IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Metallica topic deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 15-04-2025 20:29 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ondertussen...

leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-04-2025 22:56 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat wordt zo'n wij van WC-eend film. Ik sla over. Aan de andere kant, Some Kind of Monster vond ik hilarisch. Wat een emo-kitsch was dat zeg, niet te doen. Bleek uiteindelijk niet eens een comedy te zijn terwijl ik toch hard gelachen heb.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 29-04-2025 7:52 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

het album dat na AJFA uit had moeten komen

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-04-2025 8:42 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik zag hem gisteren op youtube voorbij komen en heb hem in het mapje later bekijken gepletterd. Is het wat, ja?

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 29-04-2025 9:08 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Heb de video niet gelijk uitgezet

"James " heeft iets teveel bereik, maar verder best geloofwaardig.

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 29-04-2025 9:09]

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-04-2025 10:30 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Eerste nummer bijna afgeluisterd, te benieuwd lol

Beetje creeping death, beetje battery qua breaks, whawha op de solo gitaar.

Bizar! Goed geluid ook!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2025 10:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het is knap gedaan, maar ook zo saai want het brengt niet echt wat nieuws...

Meer benieuwd naar de No Leaf Clover / Minus Human-toekomst die we misgelopen hebben.

No dogs, no masters.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-04-2025 10:50 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

AI heeft ook nog niet dezelfde songwriting skills als James en Lars (en Dave hehe) vroeger wel hadden. Maar wat niet is... Of niet.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-04-2025 10:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De muziek is gewoon geschreven, toch? Tenminste, op YT lees ik alleen dat er AI gebruikt is om de zang naar James te laten klinken.

No dogs, no masters.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-04-2025 11:11 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Verrek, had ik helemaal niet door.

Ik dacht dat het hele ding ai was, net zoals die mercyful king releases.

Dan moet the dreader nog even schaven. Vind ik, iig.

Edit. Niet dat ik het beter zou kunnen, verre van. Het is idd wel knap gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 29-04-2025 11:13]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-04-2025 11:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, zoals de uploader zelf al zegt een mix tussen MoP en AJFA en het klinkt ook echt gewoon zo.

No dogs, no masters.

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 29-04-2025 12:06 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Ik hoor in The Way of Revenge al wat Black album invloeden. De plaat sluit dus mooi aan.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 29-04-2025 12:29 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Leuk gedaan, maar ook niet meer dan dat. Het klinkt als (oudere) Metallica, maar echt 'pakken' of beklijven doet het niet. Het klinkt zielloos, net zoals veel recente Metallica

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 29-04-2025 16:23 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Die dreader heeft meer gedaan.

Ik sla over.

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 30-04-2025 21:58 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 30-04-2025 22:38 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Shit. Dan moet je Load wel heel erg lekker vinden...

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 01-05-2025 20:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Een van m'n favoriete albums, maar dit gaat qua shekels vermoedelijk te ver, ja.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2025 20:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

De ervaring met dat soort releases leert dat het meeste toch nauwelijks boeiend genoeg zijn om meer dan één keer vluchtig te beluisteren.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 01-05-2025 20:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2025 20:22 schreef Sater het volgende:
De ervaring met dat soort releases leert dat het meeste toch nauwelijks boeiend genoeg zijn om meer dan één keer vluchtig te beluisteren.

Ja, is ook zo. Niet voor niets dat het niet al uitgebracht was.

No dogs, no masters.

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 01-05-2025 20:50 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

inderdaad. al is het livespul wel interessant. maar die demo-meuk die ook op eerdere her-uitgaven van Metallica platen stonden zijn echt de moeite niet waard.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-05-2025 21:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die zullen het ook niet zijn want die zijn dus al wel uitgebracht.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2025 21:52 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik heb load nooit gekocht of gedownload of zo. Mooie kans om... NEE NATUURLIJK NIET

Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2025 21:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ook nooit gereload?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2025 22:17 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

?load error

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-05-2025 22:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Of vind je het geveel gekload?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com