![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was er al bang voor... ![]() ![]() |
|
En dan gaat Ricciardo gewoon weer winnen. ![]() |
|
Die Jack Plooi ook, gatver wat een kwal. ![]() |
|
Ik gun die Kimi behoorlijk wat op dit moment, maar er zit weinig goeds bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kimi deed weinig fout. Gewoon pech. Vettel probeert De deur voor Max dicht te gooien maar heeft niet door dat Kimi er al naast zat. Niemand echt fout, gewoon een race incident. Maar als je dan toch gaat zwarte pieten dan is Vettel de voornaamste oorzaak van de klap. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Om een of andere reden moest ik meteen aan Piquet denken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
sterk van Verstappen zeg, slechts twee auto's eruit rijden en een kampioenschap beslissen ![]() signature ![]() |
|
Slechte reflexen hebben is aangeboren, kun je Maksje niet verwijten signature ![]() |
|
:') Jouw IQ is ook niet hoger dan het aantal Belgen dat hier door de woonkamer vliegt hè? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Flikker toch op Hypno, het is nu wel duidelijk dat je Verstappen niks vindt. ![]() |
|
En een hekel aan Hamilton heeft ![]() ![]() |
|
quote: niet zo dom lullen. zo vader zo zoon, dat is helemaal niet zo'n gekke gedachte. ![]() TUFKAM ![]() |
|
Jij bent nog niet nuchter, dus het zij je vergeven. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oh ja, RIC ging 'm wel even winnen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Geen idee. Tv stond wel aan, maar amper nog gekeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bij nader inzien na de slomo is het mijn inziens eerder Vingertje die de shit veroorzaakt. Die snijdt voor Max langs bij Kimi binnen zo lijkt het. Bij Ferrari verdienen ze echt geen titel dit jaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Lijkt het wel op. Onbegrijpelijk waarom Vettel zoveel risico nam, zeker in de regen. ![]() |
|
Omdat ie het kampioenschap niet verdient, daarom. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En geheel volgens verwachting geen straffen voor die Ferrarikneuzen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
dit is toch al straf genoeg ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
hihi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |