IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Metallica topic deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-09-2016 2:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Straks moet ik, na The Black Album, alweer een Metallica album gaan kopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-09-2016 7:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hee, dubbel gitaarspel. Hee, aardig riffje. En toen begon Hetfield te schreeuwen en was ik er eigenlijk direct wel weer klaar mee. Wel uitgeluisterd, niet onder de indruk. Weer dat krampachtige proberen te doen wat ze 25+ jaar geleden deden, en daar grandioos in falen. Heel geforceerd en heel krampachtig allemaal.

Dan had ik er toch meer respect voor toen ze, wars van alles, Load uitbrachten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2016 8:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha ben benieuwd. Kan even niet luisteren zonder koptelefoon.

Komt het omdat Lars een pacemaker heeft?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-09-2016 8:56 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Als absolute non-liefhebber van Metallica (lees: geen nostalgie bij, hoewel de oude platen best goed te doen zijn) valt het me allemaal behoorlijk mee. Fresher dan wat ik van de vorige paar gehoord heb.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-09-2016 9:26 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 september 2016 7:19 schreef Ralph het volgende:
Hee, dubbel gitaarspel. Hee, aardig riffje. En toen begon Hetfield te schreeuwen en was ik er eigenlijk direct wel weer klaar mee. Wel uitgeluisterd, niet onder de indruk. Weer dat krampachtige proberen te doen wat ze 25+ jaar geleden deden, en daar grandioos in falen. Heel geforceerd en heel krampachtig allemaal.

Dan had ik er toch meer respect voor toen ze, wars van alles, Load uitbrachten.


Dit, ja. Het venijn dat de eerste platen vet maakte is eruit. Hetfield z'n stem is imho niet meer geschikt voor echt agressief werk. De focus lijkt meer te liggen op "kijk ons eens hard en snel zijn" dan op echt goeie songwriting.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 27-09-2016 10:56 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 7:19 schreef Ralph het volgende:
Dan had ik er toch meer respect voor toen ze, wars van alles, Load uitbrachten.


Load en Reload hebben beide zeker hun momenten! En best gewaagd qua richting die ze toen op gingen. Ik heb daar ook respect voor. Alleen jammer van de vele fillers. Gewoon 1 album er van maken was een betere keuze geweest denk ik.


...niets is wat het lijkt...


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 27-09-2016 11:19 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik vind goddomme dat nummer dat ze een paar weken geleden uit hebben gebracht beter dan dit plak- en knipwerk van stukjes MoP en And Justice. Het hangt ook nog eens als los zand aan elkaar, totaal geen flow, Hetfield klinkt wel heel erg beroerd en Lars holt met zijn drumwerk achter de rest van de band aan. Vooral pijnlijk duidelijk tijdens de snellere stukken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-09-2016 11:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 11:19 schreef Buiksmurf het volgende:
Ik vind goddomme dat nummer dat ze een paar weken geleden uit hebben gebracht beter dan dit plak- en knipwerk van stukjes MoP en And Justice. Het hangt ook nog eens als los zand aan elkaar, totaal geen flow, Hetfield klinkt wel heel erg beroerd en Lars holt met zijn drumwerk achter de rest van de band aan. Vooral pijnlijk duidelijk tijdens de snellere stukken.




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-09-2016 12:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 september 2016 10:56 schreef EINDBAAS het volgende:
Load en Reload hebben beide zeker hun momenten! En best gewaagd qua richting die ze toen op gingen. Ik heb daar ook respect voor. Alleen jammer van de vele fillers. Gewoon 1 album er van maken was een betere keuze geweest denk ik.


Oh, dat laatste zeker wat mij betreft. Ik vind minimaal de helft van Load erg sterk en iets minder dan de helft van Reload. Samen was dat één gaaf album geweest.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-09-2016 12:12 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 september 2016 11:46 schreef Count Usher het volgende:





Verder ben ik het wel met hem eens. Veel knip- en plakwerk en weinig cohesie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-09-2016 12:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 27-09-2016 13:02 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Uh, NEE!!!

Die plaat is al redelijk zwak, op een paar geweldige nummers na.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-09-2016 14:49 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2016 18:01 schreef Mutilator het volgende:



Prima 2e nieuwe nummer.
Ik heb wel zin in die nieuwe plaat.


bub


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-09-2016 15:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 12:58 schreef HierIsMike het volgende:



Dit!

...AJFA is veruit superieur aan de rest van het werk van deze band. The Black Album is ook nog overwegend sterk en de andere albums hebben enkele leuke nummers en bevatten verder vooral zaad. Muv Load, Reload en St. Anger wat natuurlijk gewoon infantiele prutscore is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-09-2016 16:09 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 15:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit!

...AJFA is veruit superieur aan de rest van het werk van deze band. The Black Album is ook nog overwegend sterk en de andere albums hebben enkele leuke nummers en bevatten verder vooral zaad. Muv Load, Reload en St. Anger wat natuurlijk gewoon infantiele prutscore is.


En Death Magnetic?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-09-2016 0:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 15:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit!

...AJFA is veruit superieur aan de rest van het werk van deze band. The Black Album is ook nog overwegend sterk en de andere albums hebben enkele leuke nummers en bevatten verder vooral zaad. Muv Load, Reload en St. Anger wat natuurlijk gewoon infantiele prutscore is.


Alsof ik mezelf hoor denken.

quote:
Op 27 september 2016 2:03 schreef XXL het volgende:
Straks moet ik, na The Black Album, alweer een Metallica album gaan kopen.


Als ik ooit nog met iemand kinderen zou willen maken ben jij het.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2016 17:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 16:09 schreef mikkasscar het volgende:
En Death Magnetic?


quote:
Op 27 september 2016 15:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit!

...AJFA is veruit superieur aan de rest van het werk van deze band. The Black Album is ook nog overwegend sterk en de andere albums hebben enkele leuke nummers en bevatten verder vooral zaad. Muv Load, Reload en St. Anger wat natuurlijk gewoon infantiele prutscore is.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2016 17:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2016 0:53 schreef XXL het volgende:
Als ik ooit nog met iemand kinderen zou willen maken ben jij het.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-09-2016 20:05 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2016 17:09 schreef Onweerwolf het volgende:



Ok, omwille van het feit dat in je opsomming enkel post-black album platen stonden, ging ik er (onterecht dus) vanuit dat je deze vergeten was.

Maar omwille van Death Magnetic, dat zeker terug sterke momenten had, ga ik de nieuwe checken.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 28-09-2016 20:20 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

Ik ben nooit heel erg kapot van Metallica geweest eigenlijk. Al hoorde ik altijd wel de kwaliteit aan de eerste 5 studioalbums, heel veel deed het me niet. Megadeth vond ik altijd veel interessanter en eigenwijzer klinken.

Load/Reload was eindelijk eens iets dat afweek van de geijkte paden, maar met halfbakken resultaat. Al het werk daarna is ronduit kut. Nu proberen ze zichzelf te kopiëren, met ronduit lachwekkend resultaat. Er wordt een bepaalde nieuwe gretigheid gepretendeerd maar het is vreselijk nep.


...niets is wat het lijkt...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2016 21:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2016 20:20 schreef EINDBAAS het volgende:
Ik ben nooit heel erg kapot van Metallica geweest eigenlijk. Al hoorde ik altijd wel de kwaliteit aan de eerste 5 studioalbums, heel veel deed het me niet. Megadeth vond ik altijd veel interessanter en eigenwijzer klinken.

Load/Reload was eindelijk eens iets dat afweek van de geijkte paden, maar met halfbakken resultaat. Al het werk daarna is ronduit kut. Nu proberen ze zichzelf te kopiëren, met ronduit lachwekkend resultaat. Er wordt een bepaalde nieuwe gretigheid gepretendeerd maar het is vreselijk nep.




Megadeth. :') Dat is het muzikale equivalent van de facebook posts van Ingrid Ozzworks.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-09-2016 21:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dan jij zeker het forumende.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-09-2016 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2016 21:19 schreef WMP het volgende:
Dan jij zeker het forumende.


Mag jij nou alweer op de FP posten of zit je nog steeds op de gang?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 28-09-2016 23:47 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2016 16:09 schreef mikkasscar het volgende:
En Death Magnetic?


En LuLu?

Waarom wordt die muzikale drol eigenlijk nooit meegerekend? Het is Lou Reed & Metallica. Dus ook een Metallica album.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 29-09-2016 0:07 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2016 23:47 schreef Vonn.Esch het volgende:
En LuLu?

Waarom wordt die muzikale drol eigenlijk nooit meegerekend? Het is Lou Reed & Metallica. Dus ook een Metallica album.


Inderdaad. Metallica heeft gewoon de meeste muziek voor dat ellendige ding geschreven.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen