|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: JE HOEFT ER NIET NAAR TE LUISTEREN Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kirk vind van niet. "And when we pick up our instruments, we play the way we are inside, and the way we are inside is the sound of METALLICA — that is the sound of METALLICA. And we'll never get rid of that, 'cause it is inside of us." http://www.blabbermouth.net/news/metallica-kirk-hammett-has-a-brotherly-bond-with-his-bandmates/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik snap ff de reactie bij de quote niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ow, ik dacht dat het over Metallica zelf ging, my bad. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: naar wie? edit, je bedoelt Metallica? J'wel, ik ben reviewer [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-04-2017 21:58] signature |
|
signature |
|
Je kan vinden van de band wat je wilt, maar gisteren was toch wel een erg fijn concert hoor Wat mij betreft hadden er wat kleine dingetjes mogen veranderen in de setlist (Waar waren nummers als Ride the Lightning en Sanatarium bijvoorbeeld?), maar verder geen klachten van mijn kant hoor. Wat een helden! Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote:zoals al zijn video's: het is maar goed dat bandbreedte zo goedkoop is zeg. Wat een waste of server space When your people matter, menstrual health matters |
|
Die quote kun je mooi als signature gaan gebruiken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik ben gewoon een matige muzikant en accepteer dat, ik trek geen 'grappige' bekken om views en likes te genereren. When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo, das MEH met hoofdletters zeg... When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, niks van Load ook. |
|
Auw... Bazzio Attacks!!! |
|
De klapperrrr van de avond. sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Niet voor het eerst dat James ruzie heeft met zijn nieuwe podium. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat mij opvalt is dat je niets lijkt te horen van zijn gitaar met die beuk tegen dat podium Bazzio Attacks!!! |
|
Lekker podium, zitten gaten in |
|
Pijnlijke duik. |
|
quote: Daar denk je toch over na denk ik dan... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Gaten voor special effects oid? Echt niet handig, iig. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daar kwamen inderdaad special effect naar boven. De gaten waren dan ook niet het gehele optreden geopend. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Mijn eerste keer Metallica gister Ik vond het een degelijke show. Lars was ook minder kut dan ik gedacht had. Hij speelt alleen live wel echt nog vreemdere partijen dan op plaat. Ik vond het soms gewoon eng wat hij speelde, dat ik dacht "hoe gaat hij hier nog uitkomen" Ze hebben 2,5 uur gespeeld, toch had ik op meer klassiekers in de set gehoopt. Maar misschien had ik dan een jaar of 20 geleden naar wat shows moeten gaan. Anyway, goede avond gehad, kan het van mijn bucketlist strepen, mooi. |
|
20 jaar geleden waren het nog geen klassiekers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |