|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
En dit is de oplossing voor die schijtRenault of wordt het toch Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Max is dus volledig in de remsporen van zijn vader getreden. Vraag is waarom zijn teamgenoot met dezelfde techniek wel podia haalt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Omdat die het geluk heeft dat z'n Franse hok het wel langer dan 8 ronden uithoudt? En als je dan van Max zelf hoort dat het bougie eruit, bougie erin en het barrel start weer is dan zou je die Abiteboulwhatever van Renault toch met een touw om de nek een rondje achter de RB13 over Spa willen sleuren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar ja, wat is het alternatief? Mercedes en Ferrari zijn al bezet en met Honda motoren ga je ook niet meedingen om de prijzen. Dus RB zit toch vast aan Renault, of ze willen of niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, de halve autosportwereld heeft al gezegd dat het niet aan Max of zijn rijstijl ligt maar dan komt er hier nog eentje weer een poging doen olie op het vuur te gooien door te suggereren dat het toch aan Max ligt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Welke olie en vooral op welk vuur? De vraag is volkomen legitiem en simpelweg geluk/pech is een slap antwoord. Hier heb je pas wat olie: Voor hetzelfde geld saboteert zijn teamgenoot een directe concurrent. Dit schijnt overigens geen hoax te zijn: https://www.gpfans.com/nl/artikelen/1467/breaking-verstappen-tekent-contract-bij-mercedes-in-2019/ Afwachten maar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-09-2017 19:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ook al is het beknopt denk ik dat mijn post waar je op reageert tevens het antwoord op je vraag is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zucht Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wat dom, wat dom |
|
veel te gehaast, die jongen moet leren rustig te blijven |
|
zo, kan ik weer Vuelta verder kijken, wel een fijne start Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien, maar dit kwam toch echt door Massa. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
mmm, vraag het me af, zover zat hij er nu ook weer niet voor. Daarbij komt, het is en blijft Massa. |
|
Massa deed duidelijk alsof er niemand naast 'm zat. Maar geen straf dus het zal allemaal wel. Als ik Max was ging ik de pits in en de motor sparen voor de rest van 't seizoen. Er is toch weinig meer te halen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En ondertussen rijdt Ricciardo gewoon weer 4de. Geduld is een schone zaak, dit was gewoon te eager, te snel willen. |
|
Die gast heeft dit jaar een bak geluk, dat is niet te meten. Je zou zowaar een hekel aan die lachende neus krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als Massa nou nog even een actie bij Droll uithaalt en beide Williamsen van de baan raust dan komt het nog een beetje goed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
is Mox zijn 10e plaats al kwijt ondertussen? signature |
|
Hij dacht er over na om 'm aan Stoffel te doneren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
dan werkt hij beter mee aan een deal tussen Renault en McLaren :/ signature |
|
Dat is het volgende punt: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/357923/honda-of-renault-monza-in-ban-van-motorkeuze-mclaren/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |