zou willen stellen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dit klinkt verrassend goed als je het mij vraagt. Inclusief trefzekere solo's van Kirk en een ongewoon gecontroleerd spelende Lars. Vox Clamatis in Deserto |
|
Zelfs als ze voor hun doen oké spelen... het is voor mij gewoon niet meer wat t zou moeten zijn. Hun muziek, spelniveau etc did not age well. Het is gewoon niet van deze tijd qua... alles. Maar ze spelen hier idd beter dan wat ik de laatste tijd verder van ze hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Fuck van deze tijd. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Dat en wat een kut setlist. Dus met master of puppets begonnen en die heb ik ze wel beter horen spelen. Apart, blackened klinkt rete vet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |