|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij zegt toch twee nummers? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
jump in the fire haters. niet te fucking doen. die metallica nummers van mustaine zijn vette shit. ik snap weer niet dat ie dat nivo met megadeth niet kon volhouden. megadeth vind ik echt bagger. TUFKAM |
|
LOL! @ jump in the fire haters Idd, Megadeth heeft mij ook nooit wat gedaan, volgens mij heb ik alleen een tape van peace sells, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 02-12-2017 23:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
gelukkig nooit wat van gekocht TUFKAM |
|
quote: Ik was in 1990 in Dubai, met de marine. Heb me daar een partij bootleg vhs tapes en bootleg muziek tapes gekocht, hehe. Kostte 3 keer niks. Dus ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zo dat waren nog eens snoepreisjes dan hahahaha TUFKAM |
|
quote: Nou, nee, hehe. Was de golf oorlog, wij waren de eerste missie die werd uitgezonden (witte de with, fregat) . 4 1/2 maand patrouilleren, gedoe allemaal. Af en toe aan wal. Dit was wel voordat al die mega gebouwen er staan. Maar er was al rijkdom zat. En juist niet. Pffff, niet mijn favoriete omgeving. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Meh. Ik vind Seek & Destroy niet te doen... Wat een saai langdradig kaknummer. En Megadeth heerschte Metallica ten tijde van Rust in Peace en Countdown to Extinction er dik uit. |
|
quote: Da's dan ook een verdoken Exodus-nummer van Hammet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Golf lijkt altijd zo'n saaie sport.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar ondertussen, lol... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee of deze al eens gepost is, maar dit is een proshot met veel Cliff erin: Wellicht is dit van de MOP remastered boxset, aangezien die blijkbaar alleen maar audience camshots schijnt te bevatten: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb die boxset, daar staan heel veel crappy audiodingen op. De gemiddelde Black Metal fan zou er van klaar komen. Hafgufa |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik lees nu pas over die re-release van die originele garage days plaat uit '87. http://www.blabbermouth.net/news/metallica-new-trailer-for-remastered-the-5-98-ep-garage-days-re-revisited/ Maarre, sjeezzzz, wat gaaf, wat een verbetering!. Ipv alle gitaren in het midden een echte links en rechts gitaar. Tenminste, bij dit nummer. Heel vet geluid ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Klinkt idd stukken beter! Mooi dat ze met die remasters ook echt iets verbeteren. Hopelijk de bas in AJFA ook tzt. Overigens heeft iemand vorige maand wat concerten, uit 1993 van een verbeterd geluid voorzien, geupload. Opeens is dat ook aardig om eens aan te zetten en wat doorheen te skippen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah, van het weekend of zo eens kijken. Geinig stukje om te lezen. Hij heeft gelijk ook. http://www.blabbermouth.net/news/mike-portnoy-on-metallica-never-has-such-a-huge-band-also-had-so-many-incredible-misses/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vorige week coverband The Unforgiven weer eens gezien. Blijft leuk om die klassiekers weer eens te zien. Goed uitgevoerd ook. |
|
Er is weer wat oud proshot materiaal opgedolven: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zijn ze ook niet met Mustaine aan t bakkeleien over een rerelease van de No Life Til Leather demo? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ulrich, mustaine, credits. Daar was wat mee, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Moeilijk als outsider te weten wie de asshole speelt, maar jammer is t wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oprotten, kankerkind. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 25-05-2018 23:38] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |