![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ondertussen... leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Dat wordt zo'n wij van WC-eend film. Ik sla over. Aan de andere kant, Some Kind of Monster vond ik hilarisch. Wat een emo-kitsch was dat zeg, niet te doen. Bleek uiteindelijk niet eens een comedy te zijn terwijl ik toch hard gelachen heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
het album dat na AJFA uit had moeten komen ![]() ![]() |
|
Heb de video niet gelijk uitgezet ![]() "James " heeft iets teveel bereik, maar verder best geloofwaardig. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 29-04-2025 9:09] ![]() |
|
Eerste nummer bijna afgeluisterd, te benieuwd lol Beetje creeping death, beetje battery qua breaks, whawha op de solo gitaar. Bizar! Goed geluid ook! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Het is knap gedaan, maar ook zo saai want het brengt niet echt wat nieuws... Meer benieuwd naar de No Leaf Clover / Minus Human-toekomst die we misgelopen hebben. No dogs, no masters. ![]() |
|
AI heeft ook nog niet dezelfde songwriting skills als James en Lars (en Dave hehe) vroeger wel hadden. Maar wat niet is... Of niet. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
De muziek is gewoon geschreven, toch? Tenminste, op YT lees ik alleen dat er AI gebruikt is om de zang naar James te laten klinken. No dogs, no masters. ![]() |
|
Verrek, had ik helemaal niet door. Ik dacht dat het hele ding ai was, net zoals die mercyful king releases. Dan moet the dreader nog even schaven. Vind ik, iig. ![]() Edit. Niet dat ik het beter zou kunnen, verre van. Het is idd wel knap gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 29-04-2025 11:13] leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ja, zoals de uploader zelf al zegt een mix tussen MoP en AJFA en het klinkt ook echt gewoon zo. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik hoor in The Way of Revenge al wat Black album invloeden. De plaat sluit dus mooi aan. ![]() |
|
Leuk gedaan, maar ook niet meer dan dat. Het klinkt als (oudere) Metallica, maar echt 'pakken' of beklijven doet het niet. Het klinkt zielloos, net zoals veel recente Metallica ![]() ![]() |
|
Die dreader heeft meer gedaan. Ik sla over. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Shit. Dan moet je Load wel heel erg lekker vinden... Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Een van m'n favoriete albums, maar dit gaat qua shekels vermoedelijk te ver, ja. No dogs, no masters. ![]() |
|
De ervaring met dat soort releases leert dat het meeste toch nauwelijks boeiend genoeg zijn om meer dan één keer vluchtig te beluisteren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ja, is ook zo. Niet voor niets dat het niet al uitgebracht was. No dogs, no masters. ![]() |
|
inderdaad. al is het livespul wel interessant. maar die demo-meuk die ook op eerdere her-uitgaven van Metallica platen stonden zijn echt de moeite niet waard. ![]() |
|
Die zullen het ook niet zijn want die zijn dus al wel uitgebracht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb load nooit gekocht of gedownload of zo. Mooie kans om... NEE NATUURLIJK NIET ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ook nooit gereload? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
?load error leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Of vind je het geveel gekload? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |